💙13💙

54 3 4
                                    

SexyAnakonda Takže kočka toto je len pre teba😘 Zlepšila si mi tento deň o 1000% tak som sa rozhodla pokračovať už dnes.Uži si a aj vy všetci❤️❤️❤️❤️❤️

Ach Seth. Seth a ja tvoríme pár a celú sobotu sme sa fotili vonku, v kaviarni proste všade kde ma zobral on a jeho motorka.
V parku sa ma spýtal či nechcem prísť k nim v nedeľu na obed a spoznať ďalšie dve dôležité ženy v jeho živote. Čo som mala povedať? Chlap a podotýkam kurva sexy chlap ti povie že ty, jeho mamka a sestra ste jeho najmilovanejšie ženy. Poviem Vám ja sa musím pri ňom veľmi krotiť aby som naňho nevyskočila, a to som panna...

Ale proste on je taký sexy ja z neho nemôžem, tie vlasy,oči a vlasy. Tá povaha, to srdce sú také čisté. Tvári sa ako drsňák ale má city a viem to podľa toho ako hovorí o malej Coral a mamine. 

„Hviezdička tak ten zajtrajšok platí?" aký je zlatý už mi volá
„Jasné že hwj čakajú na mňa dve krásky a jeden kôň"zasmiala som sa a čakala na odpoveď
„Tak kôň ale však počkaj keď na tom koni budeš jazdiť hviezdička už na iného nikdy nepomyslíš"presne toto som chcela počuť ale musím sa držať a počkať do plesu ktorý je o štyri  mesiace a tam to spolu spravíme teda ak ma bude tak chcieť ako ja jeho.Ale ešte si to veľmi rozmyslím však predsa poznáme sa tri mesiace ale chce to čas.
„Ale ale zlatko keby na tebe jazdím tak tiež už inú ani nechceš vidieť lebo by ti nikdy nestačila" zasmiala som sa a provokovala ďalej
„Hviezdička tento dole sa pre inú ani nepostaví odkedy sme ťa videli a keď mi sedíš na kolenách tak sa pýta von vieš a teraz mu vysvetli že nemôže, normálne mi ho je ľúto" povedal s hraným smútkom ale na konci sa neudržal a začal sa smiať
„Chceš naňho pusu za to, že som ho provokovala?"
„Hviezdička ak ho následne chceš mať v ústach a krku tak kludne ale nemyslím že si na toto pripravená" zasmial sa
„To nie, ale zlatko už som celkom unavená idem si ľahnúť a tak teda o desiatej ťa budem čakať"
„Super. Milujem ťa dobrú noc." Povedal a zložil.

Seth😉
Bože môj keď som si ju predstavil ako mi naňho dáva pusu a má ho v ústach tak sa spravila hrča v mojich nohaviciach. Toto dievča mi dáva ale zabrať ale to na nej milujem, nie je obyčajná, má svoj názor a jediné čo ju zaujíma nie je make up, zaujíma sa o Coral a o mňa.

Kto sa kedy zaujímal o chlapca s menom boha skazy.
NIKTO!
Len ona, nechcem ju stratiť aj keby musím niekoho zabiť ani vtedy ona je môj život.

Ráno som sa zobudil na to že niekto skočil do mojej postele.Coral. Malá beštia.
„Waaa! Mám ťa ty beštia malá, čo si ma chcela naplašiť?!" Hovoril som a ona sa len smiala
„Nieeee!" Kričala nahlas„Pocikám sa!"
„No dobre potvorka koľko je hodín?"pustil som ju a usmial sa na ňu
„Pol desiatej"
„Dobre tak sa idem obliecť a pôjdem po     Hviezdičku"
„Hviezdička? To je to dievča ktoré miluješ ?"
„Áno slniečko dnes ju spoznáš" povedal som a dal jej pusu na líčko

Obliekol som sa a nasadol na motorku a išiel pre Bree ktorá ma už čakala vonku a už len nasadla a išli sme. Ale to čo mala oblečené bože vyzerá vo všetkom tak úžasne.

 Ale to čo mala oblečené bože vyzerá vo všetkom tak úžasne

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Na motorku trošku nevhodné ale zvládli sme to. Zišli sme z motorky a pred domom nás čakalo už nepríjemné prekvapenie......

///////////////////////////////////
Biiitch I am back 😂😂😂 Sorry počúvam Cardi B ale no inak trošku sa niečo deje. No nič precíť to zlatko😘 ja som❤️

I run this shit like cardio😂❤️

Pokračovanie nabudúce 😘

Devil's smileDonde viven las historias. Descúbrelo ahora