Сэтгүүлч

338 27 8
                                    

1р хэсэг

[ ] .....Өвөл цаг нэгэнт ирсэн гэсэн шиг хахир хүйтэрсэн үе байлаа . Өглөө өдөргүй хүйтэн илчээрээ нүүр нүдгүй шуурсаар зогсолтгүй цас орох нь хорвоо дэлхийг тэр чигт нь цагаан өнгөөр будах шиг боллоо ажилдаа ч явахаас залхууран хэвтэх дөнгөж 23 хүрж яваа залуухан сэтгүүлч Ким Тэхён тэр өнөөдөр ахиад л нэгэн өдрийг дулаахан гэртээ өнжин халуун уух зүйл дулаахан хөнжил амарч өнгөрөөхөөр шийдсэн бололтой орондоо зурагт харан хэвтэнэ.
[ ] Өөрийн гэсэн нэгэн фэбсайттай түүнийгээ сонин хачин сониорхолтой бүхнээр чимэн өөрийн гэсэн бүжгийн дугуйлан ажиллуулдаг энэ залуу одоог хүртэл ганц бие бөгөөд эцэг эхээсээ дөнгөж 16наснаасаа буюу дунд сургуулиасаа тусдаа гаран амьдарсан бөгөөд ганцхан өрөө байртай . Үүрийн гэгээ хаяаран шувуудын жиргэх дуунтай зэрэгцэх цагтай гарч ажил руугаа очин өглөөнөөс оройг хүртэлх бүхэл өдрийн талыг ажилдаа өнгөрүүлдэг залуу өнөөдөр гэртээ үлдэх нь бас л сайхан амралт болж байгаа ч юм шиг . Нүүр нүдгүй цасаар шуурч урдах замаа ч харж чадхааргүйд хүрч дугуйлангийн сургалтынх сурагчид ч бүгд Тэхёнд очиж чадахгүй гэдгээ ойлгуулан тайлбарлан нэг нэгээрээ тайлбарлан хэлсээр. Ганцаараа очоод яах ч юм билээ гадаа ч хүйтэн их зэврүүн хүйтэн өдөр удаан үргэжлэх байхдаа хэмээн бодолд автсаар энэ удаад сайхан амархаар шийдсэн энэ аж .
[ ] Ганцаарханаа энэ орчлонг туулж яваа залууд байгаа хэдхэн хүн нь түүний хэдэн найз нөхөд нь л байгаа ажээ. Гэхдээ жилийн өмнө болсон аймшигт осолын үеэр Тэхён их хүнд хөлөндөө бэртэл аван ажиллаж байсан газараасаа хөгжлийн бэрхшээлтэй хэмээн ажилчид гадуурхан ажлаасаа гарсан нь түүний амьдралд хамгийн том хар толбо нүхлэн үлдээсэн бөгөөд уг нь тэрүүхэн үедээ л жоохон бэртэл авсаныг хэн ч мэдээгүй нь харамсалтай .

[ ] Гуниг уйтгар татсан байдал түүний байранд өөрөөс нь өөр хэн ч үгүй байх бөгөөд Тэхён энэ байдлаас жийрхэж айдаг байсан ч сүүлдээ бүр тоохоо ч больж түүнтэй амьдралын эрхэнд эвлэрсэн ажээ . Бүхэл өдөр хэдэн сар хоногийг турш хэрхэн яаж мөнгө олох вэ? Байр машины болон бусад эд зүйлсийн лизинг , өр шир зээл гээд л толгойгоо ажилгаж бараг галзуурах шахам явсаар л эцсийн эцэст түүнийг хүрээлдэг найз нөхөд нь нэг нэгээрээ хөндийрч цөөрч орхисон ч Тэхён нэг удаа амарсан дээрээ нэг хотын гадагшаа гаран цэвэр агаар салхинд гаръя ядаж л ийм айхтар цасан шуурга байхгүй тогтуун сайхан ч гэсэн сэлүүхэн байгаа байлгүйдээ хэмээн бодоод өөрт байдаг хэдэн найзууд руу гаа залгасан нь нэг өдрийг ч гэсэн сайхан өнгөрүүлэх боломж байв
[ ] Утасаа яааран аван хамгийн түрүүнд Хусог гэх дугаар луу залгалаа. *Байна уу ? * *За юу байна даа ? Өнөөдөр нэг салхин гарцгаах уу байнга ийм уйтгартай ажил гэр хооронп явсаар байгаад бие бүүр хөшиж орхилоо шдээ ? энэ шуурганаас ганц хоног ч гэсэн холдож найзуудаараа уулзалдаж амарсан шиг нэг амарвал ямрав дээ гэхэд Хусог бас л түүнтэй адилхан гэртээ унтаж амарч байгаа бололтой нойрмог хоолойгоор түүний саналыг дэмжин зөвшөөрөв . Хусог гэх энэ нойрмоглон ярьсан залуутай Тэхён 3 жилийн л өмнөөс танилцаад 3 жилийн турш сайхан нөхөрлөж яваа нь энэ билээ анх бүжгийн дугуйланд байхдаа нэгэн хамтлаг болж танилцаж байсан түүхтэй . Хамгийн инээдтэй тэр 2 нэг охинд сайн байсан түүний төлөө их л муудалцаж дээр доороо орон үзэлцэсэний эцэст тэр охин өөр хүнийг сонгосон дурсамж л болон үлдсэндээ. Дараагийн залгаж санал тавьж өнөөдрийг хамт хөгжилтэй өнгөрөөх хүн бол Жин гэх бөгөөд түрүүний дурьдсан өнөөх хоёр хөвгүүний муудалцуулдаг алдарт охины чинь найз залуу байсан залуу шүү дээ . Иймэрхүү байдалаар 1цаг гарангын дараа гарын хэдхээн хуруунд багтах найзуудтайгаа санал нэгтэйгээр удахгүй уулзалдхаар тохиролцон идэж уух зүйлээ базааж явах бэлтгэлээ хангаж өвлийн хаус түрээслэхээр болж тохирсон газраа цжглахаар боллоо . Үсээ яанзалан давгүй янзалан индүүдчихээд дулаахан хувцас, хөнжил жаахан хоол цай бэлтгээд аль хэдийн болзсон цаг болох гэсээр уулзалдхаар тохирсон газраа очихоор яаран гэрээсээ хувцаслан гарлаа....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 13, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

СэтгүүлчWhere stories live. Discover now