Fatih Ürek: Golonim Motfokto yarışmasına hoşgeldiniz!! İlk yarışmacımızz Yurii ve Kayınvalidesii Pıçahhh!!
Yuri ve Pıçahh: Merhaba!
Fatih: Hanginiz daha iyi yemek yapar?
Yuri: Kayınvalidem o ilk icat edileli kaç yüz yıllar geçti yanii.. O benden daha tecrubeli.
Fatih: O zaman sizi yerinize alıyoruzzz!! Ve sıradakiii Mc veee Budoooo!!
Budo: Bir kere ben Doki Doki 'de yokum ki! Ben Yandereciyim!!
Mc: Çok konuşma lan! Kızlar Yemek yapan erkeklerden hoşlanıyormuş!!
Budo: O zaman Ayano beni sever♡♡♡
Mc: ( içinden) seni biraz zor sever ama olsun...
Fatih: O zaman sizi de masanıza alalım veee sıradakiiiii Natsuki ve Midooriiiiii!!!
Mc: Budo! Bak tek Yandere'ci sen değilsin! Midori'de burda..
Budo: Gördüm gördüm..
Fatih: Evet pekii.. Natsuki hanım bu soru sizzee!! Eşiniz sizin yemeklerinizi mi daha çok beğenir yoksa , kayınvalidenizinkini mi?
Midori: Anne yemeği heep başa gelir. Benim oğlum kusursuz kusursuz!! Ee, kimin annesi? Tabii ki benim yemeklerim!!
Natsuki: Evet annem daha tecrubeli( içinden) bok kusursuz oğlun var daha geçen gün tuvaletin yerini unutmuş salondaki çiçeğe sıçıyordu!! Sende de ne tacrube var çok merak ediyorum anca götünü sallarsın!!
Fatih: O zaman sizi de yerinize alalım!! Sıradakii Monikaa ve Ayanooo!!
Fatih: Hanginiz gelin?
Monika: Ben.
Budo: ♡Ayano♡
Ayano: Ben etleri daha iyi yaparım. Yani daha güzel pişiririm. O ise hep kendini resetler! ( anlayan anladı)
Fatih: Ne eti pişirirsiniz ? Örneğin kuzu yada İnek?
Ayano: İnsan!
Fatih: İnsan??
Ayano: Evet insan yerim ki ben! Daha geçen gün Kizana'yı yedim!
Midori: Ohaa!! Bunu hemen paylaşmalıyım!!
Fatih: ııgg pekiii sizi de yerinize alalım..
Mc: Hala Ayano'yu seviyor musun peki Budo?
Budo: Keşke beni de yese sonra onun güzel öpülmelik ağzından geçip , midesine de ulaşınca onun o kendisi gibi yakıcı olan mide asidinde erimek isterim hâlâ Mc...
Mc:( bir adım yana kayar) İyiymiş..
Fatih: Sıradaaaa Sayori ve kayınvalidesi Kokona geliyorrr!!
Kokona ve Sayori: Merhabaa!!
Fatih: Ay siz ne şekersiniz ay siz ne tatlısınız ay ay ay!!
Sayori: Şıcarım ağzına lann!! Kapa çeneni!!
Fatih: sustum! Tamam sizi de yerinize alalım peki.. Veee evet günün ilk yemeği için örtüleri kaldıralımm!!
( Kaldırırlar)
Fatih: Evvett!! Bugün , sizler," Yoğurtlu Mantı" yapacaksınız!!
Monika: Çok severim!
Diğer kızlar( Mc dışında) : Bendee!!
Fatih: O zaman kayınvalideler bunu nasıl yapacağınız hakkında size bilgi versin ve süre başladı.
Ayano: ( Monika'ya fısıldayarak)Bak Mantının sosunu yaparken sana getirdiğim bu kanı çaktırmadan dök tamam mı?
Kimse görmesin ve iğrenç kıvırki hamuru senin yaptığını anliyim ve 5 veriyim.Tamam mı?