35. BÖLÜM

114 15 8
                                    

    Zeynep ' ten ...

Dademin ne yaşadığımı bilmiyorum ama tek bildiğim benim son kurduğum cümlemden sonra gökyüzünden boşalırcasına yağan yağmurdu. Ulan evren bile fazla duygusallığa gelemedi !

Bulunduğumuz banktan hızla ayağa kalktık. Benim üzerimde kısa kollu bir gömlek olduğundan fazlasıyla titriyordum. Ulan Miray ! Bari uzun kollu bir şeyler giydireydin ! Ama yok ! Hanımefendi moda perisi ya ! İlla o giydirecek bizi ! Yoksa aklı kalıyormuş ! Modana sıçayım senin Miray ! Eve gidince ilk işim kafanı klozetin deliğine sokmak olacak.

 Ulan Miray ! Bari uzun kollu bir şeyler giydireydin ! Ama yok ! Hanımefendi moda perisi ya ! İlla o giydirecek bizi ! Yoksa aklı kalıyormuş ! Modana sıçayım senin Miray ! Eve gidince ilk işim kafanı klozetin deliğine sokmak olacak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cebimdeki telefonumu güvene almak için hızla sarı küçük çantamın içine attım. Sonuçta telefon candır, canandır, o bizim kahramanımız, o hayatımız, bir tanemizdir, olmazsa olmazımız, kral tacımız, dünya ahiret bacımızdır... lan burda yağmurun altında kalmışım mal gibi ne söyleniyorum !

Jin bir kahkaha atıp üzerindeki deri ceketini çıkartıp üzerime attı

" Al giy şunu. Sırılsıklam oldun. " dedi ve eliyle saçlarını düzeltti.

" Ağzıma soksaydın ! " diye çemkirdim. Hayır yani nazik bir şekilde uzatıp verebilirdi değil mi ? Hayvan gibi suratıma attı ! Ceketin fermuarı az kala burnuma giriyordu ! Salak Uyuz herif ! Az bir iltifat edek dedik bokunu çıkarttı !

Meşhur anne söylenmelerimi içimde bitirdiğimde ceketi mızmızlanarak giyindim.

" Neden suratın bir anda asıldı ? Dademin çok güzel gidiyorduk. " derken pişkince sırıtıyordu Uyuz herif ! Gözlerimi devirerek

" Ceketini nazikçe uzattığın için mercy 😒 " dedim ve yerimde sallanmaya başladım çünkü öküz gibi üşüyordum. Artık öküz nasıl üşüyorsa !

" Ah şimdi anladım. Tamam asma suratını, hayvan gibi attığım için özür dilerim. Oldu mu ? " dedi ve şirince gülümsedi. Dudaklarım benden izinsiz şirin gülüşüne karşılık verirken içimden kızım noluyo sana bugün ya ! diye geçiriyordum. Ayrıca şu iltifat olayını da ilk ben başlatmıştım. Fakat pişman değilim. Aklım hâlâ yapmadıklarımda. Tövbee !

" Hadi gel kapalı bir alan bulalım. Üşüyorsun ! " dedi ve sağ elimden sıkıca tutup beni yola doğru arkasından sürüklemeye başladı. Kaşlarımı çattım. Ben daha geçen ona beni istediğin zaman öpüp sarılamazsın demiştim !

" Ya elimi bırakır mısın ? Bebek miyim ben ?! " diye arkadan seslendim. Ama nerdee 😒

" Sus Zeynep ! Ayrıca elinden tutmak hoşuma gitti. " dediğinde boğazıma bir su aygırı yavrusu bodoslama oturdu. Hayır nazikçe otursaydı söylenmezdim. İnsan bir der kızın boğazı zaten ince, bari yavaş oturayım da kafası felan kopmasın yazık, gencecik kız. Ama yook ! Demezler anam demezler ! Bodoslama dalarlar !

BTS'ten KAÇARKEN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin