Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)

1.3K 35 4
                                    

Film

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Film

Žánr: Akční/ Dobrodružný/ Sci-fi

Hlavní postavy: Peter Quill (Star-Lord), Gamora, Drax, Mantis, Groot, Yondu, Nebula, Rocket

Obsah: V rytmu zbrusu nových Nejlepších hitů #2 pokračují ve filmu Marvel Strážci Galaxie Vol. 2 dobrodružství party superhrdinů, kteří se vydávají až na samé hranice kosmu. Strážci se musí naučit držet pohromadě a odhalit tajemství rodičů Petera Quilla. Staří nepřátelé se stávají spojenci a na pomoc našim super- hrdinům přicházejí i další oblíbené postavy z rozpínajícího se filmového vesmíru studia Marvel.

Zajímavosti: Vin Diesel namluvil repliku "I'm Groot" pro Strážce Galaxie (2014) v šesti různých jazycích, pro Strážce Galaxie Vol. 2 daboval minimálně 15 jazyků.

Michael Rooker (Yondu) zaspal při točení scén Yondova pohřbu.

Gary Oldman, Viggo Mortensen a Liam Neeson byli zvažování do role otce Star-Lorda (Chris Pratt). Nakonec ji získal Kurt Russell, který první díl ani neviděl.

Kapesní radar Petera Quilla je ve skutečnosti lehce upravená kapesní elektronická hra "Classic Football" od firmy Mattel Electronics z roku 1977.

Nápis na Star-Lordově (Chris Pratt) tričku může na první dojem budit vliv asijské kultury. Jedná se ale o znaky, jaké byly používány na Kylnu (věznice v prvním díle). Jejím dešifrováním získáme nápis "GEARS SHIFT" (řadící páka).

Můj názor: Stejně skvělý, napínavý a úžasný film jako jednička 😍. Nemám k tomu co dodat. Na konci filmu jsem dokonce brečela 😭❤. Je to opravdu dokonalý film, nemám komentář 😱❤. Jaký názor máte na tento film nebo spíš filmy vy? Pište do komentářů vaše oblíbené filmy a jaké na ně máte názory ❤.

Hlasování: 5/5

-Mitchezoy 🌹

Filmy, seriály....Kde žijí příběhy. Začni objevovat