💙11💙

51 3 0
                                    

Carter bol tú noc u Jinnie na izbe a Bree bola u mňa. Povedala mi všetko čo sa stalo od začiatku. Tým myslím jej cely príbeh tak som jej aj ja povedal ten môj. Sme dve rozbité duše, ale spolu sme tvorili celok. Rozprávali sme sa celú noc a okolo štvrtej sme zaspali spolu na posteli.

O dve hodiny sme sa zobudili a išli sa obliecť a na raňajky. Všetci sme jej hovorili, že udržíme Malcolma od nej čo sa nám darilo štyri  dni. Posledný deň výletu prišiel k autobusu a snažil sa s ňou baviť a ona len prikývla hlavou.

Neuveriteľné človek sa tu snaží a ona? Vieš čo moja zlatá idem za Olíviou! Ona mi dá aj. Nebude sa hrať na nedostupnú a táto jej blbá hra.....Už má Malcolmovi hlavu na pleci a užíva si jeho "lásku"!

„Olívia, ty ja dnes večer v tvojej posteli medzi tvojimi nohami."
„No konečne mucko! Už si prestal behať za tou kurvou a prišiel si za mnou?"zasmiala sa, no veď počkaj.
„Ale no tak zlatko však vieš že jediná kurva si tu ty a všetkým si dobrá len ako madrac a ak chceš aby ťa aspoň niekto chcel tak drž hubu lebo nie si dostatočne pekná aby ti to prešlo" cmukol som perami a hrdí na seba som som odišiel.

Úmorná cesta autobusom prešla pomaly, pozerať na tých dvoch sa mi nechcelo a spať sa mi nedalo tak som si zavolal Olíviu a bozkával som sa s ňou. Tak to prešlo rýchlejšie a videl som ako to Bree žerie, že som s Oliviou čo ma vzrušovalo. Lenže Olivia si myslela že to ona tak som jej musel vysvetliť jej miesto.

„No tak ty kurva ja myslím na Bree a ty to vieš tak sa netvar dobre?"po tomto bola ticho a tú hubu neotvorila celú cestu.

Po príchode domov som išiel rovno k Olivii kde ma obšťastnovala ústami a keď už som skoro bol tak som vykríkol „Bree!" na čo ma vyrazila z domu. No čo už stane sa keď myslite na top babu a tá druhá nevie uniesť že stratila záujem všetkých v škole.

Cestou domov som stretol Malcolma, ktorý sa chcel očividne byť ale myslel si že ma oblbne rečami.

„Aha koho tu máme! Sethos! Kráľ školy, chlapec bez úsmevu ktorý miluje dievča menom Bree! Myslíš si že som jebnutý?! Že neviem ako po nej pozeráš ale novinka frajer, Je MOJA! A ochvilu bude aj v mojej posteli, hmm ako Adi chutí panna? Povedz Seth ako?" všetko vo mne vrelo ale on pokračoval.
„No tak povedz mi ako veľmi ju to bude bolieť ako si ju vezmem a hodím ti ju keď si užijem! Aký to bude pocit nedostať niečo ako prvý a ešte keď je to niečo čo miluješ? Ale to mi povieš až keď s ňou skončím a neboj, detaili ti poviem." to už som nemohol byť ticho a musel som mu toto vrátiť
„Ach Malcolm nebuď vtipný . Ona a ty? Počúvaš sa, veď kto by chcel úbožiaka ako ty? A ja ti to nemusím hovoriť veď ty to vieš len rozdiel v tom je že ani Amber a ani Bree ťa nemilujú! Amber vždy milovala len mňa a ty si slepo ako húsa išiel jej za riťou ale nedokázal si ju uchrániť lebo Amber išla po mne a prečo by som jej nedal to čo chce? A Bree, sladká Bree tak tá má jeden plán a ten znie že mňa miluje a chce aby som žiarli čo jej vyšlo. A tebe nie!" dopovedal som a vrazil som mu.

Mlátili sme sa a ja som vyhrával, Malcolm bol celý zakrvavený a poslednou ranou už odpadol načo som zavolal Cartera. Carter prišiel a zavolal záchranku a mňa išiel ošetriť on domov.
„ Si ty normálny? Prečo ste sa bili?"kričal
„Hovoril o tom že pretiahne Bree a proste som vybuchol a vykričal mu všetko aj s Amber..."
„Ahá vieš čo neriešme to lebo ťa zabijem!"povedal„ Kurva! Vie o tom celá škola ! Ako to vedia?"
„Jebať to, idem spať. Čau"

Zaspal som rýchlo, myslel som na Bree a písal som básne na další týždeň. To ma tak vyčerpalo že som zaspal.

///////////////////////////////////
Tak ďalšia časť 😊😅

Devil's smileWhere stories live. Discover now