Toto nie! Toto proste nie! Moji rodičia mi práve povedali, že som adoptovaná. A ešte niečo som zabudla spomenúť. Asi som sestra J-Hopa z BTS. Moja adoptívna mama mi totiž povedala, že ma našla pri mieste nehody, kde sa stala nehoda aj jemu. A od malička mám taký symbol, ale neviem odkiaľ. Dnes som sa rozhodla, že pôjdem na fanmeeting BTS a dám mu ten symbol a uvidím, ako zareaguje.
J-Hope (point of view)_pov.
S chalanmi sme sa pripravovali na fanmeeting, keď tu zrazu som zase v myšlienkach, za dosť dlhý čas, zablúdil k tej nehode. Stál som opretý o stenu a nemohol som to dlhšie udržať. Rozplakal som sa a zviezol som sa na zem a nemohol som to ovládať. Asi som narobil hluk, lebo chalani okamžite prišli. Keď ma zbadali, všetci zbledli ako steny a okamžite ku mne podišli. „Čo sa deje? Takýto nebývaš," spýtal sa ma Rapmonster. „Asi by som vám mal povedať pravdu," povedal som roztraseným hlasom. „A o čom?" spýtal sa zmätene Jugkook. „O mojom dvojčati," povedal som a pozrel som sa na nich. „Ale ty máš len mladšiu sestru, nie?" spýtal sa Jin. „Nie, mal som dvojča. Tiež sestru. Rovnako starú, ale zomrela pri autonehode, keď mi zachránila život!" povedal som a všetci chalani sa na mňa smutne pozreli. „Ach, prepáč. To sme nevedeli," povedal Jimin a objal ma. „Nevadí, ja ani moji rodičia sme to nikomu nepovedali. Nikdy. Vie to len málo ľudí," povedal som. „Skúsim to striasť. Dnes máme predsa ten fanmeeting. No nie?" povedal som a nasadil som falošný úsmev. „Keď sa ti nechce, tak nemusíš tam ísť," povedal Rapmonster. „Nie. V pohode. Ja to zvládnem," povedal som. „A čo vieš, možno to prežila a dnes sa tam objaví. Nikdy nevieš!" povedal Suga. „Kiež by to tak bolo," povedal som a vykročili sme k autu.
Hope pov.
Ináč, pardón. Zabudla som vám spomenúť, že sa volám Hope, čo znamená - nádej. Snáď mi dnešný deň tú nádej dá. Prišla som tam a uhladila si svoje oranžovo biele vlasy. Podišla som k detektoru. Tam ma skontrolovali. „Dobre, ďalší!" povedal ten chlap a moja hrča v hrdle sa zväčšovala. Rýchlo som vbehla na záchod a pozrela sa na seba v zrkadle. Mám hnedo čierne oči a bledšiu pleť. Na sebe mám tmavo zelené tričko a čierne rifle. Potom čierne tenisky Vans. Na tričku čiernu, koženú bundu a biely batoh s nápisom "I do what I want". „Idem na to, veď to vôbec nič nie je. Povedať známemu raperovy, že si jeho sestra," povedala som si a vyšla som von. Všetko šlo dobre, až kým som nenabúrala do nejakého dievčaťa. „Dávaj pozor kadiaľ ideš!" povedala podráždene. „Prepáč, nechcela som. Vážne!" povedala som. „Ó, vážne! Toto môžeme vyriešiť iba jedným spôsobom!" povedala. „Akým?" spýtala som sa zmätene. „Dáme si battle v spievaní, alebo rapovaní. Pokiaľ niečo z toho vieš!" povedala. „Nechaj ju tak Lisa!" povedalo jedno dievča za ňou. „Nie, nenechám Rosé. Tak vieš?" spýtala sa tá Lisa vážnejšie. „Viem rapovať," povedala som. „Tak sa ukáž," povedala Lisa. „S radosťou!" povedala som a batoh som si odložila pri pódiu a bundu som si tiež dala dole. Tričko som mala na chrbáte roztrhané. „Dobre, začni!" povedala. „Rada! " povedala som.
Rapmonster pov.
Wow, ešte som nikdy nič také nevidel. To druhé dievča mi vyrazilo dych. Krásne zarapovala a ešte k tomu porazila Lisu. „Chcela si to, tak tu to máš!" povedalo to dievča a zasmialo sa podobne ako J-Hope. „Ja sa ešte pomstím," povedala Lisa a odkráčala. To dievča zišlo z pódia a oblieklo sa a dalo si na plecia batoh. Potom podišla k našim stolom a s každým sa pekne bavila a smiala sa. Keď bol rad, aby podišla ku mne, celý som stuhol, ale rýchlo som sa upokojil. „Ahoj," povedal som a ona sa na mňa usmiala. „Ahoj," odpovedala. „Ako sa voláš?" spýtal som sa jej. „Hope. To znamená po anglicky nádej," povedala a ja som sa usmial. „Aha, to je pekné meno," povedal som a podpísal jej cédečko a podal jej ho. Akonáhle sa naň pozrela tvár sa jej skrútila od prekvapenia. „To myslíš vážne?" spýtala sa ma. „Áno, ale nikomu to neukazuj. Dobre?" povedal som a priložil jej prst na pery. Prešla mnou akási vlna a okamžite som sa stiahol. „Dobre," povedala roztrasením hlasom. „Dobre. Tak čau zatiaľ," povedal som a ona sa zasmiala zase podobne, ako J-Hope. „Dobre, tak zatiaľ, Rapmonster," povedala a išla ďalej. Fakt dúfam, že ju uvidím znova.
Hope pov.
Tešila som sa ako malé decko. Rapmonster mi dal svoje číslo a porazila som odporné dievča menom Lisa. Jimina som vybavila celkom rýchlo a teraz bol na rade môj brat. „Ahoj," povedal, ale trochu smutne mu tancovali oči. „Ahoj," povedala som. „Ináč, ten súboj bol super. Bola si dobrá," povedal milo. „Vďaka, vážim si to," povedala som. „A ako sa voláš?" spýtal sa. „Hope," povedala som. „Pekné meno," povedal a ja som si v ruke požmolila ten papierik. „Toto mám pre teba. Je to veľmi dôležitá správa, ale otvor ju až po fanmeetingu. Dobre? Ináč sa ti nesplní to, čo si najviac praješ," povedala som a podala som mu papierik. „Dobre, vďaka," povedal a ja som podišla k poslednému členovi, Sugovi. Neskôr, keď som prišla do svojho prenajatého bytu, tak som si sadla a čakala.