4. BÖLÜM

23 2 3
                                    

ROSA adlı kitap ile karakterler beraber kullanılmıştır.

Herkese merhaba! Ben yeni menajeriniz Seji. Bu yemeği birbirimizi tanımamız için düzenledim. Ayrıca size söyleyecek özel şeylerim var.

Jimin göz kırpar*

Sizede uyarsa ilk önce tanışalım, yemeği sona bırakalım.
Bazılarınızla önceden tanışmıştım. Tanımayanlar için kendimi anlatayım. Adım lee seji. Türkiye'de doğdum. Seçmeler için buraya geldim. Kardeşim yok tek çocuğum. 18 Aralık 1996 da doğdum. 22 yaşındayım. Size özel birşey anlatacağım. Lütfen aramızda kalsın. Bang beye dahi söylemeyin. Bunları jimin sayesinde anlatıyorum. Sizin bilmenizi istedi.

Kolumu gösterdim*

Gördüğünüz gibi bir efsaneye takılmış durumdayım. Bazı insanların deyişiyle turkuaz ın kızlarındanım. Şirkettekiler bunu öğrenirse işten atılabilirim. Efsanevi bir karakterim ve özel güçlerim var. Size kötü gelen davranışlarımı söyleyin. Benden hiç çekinmeyin. Karakterim gereği korumacı bir yapım var. Önceden söyleyeyimde ileride sorunlar çıkmasın. Ben kendimi anlattım. Lütfen sizde anlatın.

Namjoon: Gerçekten dediklerin çok şaşırtıcı. Hepimiz bu sırrı saklayacağımıza söz veriyoruz. Ben Kim namjoon. Sahne adım Rap monster ama kısaca RM diyorlar. Grubun lideriyim.
12 eylül 1994 te doğdum. Tanıştığıma memnun oldum.

Taehyung: Bir şey söylemeyi unuttu. Çok iyi ingilizce konuşuyor. Aramızda onun kadar iyi konuşabilen yok. Bende kendimi tanıtıyım. Adım Kim Taehyung. Sahne adım V. Grubun
vokallerinden biriyim. 30 Aralık 1995 te doğdum.

Yoongi : Ben Min yoongi. Sahne adım suga. Grubun rapperlarındanım. 9 mart 1993 te doğdum. Rap konusunda kapışabiliriz. Bu konuda iyi olduğumu düşünüyorum.

Seokjin: Selam ben Kim seokjin. Sahne adım jin. Grubun yüzüyüm, ayrıca worldwide handsome ım bunu heryerde dile getiriyorum. Üyeler yemek yapmada birinci olduğumu söylüyorlar. Çok güzel şapırdatarak yerim. Eat jin adında yemek yeme programım vardı. Ama artık yapmıyorum. 4 Aralık 1992 de doğdum. Grubun en büyük hyung u benim.

Jungkook: Merhaba ben jeon jungkook. Grubun 8 baklavası olan golden maknaesiyim. Hyunglarım her konuda çok başarılı olduğumu söylüyorlar. Resim çizmeyi ve hyungları çıldırtmayı severim. 1 Eylül 1997 de doğdum. Noona yerine turkuaz desem sıkıntı olur mu?

Sıkıntı olmaz istediğini diyebilirsin. Senin adın ne?

Hoseok: yeeeeeğğğğğ ben jung Hoseok. Armylerin umuduyum. Onlarda benim umudum. Lakabımı güneş koydular. Hoşuma gidiyor. Grubun dansçısı ve en haraketlisiyim. Yerimde duramıyoruuuuuuum. 18 şubat 1994 te doğdum. Tanıştığıma sevindim.

Jimin: Az olsada tanışmıştık. Ben park jimin. Grubun karizmasından sorumluyum. 13 ekim 1995 te doğdum.

Herkesle tanıştığıma göre artık yemeğe başlayabiliriz. Size son kez bir soru soracağım. Gelirken sokakta bazı afişler gördüm. Üzerinde seçmeler olacağı yazıyordu. Tam anlayamadım anlatabilir misiniz?

Yoongi: Her sene çıkış yapmak isteyenler için seçmeler olur. Adaylar internete videolarını yüklerler. Şirketler ve jüriler toplanır. Şirketler ilk üçe girenlerden birini kendilerine seçerler. Acaba bu yıl kim ilk üçe girecek.

Seçmeleri izleyebilir miyiz?

Tae: Tabikide istiyorsan beraber izlemeye gidebiliriz.

Elimdeki plana göre o gün bir işimiz yok gidebiliriz.

DEVAM EDECEK

SEJİ (Turkuazın kızı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin