Jeff'in ölümünün üstünden geçen bir ayda Grey, Scarlett'ta dahil herkesle konuşmayı bırakmış, neredeyse hiç bir şeye tepki vermez olmuştu. Enerjisi çok düşük bir seviyede olduğu halde hiç bir şey yapmıyordu. Andy ona hergün Alef'le ilgili öğrendiklerini anlatıyor ya da yanlızca onu kendine gedirmeye çalışıyordu. Diğerleri vazgeçmişti. Jane zaten berbat haldeydi. Jeff'e onu aldatmadığını söyleyememek daha da canını yakıyordu. Liu, ise kardeşinin ölümü için kendini suçluyordu. Herkes yastaydı. Rave de dahil. Rave neredeyse iki haftadır gruptan kimseyle görüşmemişti. Sosyal ağ hesaplarına bile ulaşılamıyordu. İşkenceci adeta ortadan kaybolmuştu. Ama herkes birbirlerine zaman tanımaları gerektiğini düşündüğü için ilk bir kaç günden sonra Rave'e ulaşmaya çalışmaktan vazgeçmişlerdi. Andy onun için endişeleniyordu, ve eğer hıncını birinden çıkarırsa çıkardığı kişiyede üzülüyordu. Ama onunda kendi sorunları vardı. Jeffrey Woods'un ölümü onuda bir boşluğa çekerken kendi örgütünün iç işlerine çok daha fazla eğiliyordu. Gizli ekip artık gizli falan değildi. Jeff'in ölümüyle adamlar istedikleri gibi dolanıyorlardı. Alef gibi dört kişi daha. Vetala, Bas, Sith ve Enoch. ( Y.N Multiplayerda Alef dahil hepsinin resmi var, mümkünse üstüne tıklayıp açın çünkü biraz sıkıştı burada (Y.Y.N kabul edelim süper görünüyorlar :D) Bas aralarındaki tek kızdı. Sarışın ufak tefek biriydi. Andy onun ne olduğunu bilmese Bas için endişelenebilirdi. Ama bu grubun ne halt olduğunu biliyordu. Enoch aralarında Andy'den yüksek rütbede olan tek kişiydi. Ve bu Andy'i tedirgin ediyordu. Andy gözünü onların üsütnde tutuyordu. Yanlızca bir günlüğüne gözünü onlardan ayırmak istediğinde ise Enoch odasına geldi. Andy neredeyse kalp krizi geçiriyordu. Deri pantolonu, ve deri yarım kollu pardösüsüyle (Y.N bu nasıl yazılıyor lan? -_-) fazlasıyla tehlikeli (Y.N VE SEKSİ!) görünüyordu. Andy yutkunma isteğini bastırdı. Enoch hafif bir gülümseme sergiledi.
- Müsait misin Andy?
Andy onunla daha önce konuşmadığı için bu ani yakınlığa kaş çattı ama sesini çıkartmadı.
- Evet, bir şey mi oldu Enoch?
Enoch, Andy'nin masasının önündeki koltuğa oturup bacak bacak üsütne attı.
- Adamlarımdan biri bir buçuk haftadır kayıp. Bu konuda bilgin var mı diye soracaktım...
Andy kaş çattı.
- Kim kayıp?
Enoch ceketinin iç cebinden Suikastçi veri tabanına direk giriş sağlayan cep bilgisayarını çıkardı. Andy'de bundan vardı. Yanlızca 1.Seviyeler bunları alabilirdi. Enoch bilgisayara bir şeyler girdikten sonra Andy'e uzattı. Andy ekrana baktığında Bas'ın erkek halini andıran birine bakıyordu. Adı Ezil'di. 2.Seviye 1.Rektör bir suikastçiydi.
- Demek bir buçuk haftadır kayıp. Özel görev falan almadığına emin misin?
Enoch kafa salladı.
- Eminim. Katillerle oldukça içli dışlısın, bu yüzden Ezil'in kaybolmasına raslayan bir şeyler var mı diye merak ettim...
Andy iç çekti. Jeff için adam gibi bir cenaze yapılmasını istediği için herkes onun Katillerle arkadaş olduğunu düşünüyordu. Tamam öyleydi ama bunu birliğin bilmesini istemiyordu. Enoch gözleri ona dikili duruyordu.
- Bilmiyorum, Enoch, ben yanlızca Katillerinde dahil olduğu bir dava ile çalışıyorum...
Enoch neşeyle güldü.
- Eminim öyledir Andy... Aklıma gelmişken, çocukluk arkadaşın sevgilisiyle çatıda buluşurken dikkat etsin de düşmesin. Neydi adı?... Ah evet, Mitch...
Andy otomatik olarak masasının altındaki kılıcı çekip Enoch'a doğrulttu. Aynı anda Enoch'un kılıcınında ona doğrulmuş olduğunu gördü.
- Eğer Mitch'in kılına zarar verirsen seni öldürürüm!
Enoch kıkırdadı.
- Eğer katil dostlarından biri Ezil'e zarar verdiyse o zaman kim kimi öldürüyor gürürüz....
Andy tıhladı.
- Senden korkmuyorum, lanet herif, işe yaramaz bir deneyden fazlası değilsin...
Enoch, gözleri kısılı ona baktı.
- Scarlett Carver ve Reinhard'ı koruduğunu bulduğum anda Andrew Langsley, işin bitecek...
Andy buz gibi gözlerini onunkilere dikti.
- Ben seni öldürmenin bir yolunu bulmadan önce işini hallet, yoksa ölen sen olursun...
Kılıçlarını aynı anda indirdiler. Enoch kapıdan çıkarken Andy öfekyle titriyordu...