Hyunjin! Έλα κοντά μου.
Διστάζω. Τα χέρια μου τρέμουν. Κοιτάζω γύρω μου. Στέκομαι σε ένα καταπράσινο λιβάδι. Ο ουρανός είναι γεμάτος σύννεφα. Φυσάει κρύος άνεμος. Τα μαλλιά μου μπαίνουν μπροστά στα μάτια μου. Το σώμα μου κρυώνει. Δεν ξέρω που βρίσκομαι.
Μην φοβάσαι. Δεν θέλω το κακό σου.
Χωρίς να κάνω ούτε ένα βήμα την κοιτάζω στα μάτια. Μια όμορφη κοπέλα ντυμένη με ένα άσπρο φόρεμα. Με κάστανα μακριά μαλλιά. Θαρρείς και είναι λίγο πιο μικρή από εμένα. Στο κεφάλι της κορώνα στέκεται περήφανα ένα όμορφο στέμμα φτιαγμένο από λουλούδια. Ο άνεμος χαϊδεύει τα μαλλιά της.
Πιάσε το χέρι μου. Έλα μαζί μου.
Με καλεί με την γλυκιά της φωνή. Σαν άγγελος. Μου δίνει το χέρι της και περιμένει να το πιάσω. Χάνομαι στα σκούρα κάστανα ματιά της. Την στιγμή που πάω να πιάσω το χέρι της το τοπίο χάνετε μαζί με την ίδια. Ξυπνάω απότομα. Φωνάζω μην φεύγεις. Το κρεβάτι μου καταλήγει να είναι άνω κάτω. Αναπνέω βαριά μετά από κάθε όνειρο που βλέπω μαζί της.
"Η κατάσταση σας είναι σοβαρή νεαρέ μου." είπε με σοβαρό τόνο ο ψυχολόγος. Στην συνέχεια σηκώνεται με προορισμό το γραφείο του. Αρχίζει να γράφει την συνταγή και το φάρμακο που πρέπει να παίρνω κάθε βράδυ πριν πάω για ύπνο.
Κάθομαι στην πολυθρόνα και κοιτάω την οροφή αγχωμένος. Γιατί βλέπω αυτά τα όνειρα? Τι προσπαθεί να μου πει η κοπέλα? Με ρωτάει ερωτήσεις που ίσως έχουν κάποια σχέση με τα όνειρα που βλέπω. Καταλήγει στο συμπέρασμα ότι δεν φταίει τίποτα από αυτά.
Σχετικά ζω μια υπέροχη κανονική ζωή. Είμαι μοναχοπαίδι. Μένω με την γιαγιά και τον παππού μου αφού οι γονείς μου έφυγαν από την ζωή όταν ήμουν μόλις 9 ετών. Δεν θυμάμαι και πολλά από αυτούς. Μόνο τα καλά. Ο παππούς με την γιαγιά μου με μεγάλωσαν. Η αγάπη που έχω για αυτούς δεν περιγράφεται. Ήταν εκεί για μένα κάθε στιγμή. Τους χρωστάω τα πάντα. Ήθελα να τους το ξεπληρώσω για αυτό μόλις έγινα 17 ακόμα και αν πήγαινα σχολείο άρχισα να δουλεύω. Μια καλή κυρία που είχε ένα ανθοπωλείο απέναντι από το σχολείο με άφησε να δουλέψω για εκείνη. Την λένε Yang Jiae. Είναι σαν θεία που δεν είχα ποτέ. Είναι παντρεμένη και έχει ένα υιό πιο μικρό από εμένα. Τον λένε Jeongin και κάνουμε καλή παρέα. Είναι γλυκούλης, καλός αλλά και πονηρός. Μου κάνει πλάκες συνέχεια. Κάποιες φορές γίνεται κουραστικό αλλά έχει και την πλάκα του. Είναι σαν τον μικρό αδερφό που ποτέ δεν είχα.
YOU ARE READING
Καληνύχτα || H.H.J || Ολοκληρωμένο
Fanfiction❝ Με το πρώτο φως του ήλιου θα σου είμαι μια γλυκιά ανάμνηση μόνο. Καληνύχτα Hyunjin. Σε αγαπώ. ❝ ✌️ Υψηλότερη θέση: #8 Stray Kids ✌️ Υψηλότερη θέση: #1 JYP ✌️ Υψηλότερη θέση: #1 Chan || Minho || Changbin || Hyunjin || Jisung || Felix || Seungmin...