8.Bölüm

71 5 3
                                    

Arkamı döndüğümde koskoca bir 10-A yazısını gördüm.Girip girmemekle kararsız kaldım ama ders başladı zaten niye boşuna dersi bölüyim dimi geçen yine çok düşünceliyim.

Zil çalınca keremle birlikte sınıfa girdik kendimi 1. sinıfta çocuğun annesiyle birlikte yeni sınıfa giriyomuş gibi hissettim.Etrafa ürkek bakışlar atıyodum çk krkyrm ck şaka lan şaka elimden geldiğince umursamaz sevecan ve özgüvenli yürümeye çalıştım bunu nasıl yaptın dersen inan hiç bir fikrim yok.

Sınıftaki herkez kafasını bana çevirdi erkeklerin çoğu baştan aşağı süzüyodu istemsizce eteğimi aşağıya doğru çekiştirmeye başladım sanki uzayacakmış gibi halbuki çoğu kızın eteği bu uzunluktaktıydı.Hep bunlar özgüvensizlikten.

Kızlarda bazıları şaşırmış, bazıları küçümseyici ,bazılarıda.. anlamadim knk kusura bakma .s.s.

Etrafı inceledikten sonra , nereye otursam diye baktım çoğu tek oturuyordu.Kereme baktığımda sıkılmış görünüyordu, işte bundan nefret ediyorum değer verdiğim kişilerin yanımda sıkılmasınalar ya helede benim yüzümden

"Sen istersen git ben bundan sonrasını kendim hallederim" dedim.Alayla sırıtıp"Ben, bu sınıfta okuyorum" dedi gözlerimi şaşkınlıkla açtım.Benden biraz büyük gözüküyodu en azından görünüş olarak ,kerem hala sırıtıyodu en sonunda"Ne dedin? " dedim yanlış duymuşta olabilirim ki inşallah doğrudur "bu sınıfta okuyorum" dedi gülerek içimden ' br dha sylsne yqışklı 'desem de sadece "ciddi misin lan ?" dedim inanmayarak tek Kasımı kaldırmaya çalıştım ama olmadı lanet olsun siz nasıl tek kaşınızı kaldırabiliyosunuz ?

"Sence şaka yapıyo gibi mi gözüküyorum ece? "dedi tek kaşını kaldırarak nispet yaparmışcasına tamam lan kaşımı kaldıramıyo olabilirim ama sen sanki dilini gözüne değdirebiliyon? tamam bende değdiremiyorum, bence hickimse değdiremez dilin.. allah aşkına biz ne konuşuyoz?

"Ecee! " keremin sesiyle irkildim, "hee" dedim çk kbr olduğumu söylemişmiydim daha önce?

"yine daldın gittin sevinmedin mi aynı sınıfta olduğumuza "

"saçmalama ya sence sevinmemiş gibi mi duruyorum -derken yüzümü gösterdim-ne güzel tek kalmamış oldum" dedim sırıtarak oda sırıtıp "gel "dedi cam kenarının oradaki sıraların en arkasına geçip oturdu eliyle yan sıraya elini vurup "otursana" dedi.

Bende gülümseyip yanına oturdum etraftaki gözler hala bizdeydi.

Zil çaldı ve sonra öğretmen geldi öğretmen sınıfı incelleyince beni görüp gülümsedi "sen yeni öğrencisine galiba,kendini tanıtır mısın "dedi gülümseyerek bende kendimi tanıttım.

Ders biyolojiydi aslında bu dersi ne kadar çok sevsemde ders çok sıkıcı geçmişti.Zil çalınca derin bir nefes aldım, kereme döndüğümde uyuduğunu gördüm.Ne çabuk uyudu ya, şimdi uyuyamaz ama çok tatlı uyuyo ama olsun içimden kötü kız kahkahaları atıp anahtarlığımdaki tüylü canavarın tüyünü keremin burnunda gezdirmeye başladım kerem yüzünü buruşturdu biraz daha yaptığimda yüzünü buruşturup eliyle burnunu kaşıdı böyle biraz daha oyalandiktan sonra canımın sıkıldığını farkettım bu seferde keremi dürtmeye basladım eminim ki biri ben uyurken böyle yapsa ağzının ortasına bir tane vurup terkrar uyumaya devam ederim.

"Kerem kalk hadi" dedim sinirlenerek oda uyumaya devam edince sınıfa baktım.Belki de yeni arkadaşlar edinebilirim diye düşünerek ayağa kalktım tek başına kitap okuyan bir kız gördüm onun yanına gitsem mi diye düşünürken arkamdan birinin bana çarpmasıyla yere düşücekken birinin beni belimden tutmasıyla ayakta kaldım arkamı döndüğüm de Allahım sana geliyorum, ben bir günde bu kadar çok 'yqışklı' göremem bünyeme fazla yan etki yapıyor bende hem bu çocuk türk olamaz tamam türkiyedede çok taş erkekler varda böyle 

Mavi gözleri kahverengi saçları uzun boyu kaslı vücudu tamam bu fazla abaza oldu hem nerden gördüysem kasını herneyse çocukta bana bakıyordu.

Hemen toparlanarak ellerini belimden çekti. " dikkatli olsana " dedi bağırarak.Vay türkmüş şaşkınım.Hey bi dk Ne diyo lan bu çocuk o gelip arkadan bana çarptı bende ki mahalle karısı ortaya cıktı tabi ellerimi beline koyarak "ciddi misin ? gelip bana 'sen' çarpıyosun, ve benden dikkatli mi olmamı istiyorsun sen kendin dikkatli ol daha önünü göremiyosun" dedim Çocuk şaşırmış görünüyodu,tabi benim bu kadar atarlan mamı beklemiyodu heralde ama ben kararlıydım bundan sonra kimseye kendimi ezdirmeye niyetim yoktu

çocuk toparlanarak alayla sırıtıp "sakin ol liseli " dedi bu sırada keremde uyanmıştı bana 'yine ne yaptın' bakışı attı bende 'ben hic bisey yapmadım ilk o başlattı' bakışı attım, kerem de 'ya kesin öyledir ' bakışı attı çocuğa baktığımda naptığımızı anlamaya çalışıyodu çocuk "kerem sen bu kızı tanıyo musun?" diye sordu parmağıyla beni gösterek keremde "evet?" dedi sorar şekilde çocukta "yok ya aras... neyse benim gitmem gerek "dedi sonra bişey diyemeden koşarak sınıftan çıktı.

Yine içimi korku kapladı ne diyecekti acaba kereme baktığimda bana bakıyordu korktuğumu anladı herhalde hemen konuyu değiştirdi "ne yaptın yine" dedi zorla gülümseyerek sanırim oda demin çocuğun ne diyeceğini düşünüyordu.

Ona olanları anlattıktan sonra,zil çaldı ,öğretmen geldi ,ders başladı.

Multimedia da eceye çarpan çocuk var :D

Ordinary girlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin