deel 8

87 7 5
                                    

Ik wordt wakker door een mogool die op mijn bed springt."ga van mijn bed af" "nee, wordt wakker" Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het 1uur. Ik sta op, want die slaap is toch weg. Ik ga douche en loop naar de kleding kast. "gaan we goals kleren aan trekken?" "ja, isgoed maar wat?"

We trekken een adidas shirt met een zwarte broek en adidas schoenen. Ik in het wit en aya in het zwart.

Iemand klopt op onze deur

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Iemand klopt op onze deur. ik doe open en zie Issam. "we gaan naar de mall in marrakech. dus doe snel" ik doe weer de deur dicht "we gaan tantoe veel kleren kopen" "duhhh, wat dacht jij dan"

We zijn aangekomen in de mall. Ik voel de heletijd ogen op mij branden. Als ik naar achter kijk zie ik Yassin snel weg kijken. ja mensen, hij is ook mee. Ik negeer het en loop door. "Gaan we naar de nike store" vraagt Aya. " "JAAA" gil ik. "maar jullie gaan daar 5jaar over doen." riep Akram. Ik gaf hem een dodelijke blik. "weet je wat. wij gaan naar een andere winkel en als we klaar zijn komen we hier naar toe en dan......" "gaan we naar de maccie" ontbreek ik Issam. "En dan gaan we naar de maccie;" zegt hij oog rollend. "Ik ga met hun mee." zegt Yassin ineens. Iedereen kijkt hem raar aan. "straks gebeurt er iets en dan krijgen wij weer de schuld." "je hebt gelijk" zegt Akram

Yassin, Aya en ik zijn in de nike store. ineens begint Aya heel hard te lachen. "wat" vraag ik. "we zijn in de nike store en we hebben adidas kleren aan, HAHAHAHAHHAHAHA" ik kijk haar raar aan en rol met mijn ogen.

Na een uur lopen we naar de kassa. Ik heb een nike tech fleece en een nike jurkje gekocht.

"2500 dirham astublieft

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


"2500 dirham astublieft." (2500 Dirham is 250 euro) ik deedt mijn tas open en wou mijn pinpas pakken, tot die vrouw zei dat er al betaalt is. Ik keek haar raar aan. "door die jongenman daar" en ze wees naar Yassin.

Ik nam dat tasje mee. "dankjewel maar het had niet gehoeven." "geen dank en tuurlijk wel" "je krijgt je geld gwn terug, wacht maar" Hij glimlachte en zei"dat geen we nog wel eens zien."

We zijn thuis. Het was echt leuk. Mijn oma is niet thuis. dus is Issam weer de baas😒. We gan weer een film kijken. horror😭. Aya en ik zijn zo bang. Maar die jongens lachen ons de hele tijd uit. Aya geeft mij een blik en ik weet meteen wat ze bedoelt. "Ik ga even naar de wc"
"Ben je niet bang" moet Damin weer irritant doen. Die jongen gaan helemaal stuk. Ik geef hun een dodelijke blik en Ze zijn gelijk stil. Aya gaat nu helemaal stuk. Ik pak een 2 emmers met water en loop er mee naar beneden. Aya komt naar me toen en pakt 1 emmer.

We lopen naar de woon kamer. En je raadt het al. We gooide het water op de jongens. En wie moet ons nou weer gaan knuffelen. Akram en yassin en nu zijn wij ook nat.......

————————————————————————
532 woorden

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 14, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Ikram&AkramWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu