Erica'nın Ağzından
Annem ile minik, minnacık adımlarla odama ilerlerken birden Efka malının odasının kapısı açıldı. Lanet Olsun! S*çtım!
"AAAAA! Eri-chan" diye cırlayıp bana koştu. Merdivende olduğu için duramadı ve bana çarptı. Ben de duramadım ve sonuç: Merdivenlerin dibi...
"Ahhh! Kafam! İç kanamadan geberecem senin yüzünden!" diye cırlayarak ittim Efkayı.
"Özür dilerim ama birazdan daha fecileri ile karşılaşma olasılığın %1000+" deyince s*çma sertifikası elde ettim. Hızla onu üstümden ittim ve odama koştum. Artık kaçış yoktu. Hepsiyle yüzleşecektim. Acı yok Rocky. Bunları yatağımda sırtüstü yatıp elimi de alnıma koyarak düşünüyordum.
O an aklıma İvan geldi. Cidden Dylan mal mıydı? Neden onu bana göndermişti? Bir kızın duygularıyla oynanmayacağını bilmiyor muydu? Ben ömrümde sadece üç kişiye aşık olmuştum
1-Rikan(Rikan: Hah işte böyle^^)
2-Haruto (Y.N; Ana okulundaki bir velet)
3-İvan
Zaten başka erkeğe aşık olamama imkan yok. Çünkü Dylan bir abi misali bana yavşayanları kenara çekip döverdi. (Y.N: Yazar 'dönerdi' yazmamak için çok çabaladı emeğe saygı-,-) Zaten İvanı da neden dövmediğini sonradan anladım.
Derken odamın kapısı açıldı ve içeriye (büyükten göççüğe) Emiko,Etsu ve Efka girdi. Girer girmez Efka ve Etsu kollarımdan Emiko da ayaklaklarımdan tutup beni merdivenlerden indirmeye başladılar. Hayır! Hayır! Korktuğum şey olmamalı! Yapmamalılar!
Evet malesef o! Beni havuzun kenarına getirdiler. Hey! İyi ama bu su değil ki?! Havuzun içi Kahverengi boya ile doluydu. İyi de ben yüzme bilmem ki! Hele yüzeceğim şey boya ise!!!!
Tepinmeye başladım ama nafile artık çok geçti. Çoktan 10'dan geriye saymaya başlamışlardı.
"Onee-san. Lütfeeenn!"
"10" Seni seviyorum Rikan
"9" Seni seviyorum odam.
"8" Seni seviyorum İğneli-chan(Y.N:Gitarı)
"7" Sizi seviyorum madır end fadır.
"6" Seni seviyorum mööcük,(Y.N:inekli pijaması)
"5" Sizi seviyorum her zaman yanımda olan yorganım ve yastığım.
"4" Seni seviyorum Ruffles Biftekli.
"3" Sizi seviyorum ablalarım.
"2" Seni seviyorum Dyla-Lan saçmaladım.
"1" Seni seviyorum Us-Lan ben ne diyoru-
Demeye kalmadı her yerim kahverengi boya ile kaplanmıştı ve boğulmak üzereydim. İşte lanet günlerin başlangıcı ve sonunda katil olup çıkacaktım buna eminim.
***
"Yardım et Rik Rik!"
"Nihahahahahahaha! Sanki benim durumum iyi, teyzem Usuiyi görmek istiyorrrr lannnn!!!"
"Valla mı? Taam bay!"
"Sende mi bürütüs? Yapma pişt ordasın dimi? Çevrimdışı oldu ya la!!"
5 dakika sonra
"Sadece su dökmeye gittiydim..."(Y.N: Saçını kurutmaya çabaladı)
"HAAA! Bende yedim!!1!"
"1?"
"Ünleö işareti olacağğ o."
"Ünleö değil de ünlem olmasın o? Rikan klavyene taciz etmekten vazgeç..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
∞İyi Ki Varsın∞
HumorRikan ve Erica. İki iyi arkadaş. Usui ve Dylan. Rikan ve Erica ile uğraşmaktan zevk alan iki iyi arkadaş. Bu dörtlünün eğlenceli ve komik maceralarına birer bilet alın. "İyi Ki Varsın"