Άρης pov
Αφού έδωσα την μπλούζα στην Άννα , την φόρεσε και ξαπλωσαμε μαζί στο κρεβάτι . Αφού βεβαιώθηκα πως την πήρε ο ύπνος πάνω στο στήθος μου της ψυθίρισα "Καληνύχτα μωρό μου "
Δεν ξέρω γιατί το εκανα αυτό και γιατί της είπα πως πέθαναν οι δικοί μου αλλά μου βγάζει μια οικειότητα η Άννα.
Άδου σκεφτόμουν όλα αυτά η Άννα είχε πάρει μια παράξενη στάση ύπνου. Είχε βάλει το χέρι της πάνω στους κοιλιακούς μου "Γιατί ρε μαλακά έχεις και κοιλιακούς ;" "Άκη σκάσε " "Ψώνιοοο"
Που έμεινα αα ναι . Έβαλε το χέρι της στους κοιλιακούς μου και λύγισε το γόνατο της και το έβαλε ...Όχι γαμωτο σου ρε ΆνναΤο λυγισμενο γόνατο της το έβαλε πανω στο καβαλό μου . Ωωω γαμωτο.
Αφού έκλεισα τα ματια μου πήρα μια βαθιά ανάσα .
Τι δύσκολο βράδυ θα έχει ο Junnior Άρης σκέφτηκα και ένας γαλήνιος ύπνος με πήρε.
[...]
Ακτίνες ήλιου εισχωρούν μέσα στα μάτια μου . Γαμω παλι ξέχασα να κλείσω το παντζούρι. Ανοιγω το κινητό και παρατηρώ πως ξύπνησα πολυ νωρίς 6:30πμ σαν πως κοιμηθηκα καθόλου .
Γυρναω προς το μέρος της Άννας και βλέπω πως έχει γυρισει την πλάτη της προς το μέρος μου και ακόμα κοιματε.Πως γίνεται ακόμα και αβαφτη να είναι τόσο όμορφη αυτή η κοπέλα σκέφτομαι και ενα στραβό χαμόγελο εμφανίζεται στα χείλη μου .
Μοιάζει τόσο πολύ με εκείνη . Άρη ξεκολλα λες μαλακιες πρωι πρωι . Αφού την παρατηρώ καλύτερα βλέπω πως η μπλούζα που της έδωσα να φορέσει έχει ανέβει μέχρι τους γοφούς της και αποκαλύπτει τα καλυγραφιμένα πόδια της .
Ωωω αυτό δημιουργεί ενα μικρό πρόβλημα στον Junior Άρη .
Κάνω ησυχία ώστε να μην ξυπνησω την Αννα και πάω να κάνω ενα μπάνιο .Άννας pov
Ακτίνες ήλιου εισχωρούν μέσα στα ματιά μου με αποτέλεσμα να ξυπνησω . Γαμωτο ρε Άρη δεν σου έμαθαν να κλεινεις τα παντζούρια ;
Αφού σηκωθω απο το κρεβάτι βλέπω την ωρα στο κινητό μου 6:40πμ γαμω νωρίς είναι αλλά αφού δεν να κοιμηθώ θα πάω να κάνω ενα μπάνιο . Βγαινω απο το δωμάτιο και κατευθείνομαι προς το μπάνιο .
Ανοίγω την πόρτα και με το θέαμα που βλέπω μένω και χάνω 10 χρόνια από την ζωή μου .
BINABASA MO ANG
Anarchy, girl
ActionΆννα και Άρης τόσο ίδιοι χαρακτήρες αλλά τι κρύβει η ψυχή του καθενός; Άννα: 17 χρόνων , όμορφη κοπέλα με καλοσχηματισμένο σωμα, μπλεγμένη με την αναρχία από τα 14 , έχει δύο κολλητές την Ελπίδα και την Ζωή . Είναι αρχηγός της μεγαλύτερης ομάδας ανα...