Eelmises osas:
Ellu
Kuulsin et uks läks taas lahti ning tõusin istuli.
,,ma tõin sulle süüa."
,,ok."
,,palun ära ole nii külm. Ma tahatsin sinuga rääkida."
,,miller sul minuga rääkida on? Sellest et ma sukka 1 öö veedaks v? Tänan ei. Pigem suren siia."
,,ei mitte sellest. Ma tahtsin öelda et......"Järg:
....kui sa aitad midn 1 asjaga siis sa võid minna."
,,nalja teed v? Sa nagu röövid mu mingi 1 asjapärat ära, hoiad kinni ja siis lased mind lahti v?"
,,mhm."
,,okei. Mis asjaga?"
,,sa pead aitama mul 1 tüdruku ära sebida."
,,kelle?"
,,Elisapeth."
,,kes to veel on?"
Siis tuli ta mulle lähemale ning suudles mind. Ma olin niiii loll ja ei lükkanud teda eemale.
Kui ta lõppetas ütles ta vaikselt endislet mulle väga lähedal olles:
,,ma igatsesin seda."
Ma ei öelnid midagi lihtsalt tõusin püsti ja suundusin vetsu. Keerasin ukse oma seljataga lukku ning jäin peegliette seisma. Ma vaatasin ennast ning lõin siis peegli puruks. Mu käest jooksis verd. Igal pool olid killud ning mina kukkusin nende sisse istuli. Tundsin kuidas käsi tuimaks läheb. Võtsin maas 1 klaasikillu ja tõusin püsti.
,,Ellu palun ära tee midagi. Tule välja siit."
Ta kolistas uksega ning ma vaatasin ukse poole.
,,palun tee uks lahti."
Ma karjusin alle vastu:
,,head aega."
Edasi ma ei öelnud talle midagi vaid otsustasin teha insta pildi oma käest sest ma avastasin oma telefoni kraanikausi alt. Ma ei kavatsenud Marcusele helsitada vaid postitada insta lihtslat hüvastijättu.Elisapethu: antke mulle kõik andeks aga ma ei suuda enam ilma teiete. Marcus ma ei jõudnud sulel öelda aa armastan sind. Head aega teile
❤: 200k
💬: 100k
👤: Marcusssss , MatthiaxMarcusssss: ei Ellu. Kurat kus sa oled?miks sa ühendusg ei võtnud?
Matthiax: ei sis. Ma leian su varsti. Ära tee rohkem midagi.
Gustav: kuart ma murran selle ukse maha kohe. Lõppeta äraMa panin insta kinni ja tõmbasin üle veenide. Edasi oli kõik tuim ja pime.
Gustav
Fuck ma kuulsin kuidas ta maha kukkus. Putsi. Ma tõin kuskilt mingi kangi ja kangutasin selle ukse puruks. Seal ta oli. Vereloigus ja klaasikildude keskel. Helistasin kiirabisse.
>>haiglas
Helistasin Matthiasele ning rääkidin talle kõik ära. Ta oli isegi üllatavalt rahulik.
Matthias jõudis koos Marcusega sinna ning meieni tuli arst:
,,tere. Kes teist on Elisapethile kõige lähedasem?"
,,mina."
Ütles Gustav.
,,selge. Meil on teile uudiseid."
,,milliseid?"
Segasin mina nüüd vahele.
,,Elisapeth......Heiki hei!! See osa on ka lühem kui teised kuid endiselt loodan et meeldib ikkagi
YOU ARE READING
armid jäävad
Romancelugu räägib tüdrukust keda pekstakse kodus ning koolis nügitakse, veidi pekstakse ja tänavatel sama moodi. ühel päeval surevad ta vanrmad ning ta elu muutb. kuid jääb 1 asi. tema unenäod mis nendes unenägudes toimub? mis juhtub tema vanematega? saad...