Wat er vooraf gebeurde
Lauren point of view
'Guys ik ga naar boven' zeg ik, en loop de woonkamer uit. Dan zie ik Dioni met iemand bellen. Ik loop de trap op, maar blijf bovenaan wachten om Dioni af te luisteren. Als hij klaar is met bellen loop ik naar me kamer. Het ziet er nog steeds zo rommelig uit van toen ik wegging. ik rommel in mijn nachtkasje en pak mijn pakje met sigaretten en loop dan naar de badkamer en doe hem op slot. Ik trek mijn vest en joggingsbroek uit, en kijk mezelf dan in de spiegel. Ik begin te huilen en ga op de badkamervloer zitten. Ik pak mijn sigaret plus aansteker en steek hem dan aan. Ik ben begonnen met roken toen ik net uit het ziekenhuis kwam. Ik weet het het is slecht voor je gezondheid, maar mij maakt het niks uit. Ik voel me er beter door. Misschien moet ik inderdaad wel dood gaan, leven heeft toch geen zin meer. Ik kijk in wat kasjes om een scheermes te vinden. Als ik die gevonden heb laat ik het bad vollopen met warm water en ga er dan in zitten. Daarna begin ik sneeën in mijn benen te maken, ik bijt op mijn lippen om niet te kunnen schreeuwen. Na een paar seconden word het water rood, en dat is het laatste dat ik zie totdat alles zwart word voor mijn ogen.
Kaj point of view
'Ik ga even bij Lau kijken, ze zit alweer best lang boven' zeg ik als ik onderweg ben om naar boven te gaan. Ik loop naar haar slaapkamer en zie dat haar hele kamer overhoop liggen, maar zie dan een pakje sigaretten liggen.
'Lauren, waar ben je' schreeuw ik
'Bro, gaat alles goed' vraagt Dioni
Ik ren naar de badkamer, en zie dat die op slot zit. Ik bonk er een paar keer tegen aan.
'Iemand haal een schroevendraaier snel' schreeuw ik naar beneden.
binnen een paar seconden staat iedereen op de overloop en komt Dunya met een schroevendraaier aangerend. ik maak de deur open en dan krijgt iedereen de schrik van hun leven.
'FUCK FUCK, WE ZIJN TE LAAT' schreeuw ik, en dan beginnen mijn tranen te stromen
'Nee dit kan niet waar zijn, nu zijn we haar echt kwijt' huilt Dunya
'Ik ben een van mijn belangrijkste meisjes kwijt, en die andere zit bij die stomkop van een Jai voor haar hele leven' huil ik.
'Kaj, je bent Ilana niet kwijt man. Mijn ex belde me net, alles is gegaan volgens plan. Jai, Lex en Jorik zijn opgepakt , en alle slachtoffers worden nu onderzocht in het ziekenhuis.' zucht Dioni
'Bel een ambulance voor Lauren, dan ga ik nu naar mijn meisje' huil ik terwijl ik al naar beneden wil lopen.
'Kaj dat kan niet, het is te gevaarlijk' zucht Dioni
'Boeit me niet, ik moet naar haar toe, om te vertellen dat haar beste vriendin er niet meer is.' zeg ik.
Ik trek de voordeur open en sprint dan naar mijn scooter en ga naar het ziekenhuis.
Ilana point of view
Ik bekijk mezelf in de spiegel, de verpleegster zei dat ik verkracht ben door Jai. Ik hoop dat mijn beste vriendinnetje het gered heeft.
'Ilana wat doe je uit je bed' zucht de verpleegster
'Sorry ik moest mezelf even bekijken' zeg ik en loop dan met mijn krukken terug naar mijn bed. Jap ik heb mijn enkel gebroken.
'NEE JE LAAT ME NAAR HAAR TOE, IK MOET HAAR SPREKEN. sorry dat kan niet. WAAROM NIET, IK BEN HAAR VRIENDIN. Meneer Van Der Voort ik verzoek u vriendelijk om weg te gaan. NEE IK GA NIET WEG, MIJN ZUSJE IS NAMELIJK DOOD, EN IK MOET HET TEGEN HAAR VERTELLEN HET WAS HAAR BESTE VRIENDIN. Zou u misschien niet zo hard willen schreeuwen, je bent hier namelijk in het ziekenhuis. NEE, DE BRANDCARD DIE HIER NU BINNENRIJD IS MIJN ZUSJE, EN NU MOET IK NAAR MIJN VRIENDIN. Ik heb mensen nodig in de operatiekamer. WAT GAAN JULLIE MET HAAR DOEN. Laat ons het werk maar gewoon doen, de verpleegster leidt je naar je vriendin, dag'
Is mijn beste vriendinnetje dood. Kaj komt mijn kamer in gerend en trekt me in een knuffel
'Ik dacht dat ik je kwijt was' huilt hij
Ik trek hem uit zijn knuffel. 'Kaj is het waar wat je net zij, is Lauren dood' stotter ik
'Ja het is waar, ze heeft net zelfmoord gepleegd' huilt hij
Dan beginnen mijn tranen te stromen, mijn beste vriendinnetje is echt dood.
'KUT JAI' schreeuw ik.
*Tring tring*
'Kaj je telefoon gaat' zeg ik zacht.
Hij kijkt op zijn telefoon en laat dan de telefoon aan mij zien. Ik zie dat er gevangenis staat. Ik knik. Hij drukt met trillende handen
Telefoongesprek
U wordt gebeld door de mannengevangenis, U wordt gebeld door gevangene Jai Wowor. Accepteert u dit gesprek druk dan op 1, dan worden de kosten in rekening gebracht.
Kaj, het spijt me zo erg van dat ik dit deed, ik was onder invloed van Lex en Jorik. Daar heb ik en Lauren al helemaal niks meer aan. Wat bedoel je. Door jou heeft mijn zusje vandaag zelfmoord gepleegd. Sorry bro het spijt me zo erg, ik weet dat ik een hele grote fout heb gemaakt, maar je moet me geloven. Ik moest wel meedoen als ik het aanbod niet accepteerde dann. Dan wat Jai. Dan zou iedereen van wie jou houdt worden vermoord. Jai, we gaan je uit de gevangenis krijgen. Maar ik heb het aanbod geaccepteerd. Dat maakt niet uit, ze dwongen je, wanneer is de rechtszaak, dan zorgen we ervoor dat we er allemaal bij zijn, we staan achter je, je hebt het beste gekozen. Dankje Ilana, de rechtszaak is morgen. Wanneer heb je je gesprek met je advocaat. Straks, hoezo. Vertel hem alles wat je nu tegen ons heb gezegd. Doe ik, ik moet gaan mijn tijd is om. Jai we halen je eruit, hou vol.
Einde telefoongesprek.
JE LEEST
Verhekst. B-brave (VOLTOOID)
VampireWanneer je favoriete boy van je leukste boyband een vampier blijkt te zijn en je omtovert tot een vampier. Maar wie is diegene en zijn de andere boys ook een vampier of is alleen hij het. En heeft hij een doel waarom hij je als vampier wil hebben? D...