Κεφάλαιο 27ο

182 15 5
                                    

"Σε θέλω Nathan." πέταξε απότομα  Και αναδεύτικε πάνω μου.

"Εδώ έξω;; Δεν θα προτιμούσες να πάμε στο κρεβάτι και να το κάνουμε;;" την ρώτησα χαϊδεύοντας το μάγουλο της με το πίσω μέρος του χεριού μου.

"Μπορούμε να το κάνουμε και εδώ έξω και μέσα!" χαμογέλασε.

"Και τι θα γίνει ανά τα αγόρια επιστέψουν;;"

"Ποιός νοιάζεται;; Έχω εσένα και αυτό είναι το μόνο που έχει σημασία..."

Ένευσα και ενώσαμε τα χείλη μας. Αρχίσαμε να φιλιόμαστε και αυτή άφηνε μερικά βογγητά. Κανένα άλλο κορίτσι δεν ήταν ποτέ έτσι με μένα παλιά. Άλλωστε, δεν είναι κάτι που μπορείς να προσποιηθείς!

Έβγαλα το σακάκι και την γραβάτα μου και μετά ξεκίνησα να ξεκουμπώνω το φόρεμα της όσο αυτή ξεκούμπωνε το πουκάμισο μου. Την ένιωσα να ανατριχιάζει όταν τα χέρια μου ακούμπησαν την γυμνή της πλάτη. Χωρίς να σπάσουμε το φιλί σηκωθήκαμε για να μπορέσουμε να βγάλουμε τα ρούχα μας. Το φόρεμα γλίστρησε και έφτασε στους αστραγάλους της, οπότε απλά έκανε ένα βήμα και βγήκε έξω από αυτό. Άφησα το πουκάμισο να πέσει πίσω και αυτή μου κατέβασε το παντελόνι, αφήνοντας και τους δύο μας με τα εσώρουχα. Ξεκούμπωσα και έβγαλα το σουτιέν της, κοιτώντας κρυφά το νούμερο για μελλοντικές περιστάσεις.

"C... καθόλου άσχημα πριγκίπισσα..." μουρμούρισα και κοκκίνισε καθώς εγώ γονάτισα και κατέβασα το εσώρουχο της με τα δόντια μου. Αυτή απλά χρησιμοποίησε τα χέρια της για να κατεβάσει το μποξερακι μου, και βουαλά! Ήμασταν και οι δύο γυμνοί!

"Θέλεις μια μικρή, τρυφερή περιποίηση εκεί κάτω;" με ρώτησε και εγώ απλά ένευσα.

"Είσαι η καλύτερη!"

Με το που σηκώθηκα, γονάτισε και κράτησα τον κορμό του δέντρου για στήριξη. Ένιωσα τα ντελικάτα χέρια της να ακουμπούν το όργανο μου και απαλά με έτριψε μέχρι που έγινε πολύ σκληρό. Λάτρευε να με πειράζει με αυτόν τον τρόπο! Ένιωσα την γλώσσα της να με γλύφει και τα χέρια της μετακινήθηκαν προς τα μπαλάκια μου, κάνοντας απαλό μασάζ και κάνοντας με να μουγκρίζω με κάθε της άγγιγμα. Πριν περάσει η ώρα το πήρε όλο μέσα στο στόμα της και άρχισα να κάνω κινήσεις μπρος πίσω για να την βοηθήσω. Ήμουν πάντα πολύ προσεκτικός, όσο φτιαγμένος και αν ήμουν, επειδή δεν ήθελα να την πνίξω ή να την βλάψω! Είναι πολύ πολύτιμη!

"JEnnnnYYYY!". Ο τόνος μου ανέβηκε σε κάτι πολύ παραπάνω από ψίθυρο, γιατί απλά το ένιωθα τόσο ωραία!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 28, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Abandoned|| Book 2 -Sequel to OrphanWhere stories live. Discover now