Rok:. 2018
Měsíc:. Září
Den:. 1
Čas:. 00:12:01s
Myslel jsem, že když jsi načetl, tak že se spustíš sám. Mylil jsem se. Čekal jsem a ani se od tebe nehl.
V polospánku jsem seděl na židli vedle tvého lůžka.Jakmile jsem uslyšel pípaní a houkání strojů.Vzbudil jsem se.Protřepal hlavou a podíval jsem se na monitor.Malém mi spadla čelist. Ještě jsem si promnul oči jestli se mi to nezdá. A taky že nezdálo. Na monitoru stálo.
,,- připojení --- všechna data uspěsně načetla.Jeon Jungkook je připraven."
Přísahám že v tu chvíli jsem malém chytil infarkt.
Přiběhl jsem k tobě a čekal na jakýkoliv náznak života. Ať už jen malé cuknutí prstů , nebo kyvnutí hlavy.Čekal jsem na cokoliv.
Cukl si hlavou.Zhluboká jsem se nadechl a vydechl.Byl to krásný pocit.
,,No tak.... Podívej se na mě. " Opřel jsem se o lůžko a dychtivě tě pozoroval.
Všiml jsem si jak pomalu otevíráš očka.Popadl jsem dech.Také jsem si všiml jak zaostřuješ.Bylo to fascinující.
Pomalu jsi se zvedal ze svého lůžka. Sedl sis a pomalu jsi otáčel hlavou ,aby jsis prohlédl všechny detaily. Bylo to k neuvěření.Sledoval jsem tě. Celou tu dobu.Naše pohledy se střetly.Byl to zvláštní pocit, vzrušující , ale i děsivý.
Tvůj pohled byl tak prázdný ,ale hned co jsem s toho štětí vycenil na tebe zoubky , oplatil jsi mi to.Usmál ses.Bylo opravdu krásné.Jimin
Položil jsem pero a následně zavřel můj deník.Mám v něm napsáno všechno a mém projektu.
Schoval jsem si ho do zásuvky v mém pracovním stolu .Zvedl jsem se ze židle a došel k Jungkookovi,abych si ho lépe prohlédl.On jen nehybně seděl na lůžku a díval se rovně. Bez jakéhokoliv náznaků že žije. Jakmile jsem se opřel o lůžko ,podíval se na mě.
Zase ten prázdný pohled.Chvíli jsem se jen tak na něj díval a potom jsem si ho obešel ,zatímco on mě celou tu dobu sledoval.********
Ahooj lásky. Znovu jsem tady!!doufám že se kapitola líbila 😍
Omlouvám se za chyby
ČTEŠ
My Robot Jeon Jungkook- By Park Jimin
FanficJimin je vědec, který usiluje o vytvoření plnohodnotného člověka. Projekt, který nesl jméno Jeon Jungkook předčí všechna očekávání?? Nebo to bude zase jeden s jeho marných pokusu?? Čtěte a dozvíte se více. [Jikook] -