Bölüm-3

307 18 78
                                    

  Jeongin sınıftan hoplaya zıplaya çıkmıştı. Çünkü yaptığı projeden tam not almıştı. Sınıf arkadaşı Yugyeom ise arkadaşının hızına yetişmeye çalışıyordu.

-Jeongin biraz sakin.

+Yugi nasıl sakin olabilirim projem fuara gidiyor!

-Tamam ama bu gidişle biyerini kıracaksın.

+Tıp okuyoruz Yugi'ciğim sen bana bakarsın.

-O kadar emin olma.

  Jeongin o kadar mutluydu ki arkasından gelen Seungmin'i görmemişti. Jeongin arkasını döndüğü anda Seungmin'in kucağına atladı ve sıkıca sarıldı.

  Seungmin kısa bir an şoka girse de kollarını sevdiğinin beline doladı.

-Noldu da bu kadar mutlusun Jeonginnie?

+Hyung projeden tam not aldım ve fuara katılıyorum hepsi senin sayende teşekkür ederim. Aaaa unutmadan Jisung hyunga da teşekkür etmeliyim.

  Seungmin kıskanıyordu. Ama Jeongin'in mutlu olması herşeye değerdi. Onun için ondan vazgeçebilirdi.

  Jeongin gitmeden önce dudaklarını Seungmin'in yanağına bastırdı ve uzunca öpüp koşarak uzaklaştı.

  Seungmin ise gün boyu nedensizce bu olaya sırıtıyordu.

*****

  Changbin seçmeli beden dersinden sonra kapıdan çıkmak üzereyken omzuna bir çocuk çarptı ve Changbin hafifçe sendeledi.

  Felix kime çarptığına bakmak için arkasını döndüğünde bir afetle karşılaştı. Kendinden kısa olan adamın yanına gitti ve seslendi.

-Selam ben az önce sana çarpan çocuk Lee Felix.

  Changbin karşısında gördüğü güzellik karşısında afallamış, ne yapacağını şaşırmıştı. Bir süre sonra kendisine uzatılan eli farketti.

+Seo Changbin.

-Güzel isim Seo Changbin. Bir daha görüşecekmişiz gibi hissediyorum.

  Felix Changbin'in çenesine elini koyup kendi dudağını yaladı ve oradan yavaşça uzaklaştı.

*****

  Jisung okulda rahatsızlandığı için müdür yardımcısının odasına gidip Woojin'i aramıştı. Woojin endişelenmiş ve hızlıca okula gitmişti.

  Jisung kapının önündeki bir bankta oturmuş midesini tutuyordu. Woojin o uzaklıktan bile Jisung'un halsizliğini farkedebiliyordu.

  Hızlıca Jisung'un yanına gidip önüne çömeldi.

-Jisung neyin var güzelim? (evet güzelim dedi hadi feels)

+Hyung midem bulanıyor.

-Tamam gel eve gidelim meleğim.

  Woojin Jisung'u kucağına aldı ve arabaya götürdü.

-Hastaneye gitmek ister misin?

+Hayır sadece eve gidelim lütfen.

-Tamam.

  Eve vardıklarında Jisung'u tekrardan kucağına aldı ve eve getirdi, odasına götürdükten sonra yavaşça yatağına yatırdı.

  Yatırırken üzerine doğru eğildiği için şuan dudakları çok yakındı. Woojin'in gözleri yavaşça Jisung'un dudaklarına kaydı. Jisung'un odağı ise sadece Woojin'in gözleriydi.

  Bir dakika kadar sonra kendilerini toparlayıp uzaklaştılar.

-B-ben sana il-laç getireyim.

  Woojin hızlıca odadan çıktı. Önündeki şişliği halletmesi gerekiyordu.

*****

  -Chan hyung bugün için sana teşekkür ederim.

+Önemli değil.

  Minho'nun mesaisinin ilk günü bitmişti ve şimdi de önlükleri koymak için temizlik odasına gidiyorlardı.

-Hyung sen kaç yaşındasın?

+21 yaşındayım.

-Woah! Hyung daha küçük gösteriyorsun.

+Teşekkür ederim.

  Temizlik odasına girip önlüklerini çıkarttılar. Tam çıkacaklarken Minho'nun ayağı takıldı ve tam düşecekken önünde duran Chan, Minho'yu son anda tuttu.

  Chan ve Minho uzun bir süre bakıştıktan sonra ayrıldı ve hızlıca odadan çıktılar.

-T-t-teşekkür ederim.

+Öhm. Şey... önemli değil.

-Gitsek mi artık burası sıcak olmaya başladı.

+Haklısın gidelim.

  Hızlıca kapıyı kilitleyip lokantadan çıktılar. Minho tam eve doğru yola çıkacakken Chan onu durdurdu.

+Minho.

-Efendim hyung.

+Seni istersen eve kadar götürebilirim. Akşam olunca buranın yolları tek gitmek için güvenli değildir.

-Gerek yok hyung kendim gidebilirim. Yine de teşekkürler.

+Önemli değil. Yarın görüşürüz o zaman.

-Görüşürüz hyung.

  İkisi de kendi evlerine doğru yola çıktılar. Chan köşeyi dönmeden önce duyduğu sesle durup arkasını döndü. Birkaç tane adam Minho'yu sıkıştırmaya çalışıyordu.

  Chan hızla o tarafa doğru ilerledi. Minho'nun yanına varınca hiç beklemeden adamları yumruklamaya başladı. Bayılmayan son iki adam da kaçtıktan sonra arkasına dönüp Minho'ya sıkıca sarıldı. Minho'da ona karşılık verdi ve başını Chan'ın boynuna gömdü.

+Minho iyi misin sana bişey yaptılar mı?

-İyiyim hyung bişey yapmadılar. Ama hyung...

+Ne oldu Minho?

-Beni evime bırakır mısın?

_____

553 kelime!

Eveeeetttt ChangLix te tanıştı.

Bölüm nasıldı?

Canım sıkıldı erken bölüm atim dedim.

Bundan sonra bölümleri cumartesi günleri atmayı düşünüyorum nasıl olur?

Ve bir soru. Hyunjin'e kitapta hiç yer vermedim. Bunun nedeni shiplicek kimseyi bulamamamdı. Sizce kim olsun?

Ve bir duyuru...

Bazı işlerim var o yüzden bir sonraki haftadan itibaren bölümler geç gelebilir.

Neysem...

Yakında görüşürük baysssss!!!

Stay ForeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin