B9 Endişe

2.9K 116 10
                                    

Emniyet şeridine çekip ona tamamen dönmüş ve dürtmeye devam ediyordum bir yandan ismiyle ona bağırmama rağmen hiç bir şekilde gözlerini açmıyordu. Nefes alıp almadığını kontrol etmek için göğsüne eğildiğimde kafamdan bir elin tutmasıyla refleks olarak dirseğimi karnına geçirmeye çalıştım ama sadece çalıştım çünkü tutmuştu. Yüzümü yüzüne çevirdi ve konuştu.
BERKE: Sabah arabada yaptığım şey arkadaşın yüzünden yarım kalmıştı devamını getirelim deme güzelim.
Cümlesini bitirdikten sonra çenemden ellerini çekmeden bana yaklaşmaya devam ediyordu dudaklarımız birleştiğinde onu ittirmek istedim fakat sadece istedim o an fark ettim ki bir eli ellerimde bir eli çenemdeydi kaçamayayım diye bulduğu çözüm buydu. Biraz zorlanmam sonucu elimi kurtarmış tokadı basmıştım, ama yemin ederim sadece refleks olarak... Attığım tokattan sonra yüzüme baktı gözleri seni öldüreceğim der gibi bakarken önüme döndüm ve arabayı çalıştırmaya çalıştım ama sadece çalıştım çünkü Berke el frenini tutmuş gitmeme izin vermiyordu.
BERKE: in arabadan. Diye kükredikten saniyeler sonra arabadan inmiştim. Gerçekten korkutucu gözüküyordu sonuçta beni kaçırmıştı adam. Arabanın ön tamponunun orda dururken Berke kolumdan tutup arabanın sağ tarafına çekip dışardan görünmemizi sağladı, kolumu inanılmaz derecede sıkıyor acıdan kıvranmamı sağlıyordu.
BÜŞRA: Berke canımı acıtıyorsun bırak.
Kolumu bıraktıktan sonra saçlarımda hissettiğim acıyla yüzüne bakmamı sağladı. Gözleri kahverengi olan bu adam şuan siyah siyah bakıyordu bana. Çenemi sım sıkı bir şekilde tuttuktan sonra benden iğrenir gibi konuşmaya başladı.
BERKE: Bir daha bana elini kaldırırsan, kaldıracak bir elin olmaz Büşra. Harfi harfine vurgu yaparak söylediği bu cümleden sonra beni fırlatır bir şekilde bırakmıştı. O anın etkisiyle dizlerimin üstüne düşmüştüm beni kaldırmadan sürücü koltuğunaa geçen Berke yanına oturmamı bekliyordu.
Kısacık bir bölümle yine karşınızdayım, dediğim gibi kısacık aralıklarla gelicek çünkü ben bu hikayenin ilerisi bölümlerinin fotoğraflarını bile yaptım♥️ minik ailemiz büyüycek bir isim istermisinizz?

ELDİVEN (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin