4N1K İLK AŞK

129 3 2
                                    


Yaprak, asıl kızımız ve etrafında kardeşten de öte diyebileceği 4 çocuk. Oğuz, Gökhan, Sinan ve Ali. Çoçukluktan beri hiç ayrılmamış bu dörtlü Yaprak'ın başına gelenlere kadar birbirine kardeşim diyebilecek kadar yakınlardır peki ya sonra?


Yaprak, yine her zamanki gibi annesinin ona sürekli giydirmeye çalıştığı pembe renkli bluzu koşa koşa değiştirmeye gittiği bir gün daha önce hiç rastlamadığı, belki de bu ricadan önce uzun bir zaman elbise giymediği bir olayla karşılaşmıştır. Bir çocuk karşısına çıkmış, yarın sevgilisinin doğum günü olduğunu ve aynı bedenlere sahip olduklarını söyleyip elbiseyi denemesini rica etmiştir. Yaprak başta pek sıcak bakmasa da uzun ricaların ardından kabine girmiş ve elbiseyi denemiştir. Ve daha sonra bir daha o çocuğu görmemek üzere butikten çıkmıştır. Fakat olaylar hiçte sandığı gibi gelişmemiş ve yarını eline bir kargo ulaşmıştır ve merak uyandıran bir kutu vardır. Kutuyu açtığında ise şoke olmuştur çünkü bu dün denediği elbisedir önce ne olduğunu anlamamıştır ve yanlış geldi diyerek kendini avutmuştur. Bu sırada arkadaşlarına konudan bahsetmiş ve onların dedikleriyle kendini avutmaya çalışmıştır. Çünkü çocuklar Yaprak'ın asla böyle bir elbiseyi giymeyecekleri bilmektedirler. Yaprak kendini avuturken bu kutuya benzer bir kutuyu okulda almıştır bu sefer içinde asla Yaprak gibi bir kızın rüyalarında bile giyemeyeceği türden bir topuklu ayakkabı ve bir not;

"Topuklu ayakkabılar sana göre değil, değil mi? Her zaman, Converse'lerine sığınan kızlardansın sen de. Bana geldiğin sürece, hangi ayakkabıyı giydiğini umursamıyorum. Ama... Bana aşık olduğunda, bu ayakkabıları giymek zorundasın. Çünkü yüzünün tam yüzümün hizasında olmasını istiyorum. O güzel yüzünü daha iyi görebilmek için... Bana aşık olduğunda, bana bu ayakkabılarla gel olur mu?"

Okudukları karşısında şoke olsa da kısa bir süre sonra kendine geldiğinde ayakkabıların topuklarının çocuklar tarafından kırıldığı görmüş ve aşkın onluk bir şey olmadığını anlamıştır. Fakat kısa bir zaman sonra bunları yollayan çocuğun okuldan bir çocuk olduğunu öğrenmiş ve nam-ı değer sırığın Barış olduğunu öğrenmiştir. Başta Ali olmak üzere çocuklar Yaprak'ı oldukça kıskanmış ve Barış'la bir daha görüşmemesini söylemişlerdi. Tabii ki Yaprak yerinde duramamış görüşmeyi bırak iddiaya bile girmiştir. Her kaybedilen iddiada birbirlerine ceza vereceklerdir. Yaprak kendinden emindir fakat Barış'ta Yaprak'ı kendine aşık etmek için daha fazla gayret gösterir. Yaprak kaybettiği her iddiadan sonra diğer kızlar gibi gözükmek gibi cezalar vermiştir Barış ona. Önce saçlarını saldırtmıştır sonraysa okulda etek giymesini istemiştir. Yaprak için bunlar oldukça uzaktır. Başta çocuklar bu durumlara sorun yapsa da hepsi Yaprak'ında aşık olmak isteyebileceğini düşünmüş ve ona denemesi için zaman vermiştir. Bir kişi haricinde Ali. Barış'ın Yaprak'a her yakınlaşmasında içi acıyan ama bir türlü bunu kimse anlatamayan Ali olanları kabullenmeye çalışır fakat git gide kıskanmaktan daha öte bir yerlere gitmektedir. Bu sırada Ali'de Yaprak'a olan ilgisi belli etmemek için Bade diye bir kızdan hoşlandığını söylemiş ve Bade de bunu bekliyormuş gibi Ali'ye adım atmıştır. Fakat Ali duygularının gerçek olmadığını belli etmiş ve Bade'den uzak durmuştur tabii Bade'yi bir çocukla tartışırken görene kadar. Ali asla kızlara zarar verilmesine dayanamazdı ve Bade'yi o halde gördükten sonra çocuğu dövmüş ve oradan uzaklaştırmıştır. Olay orada bitmemiş Yaprak'a kadar uzamıştır, Ali Yaprak'a laf ettiklerini düşündüklerine saldırmaya çalışmış ama bu sırada bıçaklanmıştır. Ali bıçaklandıktan sonra Yaprak Ali'yi kaybedeceğinden çok korkmuştu ve içindeki o anlamsız duyguya bir türlü anlam veremiyordu.

Ali iyileştikten sonra Yaprak'ın son cezası Barış'la partiye gitmektir ve partiye Barış'ın aldığı ayakkabı ve elbiseyle gitmesi gerekmektedir. Bu durumu henüz kabullenememiş olsa da o partiye gidecektir ve onu partiye Ali bırakacaktır. Uzun bir hazırlık sürecinden sonra parti zamanı gelmiştir ve Yaprak uzun zaman sonra ilk defa kız gibi giyinmiş ve makyaj yapmıştır. Ali kıskançlığını belli edemese de o partide Barışla olacak olmasına oldukça üzülüyordur.

Partiden sonra Barış Yaprak'ı Ali'nin ağladığı parka götürmüş ve Ali daha fazla dayanamayıp aşkını itiraf etmiştir. Yaprak başta kızmış olsa da o da artık hislerinden emindir ve kardeşi gibi gördüğü Ali artık sevgilisidir.

SAYGILARIMLA

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 11, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

4N1K İLK AŞKWhere stories live. Discover now