Eelmises osas:
,,miks te koos elate Matthiasega? Miks sa vanemate juures pole?"
,,sest meie vanemad surid."
,,aa õige jah. Vabandust."
,,vahet pole."
,,sinu kord."
,,hmmmm miks sa maffi ametisse astusid?"
,,sest et......Järg:
.....mu isa oli kunagi suurima maffia jõugu boss aga ta pööras ära. Ta tahtis kõikide maffia jõukude boss olla kuid suri. Ta ütles mulle enne surma et: võta mu tahtmine enda kanda.
Aga mina ei taha nii. Ma pigem olen kellegi alluvuses kui pööran ära boss olles."
,,okei."
,,sinu kord."
,,kas sul on keegi?"
,,otseselt mitte. Ta meeldib mulle ja mina talle aga me pole koos vaid väga head sõbrad."
,,okei."
Me küsisime vele igasuguseid küsimusi üksteislet.
Viimane küsimus mis ta mult küsis oli:
,,mis sa meie ööst arvad?"
,,1. Ma ütlesin et sa ei räägiks sellest. 2. Ma ei mäleta sittagi. 3. See ei olnud hea et see juhtus."
,,no kui sa nii arvad."
,,mis kell on?"
Cris võttis telefoni ning ütles:
,,pool 2."
,,tegelt v?"
,,mhm."
,,ma lähen magama."
,,okei. Ma kah."
,,head ööd."
,,head ööd."
Cris läks diivanile ning mina olin oma voodis.
Otsustasin veel korra telos käia. Nägin et Marcus on mulle kirjanud:
,,mis teed?"
,,kukku?"
,,magad v?"
,,okei ma ei tead. Head ööd siis."
,,ei ma ei maganud. Ma olin telefonist eemal lihtslat. Sorri."
,,oh lõppuks😂😂."
,,jap. Aga ma magama nüüd. Head ööd."
,,head ööd."
Panin telefoni ära ning jäin magama.Kõik oli pime. Mitte ühtegi hingelist peale minu polnud tänaval. Kõik oli vaikne. Mitte üheski aknas polnud valgust. Kõik magasid juba. Peale minu kes ei ole oma vanemate surmast saatsi maganud öösiti. Ma kõndisin mööda tänavat. Mulle oli tavaks saanud käia oma majast paar tänavat edasi ühes majas. Seal majas polnud kedagi peale minu mitte kunagi. Jõutsin majani ning astusin sisse. Uks kriuksus nagu tavaliselt. Kõik oli tavaline peale 1 asja. 2. Korruselt oli kuulda samme. Ma mõttlesin et see on mu kuiutlus ning läksin istusin vanale diivanile ja mõtleisn omi nõtteid. Ühel hetkel kuulsin mootorsae häält 2. alla tulemas. Ma proovisin tõusta kuid ei saanud. Ma olin kinni diivaniküljes. Nägin kuidas inimene saega lähenes. Kui ta minu ette jõudis tõstis ta sae ning......
Ma tõusin hingeldades püsti. Cris oli juba üleval ja üritas mind rahustada:
,,see oli ainult uni."
,,need on mu õudusunenäod. Need tekkisid pärats mu vanemate surma. Ma ei suuda enam nendega elada. Need on õudsa."
,,ära muretse. Pane pikkali. Ma olen sinu kõrval niikaua kuni sa magama jääd. Kui sulle sobib."
,,mhm."
Panjn pikkali tagasi ja jäin magama.>>hommikul
,,ärkake tuvikesed."
Avasin oma silmad ja nögin oma venda mind pildistamas. Vaatasin siis enda kõrvale ja sela oli Cris.
,,me pole paar ega midagi. Ma nägin halba und ja siis Cris pakkus et ta on minu kürval kui ma magama jään ganagu näha siis ta jäi ise ka magama."
,,okei okei."
Ma tõusin püsti ning vütsin oma telo. Käisin instas ja mis ma näen:Matthias: mu armas sis leidis ka kellegi
❤:20k
💬:10k
👤: Cris , Ellu_Elisapeth
Marcus: õnne🙂😔Rohkem mul commentaare lugeda polnud vaja. Ma karjusin lihtslat tuimalt:
,,KURADI SITTAPEA. SA VASTUTD SELLE EEST."
Mu telefon tegi häält niiet mulle tuli sõnum. Avasin telefoni ja mulle kirjutas Marcus.
,,Ellu ole õnnelik temaga siis."
,,see pole nii."
,,kuidas see siis on?"
,,ma nägin halba und ja see on see kutt kes mu toas pidi magama ja siis ma nägin halba und ja siis ta rahustas mind ja ütles et ta võib minu kõrval olla niikaua kuni ma magama jään aga jäi ise ka magama siis."
,,jajah. Hüvasti."
Ma jooksin alla:
,,FUCK MA VIHKAN SIND. SA KEERASID KÕIK PERSE PRAEGU."
Ma jooksin sinna katuse juurde kus me olime ning nägin kuidas Marcus kattus äärel seisis.
,,ära tee seda palun."
Ütleisn ma talle vaikselt lähenedes.
,,milleks? Mul pole mõttet elada ju. Ma ütleisn su vennale kui sa higlas old et kui sinua midagi juhtub pole minu elu ka enam. Nüüd ei juhtunud sinuga midagi vaid sa said endale poisi ag....."
,,saad sa aru et me pole koos. Miks sa ei usu mind?"
,,ma tean et te magasite tollel peol."
,,see oli 1 öö ja ma olin täis. Sa ei te kuidas ma kahetsen seda."
,,Ellu kas sa saad aru kui haiget see tegi v? Minu......."Heiki hei!! Loodan et meeldib ikka
YOU ARE READING
armid jäävad
Romancelugu räägib tüdrukust keda pekstakse kodus ning koolis nügitakse, veidi pekstakse ja tänavatel sama moodi. ühel päeval surevad ta vanrmad ning ta elu muutb. kuid jääb 1 asi. tema unenäod mis nendes unenägudes toimub? mis juhtub tema vanematega? saad...