Au trecut 3 zile. Am incercat sa gasesc femeia cu parul rosu, insa nimic..John nu mi-a dat niciun mesaj sau semn de viata, asa ca am decis sa-l chem pe Grey la mine.
*Knock knock*
Ma duc la usa si ii deschid usa. Il las sa intre in casa, dupa care mi se aseaza pe pat.
-Cum mai esti? intreaba el.
-Bine...bine...
-Am auzit ca tu si John v-ati certat...si v-ati despartit.
-Oricum, nu eram impreuna..
-Maya, stii el chiar te iubeste, si sunt sigura ca si tu o faci.
-Da, Grey, dar stii tu, degeaba doi oameni se iubesc daca nu se inteleg. El nu intelegea ce-mi doresc eu...si nici nu cred ca i pasa.
-Imi pasa mie..~spune si imi pune mana pe genunci uitandu-se adanc in ochii mei~
-Stiu...pot simti sinceritatea in vocea ta..
Fara sa constientizez m-am apropiat de el, si el de mine, langand un sarut impreuna. Mi-am intredeschis buzele sa-i fac loc limbii lui.
-Ce faci...? il intreb eu.
-Credeam ca si tu vrei asta.
-O vreau..
Apoi ma lasa usor pe spate lasandu-su greutatea peste greutatea mea. Si-a plimbat buzele pana la gatul meu, si a inceput sa lase mici semne rosiatice, in timp ce mana lui mergea usor pe sub tricoul meu. Mi-a desfacut sutienul cu o singura mana, in timp ce eu, nu faceam nimic inafara de a scoate mici sunete de placere.
E diferit de ce am avut pana acum. E mai romantic si mai..placut dintr-un anumit punct de vedere. Imi da tricoul jos, iar dupa si-l da me al lui. Mainile mele erau pozitionate pe pieptul lui cald.
Imi ia sanii in maini si se joaca cu ei, masandu-i usor, facandu-ma sa gem incet. Dupa ce imi suge unul dintre sfarcuri, imi lasa semne pe abdomen in jos, dupa care imi da jos pantalonii. Isi pozitioneaza degetul mare peste lenjeria mea intima la intrarea mea, facandu-ma sa vreau mai mult si mai mult.
Dupa ce m-a tachinat destul din puncul lui de vedere, aveam respiratia grea, imi da chilorii jos si incepe sa ma manance ca si cum ar fii unul din ultimele lucruri pe care le-ar face in viata lui.
-G-grey....spun printre gemete, incet.
Dupa ce simteam ca nu mai aveam mult si urma sa vin, am incercat sa il avertizez sa merga mai departe cu sexul.
-Grey...o sa...
-Stai linisitita, printesa.
Isi baga nu un deget ci doua in vaginul meu, si incepe sa ma penetreze cu degetele.
-Esti foarte uda, exact cum trebuie.
Eram atat de concentrata pe degetele lui incat nu mi-am dat seama ca intre timp el isi deschidea cureaua la pantaloni si urma sa intre cu vinteza luminii.
La micul impact de durere pe care l-a avut mi am arcuit spatele iar el a inceput cu miscari de du-te vino din ce in ce mai puternice, pana nici el nu a mai putut sa tina.
Dupa ce amandoi am fost epuizati s-a lasat pe spate langa mine in pat.
-Am facut ceea ce trebuie? intreaba el
-Eu si John nu mai avem nimic, Grey..nu-ti fa griji..
-Maya...vreau sa-ti spun ceva, acum ca nu mai ai nicio legatura cu John.
-Spune.
-Cred ca,.adica..Maya..am inceput sa te iubesc inca de la inceput.
-C-cum..?
-Nu, nu ma lua gresit. Nu astept ca si tu sa ma placi inapoi..insa, acum ca eram intr-un moment de genul.
-Si eu..si eu cred ca tin la tine in felul asta.
-Pe bune?
-Da..cu John nu era...nu era ce trebuia sa fie, si o simteam. Poate de-asta ne-am si despartit.
Stiam ca ceea ce faceam era gresit. Stiam ca ma folosesc de Grey ca sa il uit pe John. Normal ca il iubesc, inca Grey e un barbat minunat si ma iubeste cum John nu cred ca a facut-o...
-Atunci..vrei sa avem o relatie..?
-Da. Absolut! spun si il iau in brate.
Nu sunt mandra de ceea ce fac, insa trebuie sa fac ceea ce este nevoie..iar eu am nevoie de cineva care sa ma iubeasca.
John Pov
Nu pot sa cred ca..chiar a plecat. A plecat, si m-a lasat aici. Dupa cate am facut pentru ea, si dupa cat de mult am iubit-o..si inca o iubesc.
A porfitat de mine in ultimul hal. De-asta nu ma indragostesc eu. Trebuia sa stiu, ca e la fel ca toate celalalte femei..trebuia sa stiu..
Daca nu v-ati prins, John crede ca Maya a stat cu el doar pentru ca avea bani, cand Maya chiar il iubea. Ea la randul ei credea ca John e doar posesiv cu ea pentru ca vrea mereu sex..si credea ca iubirea lui fata de ea nu exista.
CITEȘTI
Angajata pentru sex! [+18] //Finalizata//
Romance*ATENTIE CARTE INSPIRATA DINTR-UN JOC OTTOME* La 21 de ani, ducea o viața foarte normala, vrand din tot sufletul sa devina model, chiar daca inaltimea nu ii permitea. Totusi a avut sansa sa mearga la un casting pentru fotomodele, de la cea mai caut...