Karışan Duygularım

692 17 4
                                    

Şarkısı:Jonas Brothers Feat Demilena -Send It On

Medyada Batuhan ve Danny var :dd

Bunları düşünmeyi bırakıp otobüsten biran önce indim.Üniversiteye çok hızlı geldim diye düşünüyordum belkide kızdan gerçekten etkilenmiş olabilirim.Hayır,hayır.Bu imkansız bir şey ben eşcinselim o kızdan hiçbir türlü hoşlanma ihtimalim yok.Hem hiçbirşey hissetmedim ona karşı.

En fazla 15 saniyelik konuşmamızda kalp atışımın hızlanması haricinde.

Kendime bir kızdan hoşlanmayı yediremezdim.Ben doğuştan homoseksüeldim ve bununla gurur duyuyordum.Hemen telefonu cebimden çıkarıp Batuhan'ın resimlerine tekrar göz gezdirdim.Üniversiteye girecekken birine çarptığımda telefonum yere düştü.Kafamı kaldırdığımda bana çarpan kişi çoktan gözden kaybolmuştu.Sövüp geçmiştim.Zil sesini duyunca hemen derse yetişmek için koştum.Batuhan'ı sınıfa girerken gördüm. Adamım bu çocuk gerçekten benim gay olduğumu hissetiriyor. Gülümsedi ve sınıfa girdi.Derste sürekli Batuhan'ı izliyordum.Aklımda hep onunla hayaller kuruyordum.Öyle derin dalmışım ki hayallere,hoca bana bağırdığı halde sesini duymamıştım.

Batuhan bana dönüp gülene kadar.

Üniversite çıkışı Batuhan beni bir yere götürceğini ve onu kantinde beklememi söyledi.Kantinde beklerken hala bu gün otobüste olan olayları düşünüyordum.Eğer ben homoseksüelsem nasıl bi kızla konuşurken kalbim hızlı atıp midemde kelebebekcikler uçuşuyordu.Derin derin bunları düşünürken omzumda bi el hissetim.Hızla arkamı dönüp bana şaşkın şaşkın bakan o suratı gördüm.

''Merhaba.Ben bugün sana yanlışlıkla çarpmıştım.Çok acelem vardı bu yüzden özür dileyemedim.''

''Önemli değil.'' dedim gülerek.

''Ama eğer kabul edersen bunu telafi edebilirim.''

''Gerçekten önemli değil.''

''Lütfen,hadi bi kafeye gidelim biraz da olsa telafi etmiş olurum.''

''Başka birini bekliyorum.Yarın gitsek olur mu?''

''Yaa hadi lütfen beni kırma''

''Gerçekten gelemem,üzgünüm.

''Tamam o zaman yarın çıkışta üniversitenin karşısındaki kafede buluşalım.''

''Tamam'' dedim.

Elime cebime attığımda birkaç tane cam kırıkları vardı.Telefonumu cebimden çıkarmamla ağzımın mağara girişi kadar açılması bir oldu.Herhalde kızla çarpıştığımda telefonumun ekranı kırıldı ve ben farketmedim diyerek telefonun ekranı için bişeyler düşünüyodum.Batuhan'ı kantinde tam 1.30 saattir beklediğimi farkettim.Batuhan'ı arıyodum ama ulaşamıyordum.3 kez sesli mesaj bile bırakmıştım.Hiçbirine dönmedi.Birşey olduğundan şüpheliydim.Eve doğru yola koyuldum.Üniversitenin arkası biraz daha kestirme diye orayı tercih ettim.

Ki tercihlerim hep bokukumsudur.Buda bir kanıtı oldu.

Elimdeki telefonu cebime götürüp kafamı kaldırdığım sırada karşımda çok kötü bir manzara görmüştüm.Batuhan daha önce hiç görmediğim,bilmediğim bi çocuğu arabaya yaslamış ve öpüşüyorlardı.

Benim tanımam için üniversite dışı seçmiş olsa gerek.

Hızlıca geri döndüm.Batuhanın beni görmemiş olması için dua ettim ve hemen telefonu çıkarıp ilgileniyomuş gibi yaptım.Arkamdan bana sesleniyordu

''Danny!!'

''Danny herşeyi yanlış anladın Danny'' diye bağırarak.

Tabi ben yanlış anladım siz orda birbirinizin penisiyle oynamasını yanlış görmüşümdür herhalde.

Ama duymamazlıktan gelip kafamı telefondan hiç kaldırmadım.Tam karşı kaldırıma geçerken bir korna sesi duydum.Ses çok güçlüydü.

Gay Sevgilimle HislerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin