Word 38

257 64 19
                                    

Ο Yoongi ήταν στο σχολείο και μιλάμε με τον κολλητό του Jin. Όμως κάτι μέσα του του έλεγε πως καυι δεν πήγαινε καλά.

Κάτι σαν 6 αίσθηση. Τι μπορεί να ήξερε ένα 13 χρόνο παιδί.

Για καλή του τύχη η ώρα στο σχολείο πέρασε πολύ γρήγορα. Και άρχισε να περπατάει μαζί με τον Jin , και τον μικρό του αδελφό Taehyung , σπίτια τους. Δεν μπορούσε να καταλάβει τι συνέβαινε με τον αδελφό του κολλητού του και Για τι τον κοίταζε περίεργα αλλά το έβρισκε βαθιά μέσα του χαριτωμένο.

Έφτασε σπίτι. Όμως ευχόταν να μην επέστρεφε. Βρήκε την πόρτα ανοιχτή. Πίστευε πως επρόκειτο για ληστεία, όμως δεν φοβήθηκε. Πήρε ένα πορτατίφ και ήταν έτοιμο να αντιμετωπίσει τον κακο.

Σοκαρίστηκε όταν είδε την μητέρα του να είναι στα πατώματα περικυκλωμένη με μπουκάλια μπύρας και το σπίτι να είναι άδειο.

"Μαμά. Που είναι η μανούλα;" ρώτησε το νεαρό αγόρι.

"Δεν είναι μητέρα σου. Είναι μια υποκριτρια. Μια κακιασμενη πόρνη." Απάντησε γεμάτη μισός η ενήλικη γυναίκα.

"Σταματά να πίνεις. Θα σου κάνει κακό."

"Παράτα με μυξιαρικο. Η μανούλα σου φταίει για αυτό." Φώναξε "Μας παράτησε για έναν άνδρα."

"Δεν θα το έκανε ποτέ αυτό. Μας αγαπάει." Είπε σοκαρισμένος.

"Σταματά να είσαι τόσο ρομαντικός Yoongi. Δεν υπάρχει αγάπη. Τα πάντα είναι συμφέρον." Απάντησε γεμάτη αηδία η μητέρα του.

"Φτάνει μητέρα έχεις μεθύσεις." Έκανε με της πάρει το μπουκάλι αλλά εκείνη τον έσπρωξε με δύναμη στο τραπέζι.

"ΠΑΡΑΤΑ ΜΕ."

"Μα μαμά." Έτρεμε. Πρώτη φορά είχε φοβηθεί τόσο. Έφυγε τρέχοντας και ανέβηκε στο δωμάτιο του, ελπίζοντας πως όλα θα τελείωναν. Το πρωί θα ήταν όλα στην θέση τους.

Όλα ήταν ένα κακό όνειρο. Η μανούλα του δεν τους παράτησε.

Που να ήξερε πως αυτό το όνειρο θα εξελισσόταν σε έναν εφιάλτη χωρίς τελειωμό.

Που να ήξερε πως κάθε βράδυ η μητέρα του θα επέστρεφε σπίτι ακόμα πιο μεθυσμένη από πριν. Πώς θα την έδιωχναν από την δουλειά. Πώς θα έπρεπε να κλειδώνετε στο δωμάτιο του για να σταματήσει να τον βαράει. Πώς θα έπρεπε να κρατάει μυστικά από τον κολλητό του γιατί ήταν γεμάτος μελανιές.

"Εσύ φταις για όλα. Αν δεν μίλαγες για αγάπη δεν θα γινόταν αυτό." Φώναζε η μητέρα του ενώ κοπανάνε την πόρτα.

𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐒𝐂𝐑𝐄𝐖𝐄𝐃 𝐔𝐏∥ bts ✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ