Som jedináčik, moja mama pracuje ako kaderníčka a otec nikdy o práci nehovoril ale má dosť zvláštne telefonáty, a do jeho pracovne nesmel nik chodiť, vždy keď som sa spýtala čo robí tak sa na mňa mama pozrela takým prenikavým pohľadom že som zas niečo zle povedala. Prešlo pár rokov ,blížili sa mi moje 14 narodeniny. V noci pred mojimi narodeninami som počula krik a plač mojej mami, myslela som si že otec začal biť mamu ale keď som sa nakukla do obývačky tak som videla som že otec mamu nebije len sa rozpravajú.
(mama) „Prosím ťa, je na ta primladá"
(otec) „ Môj otec tiež ma na to zobral v 14, je to naša tradícia, keď si si ma brala si vedeľa že to príde."
(mama)„Ale som si myslela že to robia iba chlapi."
(otec)„Hovoril som prvorodený."
Všimli si ma, nekričali,na len sa na ma opýtali čo všetko som počula.
(Ja) „ Len ako ťa mama o niečo prosí."
Poslali ma späť do izby. Premýšľala som o čom sa tak bavia ale mohlo to byť veľa vec, zaspávala som veľmi ťažko ale zaspala som. Ráno ma mama budila s raňajkami a balónikmi s číslicami 14, a otec len sa opieral o dvere a mal taký šťastný úškrnok, najedla som sa a obliekla, išla som dole do obývačky, nemávala som nejaké veľké oslavy ale teraz som mala len jeden obrovský darček ktorý držal otec.
(otec) „ Poď si to otvoriť."
Otvorila som ho, bola som zdesená boli tam kožené rukavice, revolver, pištoľ 9mm, tlmič, sada nožov a ešte nejaké veci na zabíjanie.
(otec) „Pýtala si sa čo robím, tak som nájomný vrah a teraz sa tým tiež staneš.
Bola som docela zdesená nevedela som ani kričať.
(mama) „Ak potrebuješ čas na spracovanie..."
(ja) „ A nemám na výber?"
(otec) „ Nie, ani ja som nemal, ani môj otec, nikto z našej rodiny nemal na výber, je to tradícia."
(ja) „ Som prvá žena?"
(otec) „Nie, niesi."
(ja) „Dokedy to budem musieť robiť?"
(otec) „ do kým tvoje dieťa nebude mať 20."
(ja) „Takže do 20 mi budeš pomáhať."
(otec) „ Áno, dnes večer ťa zoznámim pre koho budeš robiť. O 8 vyrážame."
Obliekla som sa do celého čierneho, do rukavíc a všetky veci som i dala do ruksaku a vyrazili sme. Bola to veľká vila ďaleko od všetkého, keď sme vstúpili tak nás privítal starý pán s chlapcom v mojom veku, sadli sme si do jednej miestnosti ktorá vyzerala ako zasadačka, dali mi mobil na ktorom mi mali posielať koho mám zabiť. V ten večer som prvý krát zabíjala, páčilo sa mi to. Stala som sa tým najlepší zabijak.