Capitolul 1~pregatirea

5 0 0
                                    

*cu o zi înainte de tabara*

Eu: Abia astept sa vina tabara! Simt ca ceva special se va întâmpla!
Laura: Fi serioasă! E doar o tabara stupida in care am fost obligate sa mergem..nimic interesant nu se va intampla. Doar niște activități stupide pentru copii..
Eu: Ma rog..cum spui tu! Eu asa simt!
Laura: Lasa prostiile!
Eu: Mda, bine. Hai ca eu trebuie sa mi fac bagajul. Ne vedem mâine!
Laura: Okk. Bafta.
Eu: Ba, la cât ziceai ca e plecarea?
Laura: La 4 in fata la statuie. Și nu uita ca trebuie sa o iei și pe Alina din fata blocului ca o pierdem drq.

*monolog*
Eu sunt Elena și am 15 ani. Laura și Alina sunt cam cele mai bune prietene ale mele. Mai e și Ramona dar ea nu vine in tabara. Ea pleacă in Spania la nu știu ce verișoara. Laura e o fire puternica, are foarte multă încredere in ea. Câteodată ai senzația ca se crede mare diva numai din cauza ca e prea sigura pe ce spune. Genul ala de persoana care ți le spune pe toate pe fata! Dar are și o latura sensibilă..când iubeste pe cineva nu îl lasa sa plece orice ar fi! Iar Ramona..Ramona e cea mai draguta și amabila finta pe care o cunosc. Ea mereu e la locul ei..iubeste necondiționat și pune inima in tot ce face. Alina însă, ea e genul ala de persoana care s-ar arunca și de pe bloc dacă ai provoca-o. Accepta orice provocare fără dar și poate. Toate trei sunt total diferite dar le iubesc in egala măsura! Sunt cele mai minunate persoane pe care le cunosc!
*monolog încheiat*

*pe la 2*
Eu: Nu pot sa dorm. Ceva ma macină..O sun pe Alina..sa speram ca e treaza.
*convorvire telefonică*
E: Nebunooooo, trezește-teeee!
A: Lasa-ma fa sa dorm! Mai sunt doua ore pana plecam!
E: Hai te rog euu, mai stai cu minee de vorba!
A: Ma tu nu auzi ca dorm? Culca-te drq și tu!
E: Mdaa, binee! La 3:30 esti in fata blocului..vin sa te iau!
A: Paa!
*convorbire telefonică încheiata*

Eu: Hai ca o sa încerc iar sa dorm. Sa speram ca de data asta reușesc!

*3:40*
!ringgggg!ringgggggggg!
*convorbire telefonica*
E: Cine puii mei ma suna? Alo, da!
A: Unde mortii tai esti? Te astept de o tona de timp..Am înghețat!! Mișcă drq mai repede!
E: Cât e ceasul ma?
A: 3:40!!
E: Fuckkk! Am uitat sa pun ceasul..In 5 minute sunt la tine in fata!
A: Dacă in 3 minute nu esti aici plec fără tine!
E: Binee, acum viiinnn!
*convorbire telefonică

După ce am luat-o pe Alina am mers in fata la statuie unde ne aștepta toată lumea.

L: De ce a durat atat? Aproape ca plecam fără voi!
A: Pai domnișoara aici de fata s-a trezit prea tarziu!
E: Gata, calmați-va. Important e ca am ajuns, nu?

*profesoara*: Toata lumea in autocar! In 5 minute plecam!

Ne-am asezat in spatele autocarului. In spatele nostru erau niște copii de clasa a 5-a. Nu i-am bagat in seama di ne-am văzut de ale noastre. Cam tot drumul am dormit și nu am bagat in seama pe nimeni. Cei drept drumul era de 12 ore..
La un moment dat ceva m-a trezit. Un sunet asurzitor. Ah..mi-am dat seama ce fusese. Era vocea profesoarei care ne anunțase ca am ajuns la jumătatea drumului și ca am oprit la un mic popas. Nu am bagat-o in seama și mi-am continuat somnul.
Deodata o lovitura ma trezește. Cineva îmi dăduse cu cotul in cap!

E: Mortii tai de copil! Te crezi la ma-ta pe tarla sa lovești asa oamenii in cap??
?: Scuza-ma!! Nu am vrut sa te lovesc! Greseala mea!!
L: Lasa-l Elena ca-l sperii!
E: Asa și? Eu ce sa-i fac dacă m-a lovit?
A: Hai ma lasa copilul in pace! O palma n-ai mai luat tu la viața ta.
E: *bolborosesc ceva imposibil de descifrat..probabil și-au dat seama ca ii înjur*

Încerc sa ma culc la loc dar cineva vorbește foarte tare lângă mine. Doamne...eu nu cred ca Laura și cu Alina vorbesc cu fraierii aia..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 23, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Tabara care mi-a schimbat viața..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum