Hoofdstuk 8; Meet the King and queen, de ouders

50 2 4
                                    

‘Orla wakker worden’ dan wordt ik door elkaar  geschud. ‘Wat is er? Ik ben al wakker hoor, je hoefd me niet door elkaar te schudden tot ik geklopte slagroom geen’ en kijk Nolan en Li aan. ‘willen jullie nog dat ik mee kom of niet? Dan moeten jullie niet zo de weg voor mij versperren. Ik pak me tas en loop naar buiten achtervolgd door Li en Nolan.

“Chris heb je verteld hoe ik aan kwam?’ roep ik naar hem en loop richting zijn kant op. ‘gezond en niet gewond’ en kijkt mij vraagt aan. ‘Oké, telt ook dat ik een slagroomsoesje bent ook bij het niet gewond zijn’ en ik doe me hand voor me mond om en een soort kost beweging gebaar te doen. ‘Stel je niet zo aan Orla, zo hardt hebben we niet door elkaar geschud’ en voel een klop om me rug.

‘Nou je moet wel even onthouden dat ik vrijdag niet een van de nuchtere was en dat ik nog steeds het gevoel heb dat ik dronken ben en die klap deed pijn’ en kijk zielig naar Chris voor hulp. Maar hij lijkt het niet te zien, iedereen loopt naar de auto. Ik ga voor in zitten, als me deur opeens wordt gemaakt. ‘Orla het is de bedoeling dat je achterin gaat zitten’ en zie dat Chris naar achteren wijst.

‘Dave is je vader altijd zo van je mag niet voorin want je bent te klein te jong blablabla’ en ik achterom. Dave kijkt me alleen aan of ik gek ben. ‘Ja, Dave ik vraag het aan jou en nee ik ben niet gek als je dat denkt, ze hebben me getest op school’. ‘Me vader is zo als altijd’ zegt die niet helemaal begrijpelijk. 

Kan je ook niet eens normaal doen Orla, zo gaat die je nooit leuk vinden. waarom is het leven toch zo hard en moeilijk?Ik stap uit en ga achter in zitten. ‘Wat kijk je me aan Li? Ik heb niks van je aan hoop ik of wacht heb ik iets op me gezicht zitten?’ ‘Nee schat je hebt niks van mij aan op of je gezicht zitten, maar wat is er je lijkt wel of je iets aan het bedenken bent of ben je..’ ‘Neee!!’ roep ik door de auto.

‘Oké, mag ik het ook niet meer vragen dan?’ en ze wiebelt met haar wenkbrauw en wijst met haar ogen naar Dave. Ik voel me gezicht warm worden. ‘Dave geef je hand is’ zeg ik tegen hem. Hij kijkt me vraagt aan maar geeft hem wel. Ik pak het ze hand maar nu voel ik helemaal niks geen pijn, wat raar toen in hem ontmoete had die wel een soort pijn. Ik laat ze hand weer los en maak me mobiel.

Orla naar Lilli: Weet je wat raar is de eerste keer dat ik bij Dave was, had die iets over zich heen wat ik voelde. Nu voel ik niks meer.

Lilli naar Orla; Wow, raar. Misschien had die zeg voor die tijd wel gestoten dat weet je niet.

‘jullie weten ook dat je gewoon kan praten, jullie zitten gewoon naast elkaar’ ‘Nolan bemoei je er niet mee, dit is privé maar volgens mij ken je dat wordt niet’ ik kijk hem aan met op getrokken wenkbrauw voor zo ver het lukt.

‘We zijn er jongens’ roept Chris vrolijk. Man waar haalt die vrolijkheid toch altijd van dan ik kan echt niet altijd vrolijk zijn, vooral niet als het ochtend is. *kuch kuch* ‘Ow Sorry en meiden natuurlijk’ gaat die ongestoord veder. Iedereen stap uit de auto en we staan voor een kasteel. We staan op de binnen plaats waar om ons allemaal tuin is daarom heen met een pad dat naar de deur loopt. Naast het kasteel zie je allemaal weilanden staan met paarden.

‘Wow het is Wow’ hebben we je nou eindelijk stil?’ hoor ik Nolan lachen. ‘Heel grappig broertje, ik laat alles even tot me door dringen dan ben ik weer normaal, wacht Arana is hier ook toch?’ en ik kijk ze vraagt aan. ‘Ja die is hier ook, dat had ik je toch al gezegd?’ Dankje Chris’ ik loop van ze vandaan en fluit een paar keer.

In de verte hoor ik gehinnik, dan zie ik Arana er aan komen. Als ze voor me staat loop ik naar toe een geef haar een knuffel, dan ga ik op haar rug zitten en rennen we rond. Als ze over het gras gaan aan de sproeiers op een aan maar we blijven door galopperen. Als ik we allebei helemaal nat zijn neemt een scherpe bocht en ik val er van af. Arana stop gelijk en gaat voor me staan en doet haar tong over me gezicht heen halen . ‘ Niet doen Arana’ zeg ik lachd als ik op een iemand achter me hoor. 'Uhm Pardon wat ben je aan het doen?’ ik sta op en kijk aan de persoon die voor me staat. ‘Oops’ 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Comment, Vote ? 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 06, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Queen Gold || on Hold ||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu