Brit Awards (Part 2)

1.7K 76 62
                                    

--OKUMADAN ÖNCE UYARIYIM: ŞARKI ÇEVİRİLERİ VARDIR. OKUMAYABİLİRSİNİZ AMA MİLEY'NİN ÇEVİRİSİNİ KESİNLİKLE OKUYUN!!!!!!!!!

Limuzinden indiğimizde kırmızı halı seansında çoğu ünlü vardı. One Direction'ı görüyorduk ve Demi'yle Miley hemen oraya koştu. Taylor bana yanaşıp "Hah, enayiler. İyi ki bizim sevgilimiz yok Sel." dedi fısıldayarak. "Ama hoşlandığın biri var Tay." dedim bende aynı şekilde. "Derken?" dedi bana merakla. "Dedim ki; bak Dylan orada(!)" dedim ve Taylor "Hani nerede?" deyip etrafa bakındı ve kırmızı halıda röportaj verdiğini görünce yanına koşmaya başladı. "Hey Tay!" dedim bağırarak arkasından. Bana dönüp baktı hemen. "Evet, enayiler!" dedim. Gülüp Dylan'ın yanına koştu. Bende kırmızı halıda yavaşça yürümeye başladım.

Yürürken Katy'i gördüm. Ah, bu kadına bayılıyorum! Aramızda sadece birkaç yaş olmasına ramen beni kızı olarak görüyor ve ona anne dememi istiyor. O kadar seviyorum ki onu... O cidden, benim ikinci annem gibi.

"Merhaba Katy!" dedim. Katy hemen bana döndü ve sarıldı. Sarılırken "Merhaba kızım! Ve bana anne demeni kaç kez söyleyeceğim?" diyerek geri çekildi. "Üzgünüm anne" dedim gülerek. O da güldü ve "Torunum ne yapıyor?" dedi. O kadar benimsedi ki bizi... Ben ve Jason'da. Jason ona hep "büyüt annee!" diyor. "İyi. Bugün evde kaldı Mandy annemle." dedim. Annem dediğimde bana "ben buradayım ama?" diyerek şaka yapıyor ve hiç eskimedi bu şaka. "Ah güzel. Ve sen..." dedi ve beni inceledi. "Sen harika görünüyorsun! Tıpkı bir prenses gibi!" dedi kollarımı tutarak. "Teşekkür ederim. Kızlarda öyle söyledi ama onaylamadım. Ama bu kez onaylıyorum çünkü ben prenses gibi olmuşsam sende kraliçe gibi oldun ve eğer bu söylediğini yalanlarsam senin görüntünü de yalanlamış olırum ama sen mükemmel görünüyorsun!" dedim. Bana tekrar sarıldı ve "Teşekkür ederim bebeğim! Ah bak Riri geliyor!" dedi. Geri çekildim ve Rihanna geldi. "Selam bebekler!" dedi. "Selam bebek!" dedi Katy. "Merbaba!" dedim. "Aman Tanrım Selena çok güzel görünüyorsun! Prenses gibi! Ve Kat, bebeğim sen kraliçe olmuşsun!" dedi. "Teşekkür ederim. Sende mükemmelsin!" dedim Rihanna'ya. "Sağol sürtük! Sende fena değilsin!" dedi Katy. Bu onların arasında bir şakalaşmaydı ve bu harika birşeydi. Yanımıza bir gazeteci geldi ve "Bir kaç fotoğraf alabilir miyim?" dedi. Onayladık ve bir kaç fotoğraf çekildik.

"Pekala, Sel. Ben sizlerin arkasında oturacağım. Tam olarak senin arkanda. Riri, Bruno ve Britney'i de yanımıza aldırdım. Zorla! Herneyse, orada buluşuruz!" dedi Katy. "Tamam, görüşürüz!" dedim.

( Katy: http://www.modatrend.org/katy-perry-renkli-elbiseleri/katy-perry-ten-rengi-tuylu-balik-form-elbiseis/

Rihanna: http://www.ntvmsnbc.com/id/25182217/ )

Ardından Britney Spears'ı gördüm ve heyecanlandım. Ne? O benim idolüm?! Sizde idolünüzü görseniz heyecanlanmaz mısınız?! (Sadece fotoğraflarını görünce gülüyorum. Onun dışında: Bir gelmedin ki heyecanlanayım?)

Hemen yanına yürüdüm. İyi ki uzun elbise giymişim. Bacaklarımın titrediğini görmemeleri gerek çünkü. Yanına gelince "M-Merhaba B-Britney." dedim kekeleyerek. Bana döndü ve çok sıcak bir şekilde gülümsedi. "Merhaba Selena! Lütfen bana Brit de! Nasılsın?" dedi. "İyiyim ve şimdi seni gördüm. Tanrım, idolümsün ve seni çok seviyorum!" dediğimde bana sarıldı. Geri çekilip "Bende seni çok seviyorum! Şarkıların mükemmel! Oyunculuğun da... Bu yüzden Katy'le konuştum ve kabul etti. Senin ve kızların arkasında oturacağım için çok mutluyum!" dedi. "Aman Tanrım çok sevindim! Kızlar da çok sevinecekler!" dedim. "Selena, mükemmel görünüyorsun! Prenses olmuşsun resmen!" dedi. "Bana mı diyorsun? Çünkü sen daha mükemmel görünüyorsun!" dedim. Güldü ve "Çok komiksin. Ben kokteyl salonuna gidiyorum ama önce bir fotoğraf çekinelim." dediğinde "tabii ki!" dedim ve bir gazeteci çağırıp fotoğraf çekildik."Tamam, şimdi gidiyorum. Törende görüşürüz!" dedi. "Görüşürüz!" dedim bende.

Love Me Forever (FOL Devam Kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin