9.rész

219 24 1
                                    

~Jimin szemszöge~

Egy lány állt az ajtóban..... Amúgy nem ismerem de mivel Jungkook kabátja volt rajta könnyen leesett...

-Szia! Jenni vagyok!- nagyon udvariasnak nézett ki... De lemerem fogadni hogy most meg fogok halni. Jó lehet nem lehet hogy csak párás vagyok.. De hát most ki tudja?

-Szia... Jimin vagyok...

- Ja igen tudom.... Azért jöttem hogy szálj le Kookról ne menj a közelébe. Ne írj neki, ne hívd, ne szólj hozzá,  hagyd békén vagy nagy bajod lesz.- mondtam hogy meghalok... Már el indult a kapu felé de vissza fordult. - Ja és neki egy szót se szólhatsz vagy meg halsz. Jó duncsi volt.. Na sziaa.

-Ebbe mi volt a jó? - kiabáltam utána de már nem hallota.  Vissza mentem a bolgomra és nem telt el öt perc sem és már csengettek is. Ki nyitottam az ajtót és végre az állt az ajtóban akit vártam.

-Szia.- be jött az ajtón adott egy puszit az arcomr és azt nyújtott egy gyönyörű vörös rózsát.

-Szia. Ezt miért kapom? - néztem a rózsára.

-Mert szeretlek. - nagy mosolyra húzta az ajkait én pedig meg öleltem. Vagy két percig nem voltam hajlandó el engedni. Miután rá  vettem magam arra hogy el engedjem fel vettem a cipőm és a kabátot és el indultunk a vboltba.

- Amúgy te is az itteni suliba jársz.. Ugye? -néztem rá mikor el mentünk a suli előtt.

-Igen..csak most "beteg" vagyok.

-----vásárlás után-----

Én már itthon vagyok nagyon el fáradtam... De megérte. Nagyon jól éreztem magam Kookal de még mindig nagyon félek... Mi van ha az a csaj komolyan gondolta? Kezembe vettem a telefonomat és meg néztem az insám.... Meg néztem az értesítéseim és nem hittem a szememnek. Egy ismeretlen küldött egy üzenetet... Meg néztem és lefagytam.

--Az üzenetben--

Mondtam hogy szálj le róla... Tudod hogy figyellek... Ha nem tudtad eddig akkor most már tudod... Ne felejtsd el hogy nem lesz jó vége ha tovább találkozol vele... Hagyd békén vagy megkeserítem az életed.  Na szia... Jó duncsi volt.

---------------------------------------------------------

Sziasztook💕💕
Itt is van az új rész... Nagyon igyekszem mostanában... Nem tudom higy mennyire lehet észre venni😅🙃
Nem sokára hozom a kövi részt. 😍😍😊

Ha együtt lehetnénkDove le storie prendono vita. Scoprilo ora