Benim prenseslerime bölüm geciktiği için kendimden nefret ediyorum. Cidden özür dilerim ama siz de 40 vote yapmıyorsunuz ki.
Herneyse. GÜNEŞİ BEKLERKEN FİNAL OLACAK. BU HAFTA. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Kerem, Hande, Efecan, Merve, Ozan hepsi teker teker ayrılacak. Han-Ker hala daha var. Ama ben DİKKAT ÖKÜZ VAR ailesini bırakmayacağım.
SİZLERİ SADECE FİNAL (KİTABIN) OLACAĞI ZAMAN BIRAKACAĞIM. ÇÜNKÜ SİZ BENİM VAZGEÇİLMEZLERİMSİNİZ.
Bu bölümün kısa olduğunu biliyorum. Hepinizden özür dilerim tekrardan. Sizleri seviyorum İyi okumalar.
Revirden çıkmak için Kerem’den yardım aldım. Dışarı çıktığımızda;
-Hala oluyorum. Hala. Hala oluyorum. Hala. Biz yeğenimle alış-verişe de gideceğiz.
-Hah. Erkek olacak dayısı ile futbol oynayacak bir kere benim yeğenim. Kız gibi alışverişe göndermem ben onu.
-Allah allah. Sana mı sorduk Bora Bey?
-Tabi bana soracaksın Renda Hanım. Kocanım ben senin.
-Yaa öyle mi?
*Öksüren Kerem Sayer, tabiki kız kardeşini hala kıskanıyordu. Sonuçta seviyordu.
-Neyse artık odaya çıkabilir miyiz? Yoruldum.
-Pekala prenses. Gidiyoruz.
*Kucağında hamile karısı olan Kerem Sayer asla yorulmaz.
Zeynep’ten
Kucağında odaya girdiğim kocama bakıyordum. Ne çok yakışıyo ona bu laf. Seviyorum wallahi.
Yatağıma yatırıp üzerimi örttü. Alnımdan öpüp ben dışarı çıkıp geliyorum dedi.
-Nereye gidiceksin?
-Havuza.
-Nee!!? Ben olmadan gidiceksin yani. Kadınlarda seni kesicek. Bakıcaklar sonra beni aldatıcaksın demi?!! Biliyodum Kerem. Biliyordum ben böyle olucağını.
-Karıcım hayatım. Havuz kenarında havlular kaldı onları alıcam.
-Yinede aldatıcaksın beni. Senin soyadın Sayer değil. Bildiğin para sayıyorsun. Başka havlu almak bu kadar mı zor !!
-Pekala gitmiyorum. Kay yana bakalım. Yerde mi yatacağım ben!
-Sen beni aldatmayı düşündün. Git yerde yat. Banane!
-Zeynep’cim hayatım abartıyorsun ama bak.
-Ben mi abartıyorum?! Ben yani. Bir de karına yalancı de o olsun.
-Of Zeynep tamam yatıyorum.
Dolaba ilerleyip içinden yastık ve battaniye çıkardı. Yere örtüyü sereken yastığıda koyup yattı. Arkama dönüp uyumaya başladım. Ama için hiç rahat değildi.
Gece 3:42
Akşamdan beri uyuyamıyorum. Bir de Kerem olmayınca olmuyor işte. Yataktan kalkıp banyoya ilerledim. Elimi yıkayıp yüzüme su çarptım. Geri döndüğümde Kerem yoktu. Giderken var mıydı ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat Öküz Var!
HumorKural belli. ''Her erkek öküzdür. Kimisi daha az, kimisi daha fazla.'' İkisi de bu kuralı kabullenerek aşık oluyor. Gülerek, ağlayarak yollarına devam ediyor. Ve sevmekten asla vazgeçmiyorlar.