İki dakika kadar bir süre sonra yanına oturdum ve yola koyulduk.
20 dakikalık bir yolculuktan sonra tanıdık evin önünde durmuştuk. Hiç konuşmadan içeri girdim tıpkı sabah yaptığım gibi koşar adımlarla odama çıktım canımı yakmıştı çenemi çok acıtmıştı şuan beni rahatlatıcak tek şey ya dövüşmekti ya da yağmurdu. Yağmuru özlemiştim çok özlemiştim. Ben yağmuru düşünürken kapının dışından bir ses geldi.
Büşra hanım poşetinizi kapıya asıyorum.
Dedikten sonra uzaklaşan ayak seslerinin sesini duydum kapıyı açıp poşeti aldım ve kapıyı kilitledim. Öfke kontrol problemlerim vardı günde 2 kez ilaç içmem gerekiyordu ve beb sadece bir tanesini içebilmiştim öbürünü şuan içersem rahatlardım. Daha fazla dayanamayarak misafir odasında ne bulduysam fırlatmaya başladım sandalyeleri dolaplara fırlatıyor, çalışma masasını devirmeye çalışıyordum. Başaramayacağımı anlayınca elime geçen ilk yere yumruk attım fakat acıyla inleyince bunun ayna olduğunu anlamam çok uzun sürmedi. Canım yanıyordu çok fazla kan akıyordu gözlerime ağırlık çökmüştü yere çöktüm ve gözlerimi kapatıp kendime gelmeyi bekledim...
BERKE;
Büşranın canını yakmıştım bütün gündür kızın canını yakıyordum bu yüzden kendime sinir olmuş odamda volta atarken cam kırılma sesi geldi. Büşranın odasından geldiğini anlamam uzun sürmedi. Hızlı adımlarla büşranın odasına gitmiştim kapıyı açmaya çalışmış fakat kilitli olduğunu anlayınca kapıyı yumruklamaya başlamıştım. Bir yandan ismini bağırıyor bir yandan kapıyı yumrukluyordum.Korumalarımdan biri en sonunda kapıyı kırması için çekilmem gerektiğini söyledi dediğini yaptım kapıyı kırdığı anda içeri girdim yerde bileğinden akan kanlarla öylece yatıyordu büşra. Bir kaç kez yüzüne hafif tokatlar atıp kendine gelmesini bekledim, kendine gelmediğini görünce kucağıma alıp arabaya koşmaya başladım ambulans bekleyecek zamanımız yoktu kendim daha hızlı giderim diye düşündüm korumalarımdan bir tanesi havlu alıp büşranın eline sarmayı akıl etmişti. Bu adamlara boşuna yığınla para vermiyoruz biz diye düşündükten sonra arabayı çalıştırıp son gaz gitmeye başladım 10 dakikalık bir yoldan sonra hastaneye geldik. Bir yandan hepsi benim yüzümden diye sayıklarken bir yandan sedye diye bir o tarafa bir bu tarafa koşturup duruyordum. En sonunda gelen sedyeye büşrayı yatırdım ve doktorun onu içeri götürmesini izledim. Yarım saatlik küçük bir operasyondan sonra doktor çıkmış ve durumun iyi olduğunu kan kaybettiği için kan takviyesi yaptığını söylemişlerdi. Odaya aldıklarını söyledikten sonra içeri girmek için kapının önünde bekliyordum. Doktor girebilirsiniz dediği anda içeri girdim büşranın gözleri açıktı, hayatımda ilk defa bir kızın gözlerini açması beni mutlu etmişti. Onun gözlerinin içine baktıktan sonra yatağının yanına gidip sıkıca sarıldım. Bir yandan art arda özür diliyor bir yandan saçlarına öpücükler konduruyordum. Bir kaç dakika sonra ne yaptığımın farkında varınca kollarımdan onu bırakmadan özür dilemeyi kesmiş öylece duruyordum. Huzurluydum, hayatımda ilk defa kollarımın arasında olan kız beni mutlu ediyordu, huzurlu hissettiriyordu.
Selammmm bir gün sonra yine yeni bölümle karşınızdayım💞💞 Yorum ve vote atın lütfen🙌👍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELDİVEN (Tamamlandı)
AcciónİZMİR... Üç,dört apartmandan oluşan bir küçük marketi olan İzmir'in en ücra köşesindeki mahalle. Cinayet, uyuşturucu satımı, taciz ve daha bir çok illegal olay bu mahallede. Ve mahalleye yeni taşınan iki güzel boksör kız. Kızlardan birisi çıktığı bi...