Α

574 51 49
                                    

"Καλώς τον λοχαγό μου, το σπλάχνο μου, την ψυχή της ψυχής μου!"

Μόλις μπήκα στο σπίτι η γιαγιά μου ήρθε καταπάνω μου. Την αγκάλιασα, της έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο και άφησα την συνταγή στο πάσο για να την διαβάσει μετά. Ο παππούς δεν είχε έρθει ακόμα από το καφενείο. Πήγα στο δωμάτιο μου έβαλα τις μπιτζαμες μου και πήγα τρέχοντας στην κουζίνα. Πεινούσα πολύ.

"Κάτσε άντρα μου έχει ωραίο φαγάκι σήμερα"

Είπε η γιαγιά μόλις μπήκε μέσα στην κουζίνα. Έκατσα στην τραπεζαρία περιμένοντας να μου σερβίρει. Μέχρι τότε χαΐδευα την Kami την σκυλίτσα μου που είχε έρθει και έκανες χαρές στα πόδια μου.

"Να πας να πλύνεις τα χέρια σου τώρα που έπιασες τον σκύλο αμάν! Σαν τον παππού σου κάνεις"

Χωρίς καμία αντίρρηση στα παράπονα της, σηκώθηκα από το τραπέζι έβαλα στην Kami να φάει και πήγα στο μπάνιο να πλύνω τα χέρια μου. Μόλις γύρισα το πιάτο ήταν ήδη στο τραπέζι. Το μενού σήμερα είχε καρμπονάρα.

"Για αυτό σε αγαπάω" φώναξα στην γιαγιά μου. Εκείνη γέλασε. Έκατσα να φάω και εκείνη άρχισε να με ρωτάει πως πήγε η εξέταση. Της είπα τι έγινε. Εκείνη επιμένει ότι δεν είναι κάτι σημαντικό όπως μου είπε ο ψυχολόγος. Μου χαϊδέψε το κεφάλι και πήγε στο σαλόνι. Αφού τελείωσα το φαγητό μου έβαλα το πιάτο στον νεροχύτη. Πήγα στο σαλόνι κάθισα στην πολυθρόνα που συνήθως κάθετε ο παππούς. Η γιαγιά έβλεπε τηλεόραση χωρίς τα γυαλιά της πάλι.

"Τα γυαλιά σου ξέχασες πάλι, μετά εμένα θα μαλώνει ο οφθαλμίατρος γιατί δεν σε προσέχω" της είπα με αυστηρή φωνή ενώ σηκώθηκα να πάω στο μπάνιο να της φέρω τα γυαλιά.

Εκείνη γέλασε πάλι και είπε ότι δεν πειράζει. Έτσι και αλλιώς δικό της είναι το φταίξιμο που γερνάει. Αναστέναξα με τα λόγια της. Συνεχώς λέει ότι πρέπει να είμαι έτοιμος να αντιμετωπίσω κάθε δυσκολία διότι δεν τους μένει πολύ χρόνος ακόμα. Δεν θέλω να σκέφτομαι καν ότι υπάρχει περίπτωση να χάσω έναν από τους δύο ή και τους δύο. Νευριάζω και στεναχωριέμαι όταν λέει τέτοια πράγματα. Είμαι χαμένος δίχως αυτούς. Στέκομαι μπροστά από τον καθρέφτη και κοιτάζω την αντανάκλαση μου. Βάζω το αριστερό μου χέρι κόντρα στο πλακάκι του τοίχου. Οι μαύροι κύκλοι μου γίνονται ακόμα πιο εμφανείς συν ότι χρειάζομαι ξύρισμα. Αναστενάζω πάλι με την τραγική εικόνα μου στον καθρέφτη. Το αριστερό μου χέρι που στηριζόταν στον τοίχο ανοίγει το ντουλαπάκι και παίρνει τα γυαλιά.

Καληνύχτα || H.H.J || ΟλοκληρωμένοHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin