Bevezető

164 14 3
                                    

Réges régen mikor még semmi sem volt csak a nagy fehérség, hirtelen történt valami. Megjelent két kicsi gyermek a semmiből. Az egyik csak úgy ragyogott, és tetőtől talpig arany ruhában volt. A haja is gyönyörű szőke a szemeiről nem is beszélve. Csak úgy ragyogott az a két szempár.
A másik fiú pedig sötét volt. Fekete köd szállt körülötte, és tetőtöl talpig feketében volt. A haja is sötét fekete volt, de a szemei még annál is inkább.
Rajtuk kívül nem volt senki sem, de egyből barátok lettek. Csak sajnos a semmiben nem lehet játszani vagy bármit is csinálni mivel az mint a neve: semmi. Így a két gyermek elkezdték megalkotni a világegyetemet evvel helyettesíteni a nagy fehérséget. Létrehozták a csillagokat, bolygókat... egyszóval mindent! De ők valami ennél is jobbat akartak létrehozni. Így megalkották az elemeket vagyis a vízt, tűzt, földet, és levegőt emberi formában. Azt a feladatot adták nekik, hogy hozzanak létre egy bolygót amin majd létrejöhet az élet. Az elemek már tették is a dolgukat, de összevesztek azon, hogy nem tudták egyenlően elosztani a területeket az elemeikkel. A harcból majdnem a föld veszte lett, ezért a két gyermek megbüntette az elemeket úgy, hogy fel vetették velük az elemük alakját. Az elemek elhatározták, hogy nem csak egymáson, de a két gyermeken is bosszút állnak. A két gyermek ezután úgy döntöttek elrejtőznek. Az aranyló fiú átváltozott egy nagy sárga gömbé vagyis ismertebb nevén a nappá. Ő a fény istene. A sötét fiú fedig egy szürke gömbbé körülötte sötétséggel, és csillagokkal, vagyis ismertebb nevén holddá. Ő pedig a sötétség istene. Azóta nagyon sok idő telt el, és ezzel elérünk a jelenig. A jelenig tele mágikus lénnyel, és különleges erejű emberrel vagy épp fajjal. Olyan ez mintha máris ez lenne a vége. Pedig még el se kezdődött a történet! Hát! Kezdjünk is bele...

--------

Egy újabb sztori egy újabb kaland! Lehet rövid de ez még csak a bevezető volt : D addig is bye bye pillangók!

A fény hercegeМесто, где живут истории. Откройте их для себя