7.rész

393 18 3
                                    

Tudta hogy fáj így feküdnöm, hogy a combomon térdel, ezért lejjebb csúszott és a lába közé tette a csípőmet... kicsit sem néztünk ki úgy mint ha dugó pózban lennénk...Á nem... elkezdett közelebb hajolni hozzám,míg a homlokunk és az orrunk nem ért össze. Felhúztam és összehúztam a térdemet, ezzel magamhoz löktem Subarut, aki megkérdezte újra:

~Biztosan készen állsz rám? Innen már nincs vissza út! Világos?~ bólintottam és perverz mosolyt küldtem felé:

~Mint a nap!~ez volt az utolsó szavam mielőtt szenvedélyesen megcsókolt. Hirtelen elfelejtettem azt hogy ez nem az első, és nagyon jó érzés volt.

Mármint addig amíg Ayato nem jött be😒... de mi Subaruval nem foglalkoztunk vele, és folytattuk a smárolást. Igazából szerintem nem is vette észre hogy bejött.

Ayato látta hogy mi van, és úgy döntött hogy kinegy.

Subaru megfordult így én kerültem felülre. Egy-két perc múlva nyelves csókba akart átmenni, de azt én még nem igazán akartam, ezért összeszorítottam a számat.

Csakhogy ő véletlen elharapta az ajkamat amit nem vettem észre, meg ő sem, és vérezni kezdett. A többiek ide teleportálták magukat a vérem szagára, és nem tudták elképzelni hogy minek van vér szaga amikor smárolunk. Laito köhécselni kezdett, hogy észre vegyük végre hogy itt vannak.

Subaru fel kapta a fejét és meglátták hogy véres a szája.

~Amm...Subaru...mitől véres a szád? Talán szétharapdáltad az arcát smárolás közben?~nevetett Ayato. Én nem tudtam miről beszélt, ezért egyik ujjammal az állánál fogva magamhoz fordítottam a fejét. Bizony tényleg tiszta vér volt... hirtelen éreztem hogy lecsöppen két csepp vér a pólómra. Megilyedtem mert egyre több jött...

~Waa... mi...mim vérzik..?? Subaru te elharaptad a számat?~Subaru beharapta az ajkát és egy halk szó jött ki a száján:

~Hupsz... bocsi... én se vettem észre... De asszem hogy nekünk most... be kell mennünk a fürdőszobába!~ mondta, felkapott, és bevitt a tükörhöz hogy én is láthassam. Amikor belenéztem meglepődtem mert egész szexyn néztem ki véres szájjal...hmm...

~Lenyaljam neked? Te úgyse szereted a vért!😁~kuncogott, majd közelebb jött és nyalogatni kezdte a számat

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

~Lenyaljam neked? Te úgyse szereted a vért!😁~kuncogott, majd közelebb jött és nyalogatni kezdte a számat...

~De hogy nem vettem észre hogy fáj?~kérdeztem tőle, majd KICSIT SE PERVERZEN választ adott:

~Biztos annyira belemerültél abba ahogy csókollak!😏~mondta és megölelt. És a fülembe súgott valamit:

~Szeretlek!~viszonoztam az ölelést, és én is elmondtam neki hogy szeretem.

Subaru gondolatai e közben:

Mostmár értem mi a helyzet. Én tényleg beleszerettem. És már tudom hogy nekem kell ez a lány... mindenhogy...💋👉👌

(XD fúú de perverz vagy ma Subaru!)

Roxyval lementünk a medencéhez, és leraktuk törülközőnket. Roxy azt mondta hogy ő inkàbb a mosdóban szeretne átöltözni, pedig mondtam neki hogy csak nyugodtan öltözzön itt, nem vagyok Laito, hogy letámadjam.

De ha neki ez így kellemesebb... szóval átöltöztünk, és ő pont akkor jött vissza amikor a gatyát vettem le... hát nem baj, tetszik nem tetszik én most leveszem.

Ő beugrott a vízbe, és rengeteg víz jött rám... na mindegy, úgyis vizes leszek! Nem?

FOLYTATJUUUK!!!

Hali gyerekek! Ez a Subaru ma nagyon perverz volt nem gondoljátok?

Kicsit hiányzik Laito amióta intenzíven van a tökével mert Roxy tökön rúgta...

A következő részben Roxy azt fogja játszani hogy mindenkinek ad egy becenevet!

Na halika! Pusz! 😘

Diabolik totál szívás [BEFEJEZETT]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon