•7•

312 38 13
                                    

Sabahın köründe beni güzel uykumdan uyandıran alarmı kapatıp yataktan uçarak ayağa kalktım.Uykum mahvolsa bile bugün ilk iş günüm olduğu için içimde kocamaan bir mutluluk vardı.

Dans ederek banyoya doğru ilerledim.Yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra tekrar dans ederek banyodan çıktım.

Dolabımı açıp üzerime sade bir etek ve bluz giydim.

Saat çok geç olmadan kuru temizlemeye gidip Sana'nın kıyafetlerini almam gerekiyordu. Ve sonra da evine gidip teslim etmem lazımdı..
İlk günden biraz yorucu gelmişti.

Tembellik başa bela..

Uykucu Momo hala uyuduğu için onu rahatsız etmeden direk evin çıkışına doğru yöneldim.

Ayakkabılarımı giydikten sonra hızla dışarı çıkıp otobüs durağına doğru yürüdüm.

•••

Kıyafetleri aldıktan sonra bana verilen adrese nihayet gelebilmiştim.Evi şehirden biraz uzakta, ormanlık bir alandaydı.Ve bu yüzden ödediğim taksi parası açıkçası beni biraz üzmüştü.

Taksiden indikten sonra evi incelemeyi bırakıp bahçe kapısına doğru yürüdüm.Kapının önünde durduğumda boğazımı temizleyip saçımı düzelttim ve zile bastım.

Çok geçmeden kapı açılmıştı, içeri girip evin kapısına doğru ilerledim.

Bahçesinde yürürken etrafa baktığımda her renkten bir sürü çiçek olduğunu farkettim.Burası tıpkı cennet gibiydi.Tam kapıya ulaşmışken sol tarafta gördüğüm karahindiba çiçekleri tüm dengemin bozulmasını sağlamıştı.

Evimiz yanmadan önce bahçemizin heryerinde onlardan bulunurdu.Küçükken etrafta koşup her birine tek tek üflerdim.Annem ise bahçe kapısında yaslanıp gülümseyerek beni izlerdi.

Eski günleri boşverip kapıya gitmeye çalışırken durup tekrar çiçeklere doğru baktım. Evimiz yanıp kül olsa bile benim içimdeki yangın hala sönmemişti.Eskiden mutlu olduğumuz zamanları o kadar çok özlemiştim ki.

Gözümden akan yaşı silip elimdeki elbiseleri kapı koluna astım ve gülümseyerek çiçeklere doğru koştum.Yanlarına geldiğimde dizlerimin üzerine çöküp eğildim ve hepsine tek tek üflemeye başladım.

Kalan son çiçeğe üflerken yanıma birisi gelmiş benimle birlikte üflemişti.

Yanımdaki kişiye dönüp baktığımda yüzlerimiz çok yakındı.

Şaşkınlıktan hala büzdüğüm dudaklarıma baktıktan sonra gülümseyip yüzüme baktı.

Sana:''Günaydın.''

Clumsy | SaidaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin