Asuna Birthday one shot

3.3K 331 41
                                    

မွန္ကိုၾကည့္လိုက္ၿပီး Chanyeolကိုယ့္ကိုကိုယ္ စည္းကမ္းခ်က္မ်ားျပန္လည္ေျပာေနမိသည္...

မ်က္လံုးခ်င္းဆံုေအာင္မၾကည့္နဲ႔....

မ်က္လံုးခ်င္းဆံုေအာင္မၾကည့္နဲ႔...

လူတိုင္းမွာ Privacyဆိုတာ႐ွိတယ္...

ဒီစကားေလး ႏွစ္ခြန္းကို အထပ္ထပ္အခါခါ ကိုယ့္စိတ္ထဲမွာ ျပန္ေရရြတ္မိသည္...

ေနရာေဟာင္းက လူမ်ားစိတ္မ်ားကို ၿငီးေငြ႔ခဲ့ၿပီမို႔ ေနရာသစ္ကို ေျပာင္းလာခဲ့ၿပီးၿပီေလ...

အခုေနရာသစ္မွာပါ ထပ္ၿပီး မၿငီးေငြ႔ခ်င္ရင္ မ်က္လံုးခ်င္းဆံုေအာင္မၾကည့္နဲ႔..

ကိုယ့္စိတ္ထဲကို ထဲထဲဝင္ဝင္နားဝင္ေအာင္ေျပာၿပီးေတာ့မွ ေက်ာပိုးအိတ္ကိုလြယ္ကာ Semesterအသစ္ ေက်ာင္းအသစ္ဆီသို႔ ဦးတည္ခဲ့လိုက္ေတာ့သည္..

.....

နားထဲက နားၾကပ္ဆီမွ ၾကားေနရေသာ သီခ်င္းသံ ၿငိမ့္ၿငိမ့္ေလးမ်ားကိုသာ စိတ္ႏွစ္ၿပီး လမ္းတေလ်ာက္ ေခါင္းကိုသာ ငို္က္စိုက္ခ်ထားကာ ဘယ္သူနဲ႔မွ မ်က္လံုးခ်င္းမဆံုမိေအာင္ႀကိဳးစားကာ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းလမ္းေလ်ွာက္လာမိသည္..

အိမ္နဲ႔သိပ္မေဝးေသာ ေက်ာင္းကိုသာ ေရြးထားသည္မို႔ လမ္းၾကာၾကာမေလ်ွာက္လိုက္ရပါ..

ေက်ာင္းဂိတ္ဝဆီသို႔ ေရာက္လာသည္...

ေက်ာင္းထဲတန္းမဝင္ပဲ ဂိတ္ေပါက္ေဘးက ဂိတ္ေဆာင္ေလးဆီ သြားလိုက္သည္..တက္ရမည့္အခန္းနဲ႔အေဆာင္က ဘယ္မွာလဲဆိုတာ စံုစမ္းရဦးမည္ေလ...

ဂိတ္ေဆာင္ေလးဆီေရာက္ေသာအခါေတြ႔လိုက္ရတာက တာဝန္က်ဆရာမခပ္ငယ္ငယ္ေလးတစ္ေယာက္..

ထိုဆရာမေလးဆီသြားၿပီးပဲ ေမးလိုက္ေတာ့မည္...

"မဂၤလာပါ ဆရာမ.. ကြၽန္ေတာ္ဒီေက်ာင္းက ေက်ာင္းသားသစ္ပါ.. အထက္တန္းတတိယႏွစ္ Section Bဘယ္အေဆာင္မွာလဲ လမ္းၫႊန္ေပးလို႔ရမလား..ခင္ဗ်??"

Chanyeolအတတ္ႏိုင္ဆံုးဆရာမေလးနဲ႔ အၾကည့္လ်င္းမဆံုေစပဲ ေခါင္းငံု႔ကာ ေျပာလိုက္သည္...

"Awwေက်ာင္းသားသစ္လား.. လြယ္ပါတယ္ အဲ့အေဆာင္သြားရတာက.. ဒီလမ္းကေန တည့္တည့္က Mainေဆာင္ႀကီးေတြ႔တယ္ေနာ္.. အဲ့ဒီmainေဆာင္ႀကီးထဲ ဝင္ခ်သြား Hallအတိုင္းေလ်ွာက္သြားၿပီး ၂ခန္းေလာက္ေက်ာ္တဲ့အခါ ညာဖက္မွာ ထြက္ေပါက္ေတြ႔လိမ့္မယ္ အဲဒီထြက္ေပါက္က ထြက္သြားတဲ့ လမ္းရဲ႕ ညာဖက္က အေဆာင္က အထက္တန္းေဆာင္ပဲ တတိယႏွစ္ဆိုေတာ့ သံုးထပ္မွာ႐ွာေနာ္"

I SEE You B~~ ( one shot )Where stories live. Discover now