Final

210 17 14
                                    

Finale Hoşgeldiniz❤️
İyi okumalar diliyorum, son bölümü de umarım beğenirsiniz
O zaman fazla konuşmayayım başlasın 🎬 🙆🏽

👉🏼 -Sena'nın bakış açısı-

Fatih'in dudaklarını dudaklarımda hiss ettiğimde, öylece dona kalmıştım. Bunu açıkcası hiç beklememiştim. Nazik dokunuşlarını bellimde hiss ediyordum. Bir yandan içimde, açıklayamadığım farklı bir şey etkilemiş olsada, o an gözümün önüne o korkunç gece gelmişti.

O iğrenç adamın yüzünü aniden gözümün önüne geldiğinde, o gecedeki korkumu tekrar yaşıyordum. O pisliğin dokunuşlarını tekrar hiss etmeye başlamıştım, tekrar kendimden iğreniyordum. Paniklemiştim tekrar, Fatih'i kendimden itmeye çalışıyordum, onu o adam sanarak.

"Bırak beni pislik herif!" diye bağırıp çırpınıyordum.

Fatih benden uzaklaşıp "Sena?! Sakin ol benim, Fatih!" diye seslenmişti endişeyle.

Birden tekrar Fatih'in yüzünü görmeye başladığımda, derin nefes alıp sakinleşmeye çalıştım.

Artık bana hiç bir adam yakınlaşamayacaktı.

"Sena çok özür dilerim, ben düşünemedim!"

Yorulmuş bir şekilde "Beynim benle oyun oynuyor... senin sucun yok." diye bilmiştim ve konuşmaya devam ederek "Bugün için çok teşekkür ederim, çok eğlendim. Görüşürüz Fatih." demiştim.

"Tekrar özür dilerim. Görüşürüz." diyip gözlerini benden kaçırıyordu. Evime hiç olmadığım kadar yorgun bir şekilde girmiştim.

***

Ertesi gün:

👉🏼-Derya'nın bakış açısı-

Dün babamla konuştuklarımı anneme anlatmıştım. Artık umrunda değilmiş gibi davranıyor olsada, biliyordum üzülüyordu içten içe. Babamı zamanında çok seviyordu, bence hala çok seviyor ama göstermemeye çalışıyordu.

Gösterse ne değişecekti ki?
Acı gerçekler ortadaydı sonuçta ve bunlar hiç bir zaman değişmeyecekti. Annem de biliyordu geri dönüşü yoktu yaşananların, kaçış yolu bulmuştu kendince. Hisslerini saklamaktı çıkış yolu, kendini kandırarak belkide acısı hafifliyordu. Sevdiği adamın ihanetinin acısı, hiç hafifler miydi ki?

Akşama doğru telefonum çalmaya başlamıştı, arayan Candı.

"Efendim canım?"

"Nasılmış benim güzeller güzeli sevgilim?"

"İyi diyelim, iyi olalım."

"Bir saat içinde hazır ol, bugün çok güzel bir gün olacak." Sesi çok neşeli geliyordu kulakıma.

"İyi bakalım, merakla bekliyorum. Görüşürüz canım o zaman."

"Görüşürüz prenses."

Koşar adımlarla dolabımın önüne vardım ve güzel bir şeyler bulmanın savaşına girdim.
Sonunda kazanan ben olduğumda, zaferimle giyinip makyajımı yaptım ve saçlarımı açık bıraktım. Kapının zili çaldığında karşımda duranın Can olduğunu beklerken, Fatih duruyordu.

OLAYIN İÇİNDE [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin