Dekaefta (17)

3.5K 192 68
                                    



Okul çıkışından sonra direk eve gelmiş ve üzerimi değiştirip salona televizyon başına geçmiştim. Ortam gereğinden fazla ısınmaya ve boncuk boncuk terlemeye başladığımda bütün camları açmış üzerime ince şeyler giyinmiştim. Sebepsizce sertleşmeye başlayan penisim ile napacağımı bilemiyordum. Sıra sıra kanalları gezip izleyecek düzgün bir şey bulamadığımda televizyonu kapatıp koltukta boş boş oturmaya başladım.

İstemsizce aklıma yoongi ile olan sevişmelerimiz ve daha nicesi gelmeye başlamış ve Penisim iyice sertleşmişti. Elimi pantolonumun üstünden penisime atıp hafifçe okşamaya başladığımda ağzımdan hoşnut olduğumu belirten mırıltılar çıkıyordu. Gözlerimi kapatıp kendimi zevkin kollarına bıraktığımda Kendimi iyice kaptırıp hızlanmıştım. Hatta kendimi o kadar kaptırmıştımki koltuğa sürtünmeye başladığımı anca gelen sahte öksürük sesiyle gözlerimi açtığımda farketmiştim. Kapıya yaslanmış beni izleyen babacığımı gördüğümde yanaklarım kızarmış,başımı eğmiştim.

Beklediğimden erken geldiği için yanlış bir şekilde yakalanmış olabilirdim ama tamda şuanda ona ihtiyacım vardı. Kafamı yavaş bir şekilde kaldırıp ona baktığımda hala orda durup beni izlediğini görmüştüm. Ayaklanıp seri adımlarla dibine kadar geldim ve beline sarıldım. İlk başta tepki vermesede bir süre sonra kollarını sırtıma yerleştirip beni sarmıştı.

"Babacığım galiba bunu tek başıma halledemeyeceğim, çok acıyor"
Sesimin bebek gibi çıkması için dudaklarımı büzmüş ve kısık sesle konuşmuştum. Dediklerim ile beni kendinden hafifçe uzaklaştırmış ve gözlerini gözlerime sabitlemişti. Bir süre yavru köpek bakışlarıma maruz kaldıktan sonra yelkenleri suya indirmiş ve elini kalçama atmıştı. Bir süre elleri kalçalarımda gezinirken dudakları dudaklarım ile birleşmiş sert bir öpüşme başlatmıştı. Beni kucağına alması için bir bacağımı beline doğru doladığımda eli kalçamdan diğer bacağıma çıkıp beni kucağına almış ve sırtımı duvar ile buluşturmuştu. Nefes nefese aydıldığımızda elleri tişörtümün uç kısmını bulmuş ve tişörtümü çıkarmıştı. Acıyan penisimi ona sürtmeye başladığımda zevkle gözlerimi kapatmıştım.

Dudakları dudaklarımdan boynuma doğru kaydığında orayı ıslak bir şekilde öpmüş ve emmişti. Dudaklarının gezdiği yerlerin moraracağına emindim.

Sırtımı duvar ile ayırmış ve beni kucağında daha sıkı tutarak koltuğa kadar getirmişti. Bedenimi koltuğa bıraktığında üstümdeki yerini almış ve elleri pantolonumun üstünden penisimi okşamaya başlamıştı. Gelen zevkle gözlerimi sıkıca yumup inlemelerimi serbest bıraktım. Pantolonu ve baksırımı aynı anda üzerimden çıkardığında ıslak ve sıcak ağzı penisim ile buluşmuş ve hızlı bir şekilde ağzıyla gitgellere başlamıştı. İnlemelerim arttığında benden ayrıldı ve kendi tişörtünü çıkarıp yere diğer kıyafetlerin yanına gönderdi. Dudakları tekrar kasıklarımdaki yerini aldığında dahada aşşağılara indi fakat dudakları bir daha penisime uğramadı. Onun yerine deliğimi bulup ıslatmaya ve arada içeri dilini yollamaya başladı. Sona geldiğimi hissediyordum.

"G-gelmel üzeREy..."

Ding Dong

Gelen zil sesi ile yoongi benden ayrılmış ve şaşırmış bir şekilde kapıya bakmaya başlamıştı. Sorarcasına bana baktığında bilmediğimi belli eder bir şekilde omuz silktim. Hızlıca yerden tişörtünü ve pantolonunu bulup üzerine geçirmiş ve kapıya yönelmişti. Kapı deliğinden baktığında gözleri fal taşı gibi açılmış ve fısıldamıştı.

"Siktir annen, çabuk kıyafetlerinide al odana çık"

Duyduklarım ile ağzım kocaman açılmış ve hala boşalamadığım için acıyan penisimle yukarı çıkıp kendimi odama atmıştım. Kapıya yaslanıp gelen sesleri dinlemeye başladım.

Ding Dong

Tekrar zil sesi geldiğinde bir süre sessizlik olmuş ardından kapı açılmıştı. Annem gürültülü bir şekilde eşyalarını salona bıraktıktan sonra konuşmuştu.

"Ah merhaba Bay Min işler nasıl gidiyor."

"Baya bir ilerleme kaydettik Bayan Park"

"Ah bu çok iyi bir haber Bay Min. Jiminim nerde onu çok özledim hemen görmek istiyorum."

"Odasında "

Annemin merdivenleri çıkan adımlarını duymamla kendimi eşyalarımla birlikte banyoya atıp kapıyı kilitledim. Suyu sonuna kadar açıp bekledim. Bir kaç saniye sonra annem odama girmiş bana seslenmiş ve su seslerini duymasıyla banyonun kapısını tık tıklamıştı.

"Ben geldim tatlım üzerini giydikten sonra hemen aşşağıya gel bekliyorum."

Derin bir nefes alıp kendimi sıcak suyun kollarına bıraktım.


———

ʙᴀʙʏ ʙᴏʏ ☽  ʏᴏᴏɴᴍɪɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin