Part 15

1.6K 45 1
                                    

Целувката ни от нежна се задълбочи доста и се превърна във страстна. И то по моя вина. Не знам какво ми ставаше, но точно в този момент изпитвах огромна нужда от Джъстин. Той помоли за вход с езика си, а аз веднага му го осигурих. Изстенах когато стисна задника ми и премахнах тениската му. Той последва примера ми и премахна горнището което носих, както и тениската ми, а отдолу под нея нямах нищо. Така че и двамата бяхме полуголи. Продължавахме да се целуваме, а той си играеше с гърдите ми. След това започна да целува врата ми и смъкна късите панталонки и прашките ми надолу. Никога преди не се бях чувствала по този начин с някой. Не можех да спра да искам още и още от Джъстин. Той си играеше с клитора ми, а аз не можех да спра стоновете си. Опитвах се да бъда максимално тиха разбира се въпреки че бяхме сами на етажа. Отново целуваше устните ми, а голите му гърди се опираха в моите. Вкара пръст в мен и ме погледна в очите, а аз едва се сдържах да не извикам. Чувството беше странно. От една страна приятно, от друга не толкова, но по-късно свикнах. Атакувах устните му и насочих ръката си към голямата издутина в анцуга му. Вкарах ръката си в долнището му, а той изпъшка от удоволствие. Започнах да премахвам напълно дрехите му, но той ме спря.
-Чакай, Изи. - погледна ме в очите сериозно - По-добре да спрем до тук. Не знам до къде ще стигнем, а не искам да правим неща за които не си готова.
-Готова съм, Джъстин. - усмихнах се и го целунах. - Искам да го направим.
-Сигурна ли си за това? - попита ме - Знаеш, че бих те чакал.
-Сигурна съм, Джей. Искам да го направим, наистина.
-Добре. - усмихна ми се и ме целуна -Ще бъда внимателен, обещавам. Отивам за презерватив. - каза и потърка носа си в моя преди да стане от леглото гол до кръста в цялата си прелест.

*Мислите на Джъстин*

Излязох от стаята на Изабел гол до кръста и се запътих към моята стая, когато погледа ми срещна този на Сюзан.
-К-какво правиш тук? - попитах я стреснато, но след това се осъзнах и прочистих гърлото си - Полунощ е каква работа имаш?
-Идвах да проверя как е госпожицата, господине. - погледна ме странно тя - И да и донеса нещо за хапване. - добави и ми показа някакъв сок, солети и някакви бисквити. Очите ми веднага се ококориха при мисълта, че тя ще влезе и ще завари Изабел гола.
-Не! - казах стреснато - Искам да кажа, че няма нужда. Изабел е добре, сигурен съм. Аз ще и ги занеса. - казах и взех нещата от ръцете и.
-Но... вие какво правихте при нея? - погледна ме странно.
-Говорихме си, какво друго? - погледнах я и забелязах как тя скръсти ръце и погледна панталоните ми. Добре де, положението там беше малко... твърдо. Не малко, а доста. Освен това бях полугол. Мамка ти, Сюзън. - Виж, работата ти е да чистиш и да готвиш главно през деня. Точно в момента нямаш работа тук и ако искаш въобще да имаш някаква работа, по-добре си дръж устата затворена.
-Д-да, господине. Извинете. - каза тя и си тръгна, а аз влязох в стаята си, за да взема каквото ми трябваше.
По принцип не обичах да съм лош с хората, но понякога се налагаше. А и освен това най-малко Сюзън в тази къща може да ми държи сметка за това какво правя.
Влязох в стаята на Изабел отново и оставих всички неща на леглото и, а тя ме погледна любопитно.
-Защо си ходил за храна? - попита ме, а аз се засмях и я целунах. Беше толкова сладка.
-Не съм. Сюзън беше пред вратата и ме видя в този вид. Идваше да ти носи храна, но аз я взех от ръцете и казах, че аз ще ти я донеса.
-Какво? - погледна ме стреснато - Тя разбра ли?
-Мисля, че да. Изи тя не е на 5. - засмях се и отново я целунах. - Но бъди спокойна. Сигурен съм, че ще си мълчи. - намигнах и, а тя все още беше неспокойна. - Хайде, не мисли за това сега. - тя кимна и хвана лицето ми в шепите си като ме целуна страстно. Дръпна ме върху себе си и аз стиснах задника и, а тя простена.

*Мислите на Изабел*

Отново се целувахме и този път той ми разреши да сваля анцуга му. Плъзнах ръка по члена му и той се пресегна за презерватив. Сложи си го и ме погледна.
-Сигурна ли си? - попита ме и ме целуна нежно по устните.
-Да, Джей. - усмихнах се - Искам го.
-Може да те заболи, но ти обещавам че ще бъда нежен. - целуна ме отново.
След това усетих как бавно го плъзна в мен. Очите ми се насълзиха. Наистина болеше. Той започна много бавно да се движи и усетих как болката много малко намаля.
-Добре ли си, бебчо? - погледна ме в очите. Никога не съм усещала някой толкова близък както него. Очите му сякаш бяха изпълнени с любов. - Ако те боли много ми кажи да спра. - целуна ме.
-Не. Всичко е перфектно. - погледнах го и се усмихнах.
Да, болеше ме. Той също знаеше това. Но не исках да спираме. Исках да бъдем просто аз и той. Един в друг.

***

-Моля те не си отивай. - казах като го погледнах от леглото. Той тъкмо излизаше от банята, а аз се бях завила с тънките чаршафи.
-Разбира се, че няма. - усмихна ми се и дойде при мен на леглото. Прегърна ме и изгаси нощната лампа. - Обичам те. - прошепна ми тихо, а аз го погледнах учудено. Наистина ли каза това?
-Наистина ли? - попитах го, а той се усмихна.
-Разбира се. Ти си най-важното нещо за мен. И то от толкова кратко време. Никога не искам да те губя. - каза и ме притисна повече до себе си. Макар че това беше невъзможно.
-И аз те обичам. - целунах го.
-Заспивай, бебчо. Утре ни чака дълъг път.



Ето я новата част. Надявам се да ви е харесала, ако е така не забравяйте да гласувате. Очаквам и мненията ви! <3

My new life. - book 1 (BG fanfiction) Onde histórias criam vida. Descubra agora