Her zaman kendime soruyorum hayatın anlamı ne sonra aklıma sen geliyorsun gözümden akan bir damla yaş ile.
-Selam nasılsın?
-Buyrun kimsiniz?
-Sen beni tanımıyorsun ama ben seni tanıyorum her gün okulda seni izliyorum sanırım ben sana aşık oldum.
-Saol ama kimsin?
-Ben 10/A dan Cansu hemen karşı sınıfındayım.
-Yoksa her tenefüste Dilan ın yanına gelen sensin dimi asıl amacın beni görmek. Bunu anlamak o kadar zor değil çünkü cok belli ediyorsun ve ben seni birazda olsa tanıyorum Dilan benim yakin bi arkadaşımdır.
- O_O şey ben biliyordum beni hiç farketmedin sanıyordum.
- Beni sevdigin için teşekkür ederim ama beni gerçekten tanıyor olsaydın kimse ile çıkmayacağımı bilirdin.
- Aslında biliyorum ama napayım kalbime söz geçiremiyorum her gün sana sarılmanın hayali ile yaşıyorum ama onun ölümünden sonra kimseyi sevmeyeceğini biliyorum ama ben yinede şansımı denemek istedim.
-Evet çünkü o benim her şeyimdi vede hala öyle. Üzgünüm ama duygularına karşılık veremeyeceğim.
-Biliyordum peki yarın okulda sana birkere sarılabilirmiyim?
-Üzgünüm.
-Yinede beni dinlediğin için teşekkür ederim elveda.
O günden sonra bir daha bizim sınıfa gelmedi. Aradan biraz zaman geçti ve okulda bi dedi kodu yayılmıştı. Sude nin bana aşık olduğunu öğrenmişler ve Cansu yu küçük düşürüp dalga geçiyorlarmış. İki gündür okula gelmediğini ve evden çıkmadığını öğrendim. Benim yüzümden kendine zarar veriyordu. Dilan ile konuşup Cansu nun evine gittik. Kapıyı annesi açtı ve Dilan içeri girdi ben ise dışarıda bekledim. Dilan dışarıda benim olduğumu fark ettirmeden Cansu yu evden çıkarmaya çalışıyordu. Sanirim başarmıştı cunku Cansu şuan tam karşımda duruyordu. Elinden tuttuğum gibi bi parka götürdüm çünkü annesi bizi izliyordu.
-Okulda neler oluyor? Neden gelmiyorsun okula?
-Hastaydım.
-Pek öyle görünmüyorsun?
-İyileștim çünkü.
-Yalan söyleme bana herkesin seninle dalga geçtiğini biliyorum! (Biraz sesli söylemiştim) şey özür dilerim bağırdığım için.
-Önemli değil bunu hakettim sanırım hata bende senin gibi birisine aşık olmam hata. Her kızın istediği kișisin.
-Bu doğru değil o beni sevmemişti. Onun ölümü benim gözlerimin önünde oldu.
-Üzgünüm yine onu hatırlattım.
-Sorun değil ama ben korktum kendine zarar vereceksin diye korktum. Kimin ne dediğini önemseme kimse senin kadar cesur olupta bana seni seviyorum yada sana aşığım demedi hepsi gizlendi. Eğer teklifin hala geçerliyse...
Kollarımı açtım ve sarılmasını bekledim ama denemiyordu bile.
-Üzgünüm ben ne kadar istesemde sarılamam.
Dediği gibi ona sarıldım
-Kimseden korkmana gerek yok ben her zaman yanında olacağım.
Ağlamaya başladı bir süre daha konuştuk ve evlerimize dağıldık. Ertesi gün okula gittiğimde Dilan Cansu ile sarıldığımız bir fotoğraf gösterdi birisi bizim fotoğrafımızı çekmiş. Direk Cansu nun sınıfına girdim ve bir kaç kız onun etrafındaydı. Aralarına girdim ve bağırdım....
-Neler oluyor lan burada!!? Diye
Direk Cansu nun yanina geçtim ve ona sarıldım korkuyordu kızlardan birisi-Hey neden onun gibi birini koruyorsun?
-Anlamadım ne demeye çalışıyorsun? Ne yapayım senin gibi bi kaltaĝımı koruyayım senin ne boklar yediğini bütün herkes biliyor azımı açtırma bana. Şunu hepiniz bilin Cansu benim sevgilim ve ona zarar verek kim olursa hayatının bittiğinden emin olsun.
Cansu yu aldım ve oradan uzaklaştık.
Sadece gözlerime bakıyordu ve eminim mutluydu...-O söylediğinde ciddi değildin dimi.
-Hayır son derece ciddiydim sen artık benim sevgilimsin bu konu burada kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kısa AŞK Hikayeleri
RomanceBu kitapta zaman zaman yazdığım ve yazacağım kısa hüzünlü aşk hikayelerini paylaşacağım.