Bölüm-6

255 15 24
                                    

Seungmin okulda Jeongin'i arıyordu. Jisung da aynı şekilde gün boyu onu görmediği için telaşlıydı. Seungmin Hyunjin'den Jeongin'i bulmak için yardım istediğinde Hyunjin de endişelenmiş ve koşarak aramaya başlamıştı.

-JEONGIN! JEONGİN NERDESİN?!

Hyunjin koşarken ayağı taşa takıldı ve Hyunjin anında yere düştü. Yerden kalkmaya çalışırken kendisine uzatılan eli farketti. O tarafa doğru baktığında bir adamla burun buruna geldi.

+İyi misiniz kötü düştünüz?

-İyiyim sağolun.

Hyunjin kendine uzatılan eli tutup ayağa kalktı. Tam gidecekken adam onun kolundan tutup durdurdu.

+Birini arıyorsunuz sanırım isterseniz yardım edebilirim.

-Ah evet arkadaşımı arıyorum. Bugün okula benimle beraber geldi ama tüm gün onu göremedim.

+Önce tanışmamız lazım. Ben Yoo Sanha.

-Hwang Hyunjin. Memnun oldum.

+Bende. Şimdi bana arkadaşını ve görünüşünü tarif edebilir misin?

-Tamam. İkinci sınıflardan. Yang Jeongin. Benden biraz daha kısa. Diş telleri var. Siyah saçlı ve kahküllü. Arada bir gözlük takar. Bugün kahverengi bir tişört giydi. Şey...sanırım bu kadar.

+Sanırım öyle birini dersten hemen önce gördüm.

-Sen ciddi misin? Nerde? Ne yapıyordu? İyi miydi?

+Tamam sakin ol. Evet ciddiyim. Okuldaki tenha yerde bir adamla beraberdi. Adam onu köşeye sıkıştırıp bişeyler söyledi sonra da öptü. Zil çalınca da öpen adam koşarak yanımdan geçti. Çocuğun yanına gidecektim ama rahatsız etmek istemedim. Çocuk bir süre olduğu yerde tepkisiz kaldıktan sonra yere çöküp ağlamaya başladı. Ben derse giderken hala ağlıyordu.

-Bundan emin misin? Yani tarif ettiğim çocuk olduğundan?

+Tam olarak o çocuk mu bilemiyorum ama çok benziyordu. Üç ders boyunca çocuğu aynı yerde ağlarken gördüm. Dördüncü derste yine baktım ama göremedim.

-Umarım o değildir çünkü böyle bir olayı kaldıramaz.

+Biraz sak-bir dakika sen ağlıyor musun?

Hyunjin kendini tutamamış ve ağlamaya başlamıştı. Sanha Hyunjin'i kendine çekip sıkıca sarıldı.

*****

Herkes eve telaşlı bir şekilde girdi. Minho'ya ne diyeceklerdi? Jeongin tüm gün neredeydi? Onlar bu sorulara yanıt ararken salonda sarılarak uyuyan Minho ve Jeongin'i gördüler.

Minho kapının sesiyle uyanıp etrafa baktı. Seungmin ile karşılaşınca direk onun yanına gitti.

-Seungmin nasıl Jeongin'i rızası olmadan öpersin? Çocuk yanıma ağlamaktan gözleri şişmiş bir halde geldi.

+Jeongin tüm gün senin yanındamıydı?

-Şu an konumuz bu mu sence?

+Üzgünüm hyung yapmamalıydım biliyorum ama kendimi tutamadım.

-Çocuğun kafası karışık Seungmin. Biliyormusun bu sabah Jisung da onu öpmüş. SEN VE O ÇOCUK YÜZÜNDEN JEONGİN UYKUSUNDA ÖLMEK İSTEDİĞİNİ SAYIKLIYORDU! JEONGİN BUNU HAKETMEDİ!

Seungmin duydukları karşısında şoka girmişti. O ölmek isteyemezdi. O böyle birşeyi aklının ucundan bile geçirmekten sakınırdı. Bunlar yalan olmalıydı.

Ama değildi işte. Minho asla yalan söylemezdi.

Jeongin ölmek istiyordu.

Onun yüzünden.

_____

Selammmmmmm.

Kısa bir bölüm oldu ama aceleyle yazdım.

Hyunjin'in kocişi Sanha wuhuuuuu.

Bölüm nasıldı?

Nalet olsun bu hayat. Nalet olsun bu sevgim. Lik bir bölüm oldu nffnfn.

Nyse bb.

Stay ForeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin