Meraba arkadaslar wattpade daha yeni katildim . İcimden biseyler yazma isteği geldi bende yazayım dedim. Dedigim gibi yazmayada yeni basladım (yapabilirsem tabi cnm ins :D ) umarim hoşunuza gider ilk bölüm olduğu için çok kısa tuttum. beğenirseniz devamını getireceğim
Ruzgarlarin hafif esintisi yüzümü okşarcasina yaklaşiyordu. Çiçeklerin kokusunu duyamiyor ama hissedebiliyordum. Arabalarin sesi bir düzene uymus bir melodi oluşturuyordu. Yılın yeni populerleri (popileri) belli oluyordu. Yeni bir yıl yeni bir okul evet basliyoruz. Ve ne yapacağimi biliyorum yepyeni bir görünüş yepyeni bir havayla birlikte okula gideceğim (yapamadi :) ). Liseye girdiğim anda arkama dönerek koşma isteği duydum ama sanki beni tutan bir güç daha çok içeri çekiyordu. Etrafimda benden baska herkes çok havali ve güzeldi bahcede sanki herkes bana bakiyor ve yuzlerindeki ezikleme ifadeleriyle beni yere maden kazmaya zorluyorlardi. Tam o sirada basketbol takimi ön kapidan içeri girdi sanki okula meteor yağıyordu birden öldüğümü düşündum fakat hemen bu düşünceden kurtuldum bahcedeki bütün herkes bana bakmayı kesip gelen taş takıma bakıyordu bahcedeki bütün kızlar kizgin ateste yanan dondurma kıvamına geldiğinde müdür konuşmaya başladi. Okul artik tamamen başlamişti ve ben hala eski çirkin görünüşümdeydim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalperest
RandomLiseye yeni başlamış ve öz güveni epey düşük olan.Bir süre sonra bunun farkına varan Mira' nın karakterinin ve ufak sırlarının açığa çıkış hikayesidir.