1.

160 12 4
                                    

V Londýně,na Nádraží King's Cross bylo rušno,ostatně jako vždy. A právě v tu chvíli prošla  přepážkou mezi nástupišti 9 a 10  vcelku nízká černovláska. Na druhé straně se na chvíli zastavila a dopřála si pohled na vlak,který ji měl dovést do Bradavic. Věnovala poslední pohled přepážce za sebou,a pak si odešla odnést věci. Měla ještě chvíli do odjezdu,a tak se rozešla hledat si kupé. Narazila na prváky,druháky,kteří se dohadovali o famfrpálu,narazila na všechny koleje,než našla šestý ročník,do kterého měla nastoupit. Nakukovala do všech kupé,na které narazila a i když viděla,že jsou tam volná místa,přesto šla dál a hledala prázdné. Když ho našla,sama pro sebe se usmála a vklouzla dovnitř. Usadila se nejblíže oknu a dosedla zrovna ve chvíli,kdy se vlak dal do pohybu.Hlasitě vydechla,bála se,aby něco náhodou nezvorala. Opřela se tváří o okno,zavřela oči a užívala si,že našla kupé,kde bude sama a bude mít klid. Tedy,doufala v to,dokud se v uličce neozvaly klučičí hlasy. Trhla sebou a zprudka otevřela oči,když se dveře kupé otevřely a v nich stál vysoký kluk s medovýma očima, jednou větší jizvou a potom spousty menších.

,,Em,a-ahoj,máš tady místo ?"zeptal se,podrbal se na zátylku a nervózně se pousmál.Černovláska u okna nejdřív koukla do uličky,kde se pošťuchovali černovlásek a brunet s brýlemi,a potom lehce přikývla.,,Jo,jo mám."dostala ze sebe nakonec a pokusila se usmát.,,Náměsíčníku,tak co?"ozval se černovlásek,který šťouchl do kluka,který stál ve dveřích kupé.,,Pojďte dovnitř."ozvala se znova černovláska. Kluk,oslovený jako Náměsíčník,se dal jako první do pohybu a zaplul na sedadlo naproti černovlásce. Černovlásek se otočil do uličky a něco odpověděl brunetovi s brýlemi a pak se usadil kousek od černovlásky.,,Zavři,Dvanácteráku."ozval se ten s medovýma očima,který stejně jako černovláska koukal na ubíhající krajinu za oknem vlaku. ,,Tak,smíme vědět jméno naší zachránkyně?Nemohli jsme nikde najít volno."černovlásek se natočil k dívce,která jim povolila vstoupit do kupé. ,,Ellie.Jsem Ellie."zamumlala a otočila se od okna,avšak oči klopila k zemi.,,Takže,milá Ellie,já jsem Sirius Black,tohle je"představil se černovlásek,jménem Sirius a rukou ukázal k brunetovi s brýlemi.,,James Potter."představil se brunet sám a zašklebil se. ,,Jo,a tohle je Remus Lupin."chlapec s medovýma očima se otočil k černovlásce a pousmál se.

,,Odkud jsi?Mám dojem,že jsem tě tu ještě neviděl.A že já viděl dost lidí."uculil se Sirius a James s Remusem se tomu zasmály. ,,Siriusi,ty jsi viděl snad všechny holky na škole.O nikoho jinýho se ty nezajímáš."uchechtl se James a Ellie si všimla,že i Remusovi cukají koutky. ,,To není pravda! Já se zajímám o všechny!"vyjekl Sirius a zatvářil se uraženě. ,,Ale hlavně o dívky,Siriusi."uculil se Remus a sehl se,aby ho netrefila šála,kterou po něm Sirius mrštil. Remus seděl u okna,a jelikož byl vysoký,šála přeletěla nad ním a vyletěla z okna. Několik sekund zírali James,Sirius,Remus a dokonce i Ellie vyjeveně ven,než se James začal chechtat.,,Moje šála!Dlužíš mi šálu,Lupine!"vykřikl pořád vyjeveně Sirius,díky čemuž se Ellie a Remus neudrželi a oba vybuchly smíchy.James se držel za břicho,a smíchy div nespadl ze sedadla.Bylo to po nějaké době,co se Ellie dokázala svobodně smát a byla ráda,že nakonec nezůstala v kupé sama.Sirius se,po chvíli pozorování jeho dvou smějících se přátel a dívky,kterou v životě neviděl,začal smát též,a tak  se kupé,které bylo na začátku cesty tiché,stalo vcelku hlasitým.

Ellie se uklidnila jako první,ale když se podívala na Jamese,který byl smíchy ve tváři rudý,neudržela se a vybuchla novou salvou smíchu.Když se Sirius podíval na důvod jejího opakujícího se smíchu,začal se smát ještě víc než se smál doteď a smíchy  zlomený v pase,se poroučel k zemi v kupé. To donutilo Jamese vybuchnout ještě větším smíchem,a po pár sekundách následoval Siriuse k zemi. To donutilo Remuse,který se smál pořád opřený okno,a Ellie která byla smíchy zlomená v pase,rozesmát se víc.,,Vy dva,opovažte se mě rozesmát ještě jednou,nebo.."začala Ellie,která se pomalu uklidňovala,svou výhružku,ale přerušil ji pochechtávající se Sirius,který se začal škrábat zpět na sedadlo.,,Nebo,kočko?"nadzvedl jedno obočí a Ellie jako na povel zrudli líce.,,Siriusi! Už zase!"zachechtal se James a Remus naproti Ellie jen protočil očima. ,,Nojo,nojo."zabručel Sirius a dosedl na sedadlo,zatímco James si teprve sedal na zemi.,,Nebo vás něčím přetáhnu."dokončila Ellie svou výhružku a Sirius s Jamesem po ní hodili rychlým pohledem.,,To bys neudělala."ozval se jako první James.,,Mám ten dojem,že udělala,Jamesi."zasmál se Remus.,,Já osobně bych to byl udělal už dávno."a už po něm letěla Jamesova šála.A stejně,jako ta Siriusova,proletěla oknem a odletěla neznámo kam.,,No to snad ne!"vyhrkl James a už byl na nohách a hnal se k oknu,přičemž málem zakopl o Remusovi nohy.

,,Moje šála..."vydechl a Ellie se uchechtla.,,Vypadá to že už dlužíš dvě šály,Remusi."zašklebil se Sirius a Remus zabručel.,,To po mě musíte házet šály?Proč ne třeba boty?"zeptal se a rozhodil rukama,přičemž praštil Jamese do žeber. Ellie se zasmála nad Jamesovým ublíženým výrazem a málem znovu vybuchla smíchy,protože Sirius se mezitím co James zíral za jeho šálou, zvedl a teď stál těsně za ním a chtěl Jamesovi vytrhnout vlas. Remus si toho taky všiml a radši se Jamesovi omlouval aby si ničeho nevšiml.Sirius se prsty přiblížil k Jamesovu vrabčímu hnízdu a sáhnul po jednom vlasu.Když ho držel mezi prsty,rychle škubl a posadil se.,,Moje hlava!!"zaječel James až se Ellie nad jeho hlasitostí lehce přikrčila.Otočil se k tlemícímu se Siriusovi a zatnul pěsti.,,Em..sakra."zahuhlal Sirius,rychle se zvedl a vyběhl do uličky.,,Siriusi Blacku!"křikl James a vyběhl za ním. Ellie a Remus se ve stejnou chvíli rozesmáli.Remus i Ellie se pomalu začali uklidňovat,když se z uličky ozval běh a křik.,,Blacku! Přísahám,že tvoje zítřejší probuzení bude to nejhorší v tvým životě !!"ječel James.,,Počítám s tím,Pottere!"křikl Sirius,což u Remuse a Ellie vyvolalo novou várku smíchu.Ten však utichl,když se do kupé vřítil Sirius,vytáhl Ell na nohy a udělal si z ní lidský štít.V tu chvíli se do kupé vřítil i James,který se zatnutými pěstmi stál ve dveřích kupé.

,,Dvanácteráku.."ozval se Remus a Ellie se divila,jak někdo jako on dokáže znít tak nebezpečně. ,,Blacku,přísahám,že ty se zejtra nedostaneš z postele a McGonagallová tě přinejmenším zavalí úkolama navíc."zavrčel James a hodil sebou na sedadlo vedle Remuse. Sirius za Ellie úlevně vydechl a svalil se na její sedadlo.Ellie se k němu otočila a naštvaně našpulila rty.,,To je moje místo.Ty sedíš tady,Siriusi."zamručela a rukou ukázala na místo,kde doteď Sirius seděl.,,Ale mě se tady zalíbilo."uculil se a ještě pohodlněji se usadil.,,Ale tady je místo."dodal pohotově a bradou lehounce kývl k jeho klínu.Ellie se zašklebila a naklonila se k němu.,,Toho jsem si vědoma,ale já bych se ráda posadila na svoje původní místo."přehnaně sladce se usmála a pak ho vzala za ramena,zvedla a odstrčila ho. Rychle se posadila a usmála se,když se na tvářích jejích spolucestujících objevil údiv.,,Co...jak.."Sirius byl tak udivený,že se nedokázal vymáčknout  a podobně na tom byli i James a Remus.Remus na ni koukal s pootevřenými ústy,a James zkoušel něco říct,ale nevyšla z něj ani hláska.

********************************

Lidi,tohle jsou moje první kecy pod kapitolou,takže jako první,zdravím.Tohle je moje první ff na úplně cokoliv,a zároveň je to věc,do které jsem se dokopala po měsíci přemýšlení.To se mi nestává .-. Objeví se zde Poberti,s jejichž třemi členy už jsme se seznámily,objeví se zde Lily,famfrpál,prostě to,co k tomu patří. Ano,vím že mám rozepsanou Čarodějku,Harmonii,a dokonce i Vnitřního vlka,nebojte,zrovna u Čarodějky doufám,že se mi povede kapitolu dopsat ještě dnes. Doufám v to.


DifferentKde žijí příběhy. Začni objevovat