Bal 2

492 36 3
                                    

Marco...
Zobaczyłem jak demon jest wściekły, nie marnując czasu podbiegłem do niego.
M: Co się stało?
T: Nie było błękitnego księżyca!! To się stało!
Poklepałem go po ramieniu, jego oczy znormalniały i wokół niego nie było już ognia. Zadowolony ja postanowiłem poprosić Star o taniec, jednak byłem nie śmiały. Na moje nieszczęście, obok niej była Jenna która do mnie podeszła.
J: Idź do niej
M: A-ale ja się boję
J: Ale ona chce żebyś z nią zatańczył!
M: Ehh okej spróbuję
Nieśmiało podeszłem do dziewczyny, ona po zobaczeniu mnie szeroko się uśmiechneła. Po chwili jednak zmieniła swój wyraz twarzy na zdziwioną.
S: Marco coś się stało?
M: Nie.. To znaczy tak. Nie chciałabyś ze mną zatańczyć?
S: Hmmmm pomyślę.... Oczywiście że chcę!
Księżniczka ciepło się do mnie uśmiechneła, odwzajemniłem ten gest podając moją rękę i kłaniając się. Blondynka jedynie cicho zachichotała, po minie jej rodziców wywnioskowałem że czekali na to długo. Król po zobaczeniu że się na niego popatrzyłam, ułożył ręce w dwa kciuki. Kiedy byliśmy na środku sali wszystkie światła zgasły, byłem tym faktem zaniepokojony. Ale nie chciałem przerywać tej uroczystości, po rozpoczęciu tańca nad nami pojawiło się niebieskie światło. Oświetlające każdy nasz krok, dziewczyna była zachwycona co bardzo mnie cieszyło.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Dziękuję wam za wbicie tylu wyświetleń😘😘
Wyróżnienie:
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛Jestemsobie101💛💛💛💛💛💛💛💛

Jeden Pocałunek|StarcoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz