BESTE- benim hayatimin buyuk bir parcasi.Ben kendi duşuncelerimi,acilarimi ve hisslerimi şarki besteleyerek ifade ediyorum.Pianoyu çok seviyorum.Çunki ben küçükken Anemlle hep piano çalardık.Annemle zaman geçirmeyi çok severdim.
Ben annemin pianosunda sadece kendi bestelediyim Şarkıları çaliyorum...Çünkü bunu annem istemişti....ölmeden önce.....~FLASBACK~
12 yil önce Annemle babamın yil dönümüydü, bu sebeble de bana dişari çikicaklarini söylemişdiler.Ben:jissooo? benimle oynarmisin?
Jisso:Hayir oynamiiiycamm!!!
Ben:Yaaa oynaaaaa -_-
Jisso:Oynamiycamm bana ne! Bana ne!
Ben:Bende sana ayiciğimi vermiycemm!!!
Annem:Sun Hee kizim buraya gelinn!
Ben: Evet anne' bir sey mi oldu?
Annem: Kızım biz babanla dişari cikicaz.
Jisso: Yıldönümünüz biliyoruz ")
Babam: Evet jisso.Size Bakmak icin Eun Sun gelicek.
Ben ve Jisso: Oleeeeeyyy!!!
Annem:Kizim Eun Sunu üzmeyim tamami uslu durun.Biz akşam geç gelmeyiz zaten.
Ben:Tamam anne biz kuzenle uslu dururuz.
Annemle babam bizi öptükten sonra Dışari çiktilar.Sonra Eun Sun geldi.
5 saat sonra....
Ben: Eun Sun annemler gelmiyceklermiii!Eun Sun: Sun Hee Gelicekler ama senin uyuman gerek çünki saat geç oldu.Bak jisso uyudu.
Ben: Tamam Amma anemlerr gelsinnleerr!!!
Eun Sun: Gelicekler zaten. Sen uyursan daha çabuk gelirler.
Ben:Tamam.
Eun Sun: Sana masal okumami istermisin?
Ben: Tabii :D
Sabah
Ben uyandiğimda anemler daha gelmemisdiler. Sonra jisonun Babasi yani amcam telaşla geldi ve Eun Suna bişeyler dedi.
Ben de Böylelikle anemle babami asla göremiyceyimi anladim.Amcam: Sun hee sakinleş annenle baban'dan daha haber yokk.Ne olduğu daha belli değil.
Ben:Yaaaa bana nee!!? ANEEMİİ İS-Tİ-YO-RUM.
Anemle babama
Ne mi oldu?......Ailemden hic haber alamadim.Haberlerde Kazada öldükleri,Kaçırıldıklari gibi saçma Söylentiler cikti.
Amma ne olursa olsun Annemle' babami
KAYBETDİMM.....Ne öldüklerine dair bir haber, Nede yaşadıklarina dair bir mesaj....
Mezarlari bile yoktu özleyince Gidip aliyacağim,Nede Onlara soru sora bileceğim bir ailem.
•
•
•
•
•
•Bu arada Ben Sun Hee.18 yaşında bir lise öğrencisiyim.Korede Sevgili kuzenimle,Jisso'yla kaliyorum.Benim ailem her zaman Jisso oldu.Onu Hayatdaki her şeyden cok seviyorum.Annemi hep özleyince Onun pianosunda Şarki bestelemeye Başladim.
Aslinda Ben ailemi hep araştirdim amma polisler bana Bunun benim işim olmadiğini söylediler.Kahrolasi Polislerr.....!!!İşte bende Hayatima kendi Bestelerimle Devam Etmeye Başladim.
Evet bu benim Hayatim...........Ve Daha yeni
BAŞLIYORUZEvett !!!! YENİ VE İLK KİTABİMA HOŞ GELDİNİZ..... KÖTU VE İYİ YORUMLARİNİZİ BEKLİYORUM.HİKAYEM HAKKİNDA DUSŞUNCELERİNİZİ PAYLAŞİRSANİZ SEVİNİRİM.....
YAKİNDA YİNE
GÖRÜŞMEK ÜZERESALİCAKLA KALİNN!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
\\\\《《YENİ BESTE》》//// ~BTS~
FanfictionGenç bir kızın Okul hayatı ve yaşadığı zorluklar.Ailesini kaybetmesi Ve ona yardım eden Çocuk.Üzüntüsünü Mutluluğa Çeviren Arkadaşlar... HEPSİ VE DAHA FAZLASI BU KİTAPDA..... OKUYUN VE BAKINN Bay bay~ ♥