Ulazimo zajedno u sud, vidim kako na drugi ulaz policija uvodi Mirka.Vidim njegov zluradi pogled na meni i znam da sam dobro pretpostavila, neku zvrčku je spremio. Sedimo ispred sudnice i čekamo da nas pozovu. Uskoro ulazimo. Sa mesta za optuženog Mirko me fiksira. Dobro je što je zatvoreno za javnost, vidim tu su mu i sin i kćerka i majka a i ona je tu... Biće veselo kad završim sa njim ali nemam drugi izbor. Previše me je povredio. Pogledam u našeg advokata, daje mi znak da je sve spremno. Polako kreće tužilac sa iznošenjem optužbe, a onda i naš advokat. Sudija ga poziva da se izjasni.
- Nisam kriv, Vaša visosti. Sve je to smicalica njenog ljubavnika da nas razdvoji - kaže.
- Na koga mislite, optuženi, kad kažete ljubavnik? - upita ga sudija. Mirko se zlurado nasmeje.
- Na ovog, što se zalepio za nju i nikako da shvati da je na moja - rukom smirujem Miloša koji osećam kako besni jer mu se telo zateže. Sudija ga gleda, a ja se osmehnem, za sada sve ide u našu korist. U njegovom ludilu zaboravlja da treba da se brani, vidim da mu njegov advokata daje znak.
- Mislite na g.Miloša Pavića, supruga gđe Pavić? - upita sudija. Vidim kako se Mirko menja.
- Nije on njoj suprug, on je ništa, ona je moja verenica i prekinite da je zovete tim odvratnim prezimenom - počinje da urla. Ja se osmehujem i osećam kako Miloš se opušta pored mene.
-Kako možete to da govorite, optuženi? Gospođa je u sretnom braku već 25 godina, majka je njegovo dvoje dece i koliko sam još saznao nosi još dvoje. O kakvoj verenici vi govorite, pobogu čoveče?- sudija će njemu.
- Još ćemo videti da li će dugo biti u braku i videćemo da li će se i ta kopilad roditi. Ako se ja pitam, neće - reži i odgovara sudiji. Dajem znak sudiji da mogu da se uključim. On klima glavom.
- Kako to misliš da li će se roditi? Ko si ti da odlučuješ o tome da li će se naša deca roditi. Miloš i ja smo jedini koji o tome odlučujemo. Ko si ti?- upitam ga mirno.
- Leno, lepo ti kažem, prekini tu trudnoću i prestani da se viđaš sa njim. Inače ću srediti da kad se rode ta deca budu ubijena a ne kao ona kopilara koja je ostala invalid pa si do sada ostala u vezi sa njim. On i nije za bolje nego da neguje invalida - besno mi se obraća.
- Misliš na nju? - upitam i u tom trenutku u sudnicu uđe Jana u pratnji Darka. On pogleda i u očima mu se vidi neverica.
- Kao što vidiš, naša kći je prohodala i na svojim nogama je u pratnji svog brata došla da ti pljune u lice, jer zbog tebe je propustila detinjstvo i prvu mladost - kažem dok on gleda u nju. Okrenem se sudiji.
- G.Sudijo, mislim da ste dovoljno videli i čuli, on je ostao u prošlosti od pre 30 godina. Tada je izabrao drugu ženu umesto mene, prevario me i ja sam raskinula veridbu sa njim. O mom životu ste dovoljno upoznati od strane mog advokata, jasno vam je da određene informacije nisu za javnost - kažem.
- Naravno da nisu, kad si kurva - prekide me. Pogledam ga i rukom zadržavam Miloša. Znam da mu je teško da sluša da me neko zove tim pogrdnim imenom.
- Hahaha, kako si jadan i bolestan. Misliš da ako si ti oženio ženu lakog morala da su sve žene takve. O mom moralu može samo moj muž da govori a on veoma dobro zna sa kim živi 25 godina. Ti brini o svojoj ženi, mene ostavi najzad na miru - odgovori veoma smireno.
I jesam smirena, jasno mi je da je on ostao u prošlosti i da je poludeo. Vidim kako se diže i kreće ka meni, na pola metra od mene udara u stenu od mog muža. Policajci ga hvataju i vraćaju na mesto.
- Neću ti dati da i dalje budeš srećna sa njim. Kad te ja nemam neće te imati niko. I da me zatvore, moji ljudi će te ubiti a ubiće i tu kopilad koju si rodila i koju ćeš roditi - gledam ga . Vidim iza njega njegovu majku i okrenem se njoj.
YOU ARE READING
Sudbina ili pogrešna odluka
RomancePriča o jednoj propaloj ljubavi, novoj ljubavi i borbi protiv stanja zvanog CEREBRALNA PAREZA, viđeno očima roditelja...Snaga ljubavi pobeđuje sve...a prelepi cover je uradila naša divna Večni sanjar....