3.

1.6K 65 1
                                    

Když mi večer přistál v okně drobný kamínek, hned jsem věděla že to je Stiles a Masonem a Liamem. Vzala jsem si přes sebe jenom lehkou bundičku, tiše jsem otevřela okno a proklouzla ven. Máma mě od té doby, co se dějí tyhle nadpřirozené věci, nerada pouští ven po setmění, dost na tom, že to musí tolerovat Scottovi.
,,Máte aspoň nějaký plán?" , zeptám se kluků. Liam a Mason jenom pokrčí rameny a podívají se na Stilese.
,,No,prostě ho budeme sledovat."
Jak originální,Stilesi.
,,Eee, jasně." , odpovím mu suše. Poté nasedneme do Stilesova jeepu a někam jedeme.
To bude strašně nenápadné, pokud ho budeme sledovat takhle. Opravdu skvěle,Stilesi.
Přijeli jsme k nějakému, celkem pěknému domu.
Tak jestli tady Theo bydlí, tak se stěhuju.
Stiles začal vylézat z auta.
,,Hej! Co blbneš?!"
,,Raeken bydlí o tři domy dál,tady jsem zastavil abychom nebudili pozornost,tak pojďte!"
Mason s Liamem ho sice poslechli, ale taky chvíli váhali. Jako upřímně se jim nedivím. Thea vůbec neznali, tudíž k němu byli neutrální a co si budeme povídat, přistoupit někdy na Stilesův plán a ještě do něj jít...to chce kuráž a pevné nervy.
,,Michelle,co je? To tam chceš celou dobu sedět? Zvedej se!" Naléhal na mě šeptem Stiles.
On mě někdy tak štve!
Prosebným pohledem jsem se podívala na Liama, ten mi jenom se soucitným výrazem pokývnul hlavou abych raději šla. Když jsme tak šli ulicí, koukala jsem se kolem a všímala si různých detailů. Byli jsme asi v nějaké lepší čtvrti Beacon Hills, protože domy v téhle ulici vypadaly až moc upraveně, dokonce až přepychově. Trávníky byly čerstvě posekané a některé dokonce hezky voněly, zřejmě se o ně jejich majitelé pilně starali.
To mně pomalu nevydrží ani kaktus.
Zasmála jsem se pro sebe. Najednou nás Stiles zastavil jedním mávnutím ruky zastavil a naznačil, abychom byli zticha a šli za ním.
Jako bychom to nedělali celou dobu.
Stiles nás zatáhl za jeden mohutný strom který stál za velkým domem, zřejmě v něm bydlel Theo. Za námi se prostíral les. Když jsme si všichni čtyři sedli za strom ( měl tak velký kmen že jsme se za něj opravdu všichni vešli ) , moje teorie o tom, že v domě před námi bydlí Theo se potvrdila. Z našeho místa jsme dokonale viděli k němu do pokoje. Zrovna si zapínala PlayStation.
~
Po třech hodinách prosezených za stromem na zemi, se Theo konečně zvedl od svého PlayStationu a vzhledem k tomu že bouchly vstupní dveře jsme usoudili, že šel někam ven. Přesněji řečeno někam do lesa jelikož prošel asi 20 metrů od nás. Hned jsme se zvedli a šli za ním, samozřejmě v dostatečné vzdálenosti, aby nás neslyšel.
,,Jo, máš velký důvod mu nevěřit, Stilesi. Právě jsme strávili 3 hodiny tím, že jsme na něj koukali jak hraje hry. Doufám, že jde aspoň zakopat mrtvolu." Řekl sarkasticky Liam na Stilesův účet. 
,,Ty,Michelle", otočil se na mě Stiles ignorujíc Liama, ,,ty máš něco s Theem?"
,,A proč se na to ptáš?" Vykulila jsem na něj oči.
,,No, já jenom že jsem tě s ním dnes ráno ve škole viděl u skříněk a když jsi odcházela, vypadala jsi jako kdyby ti právě řekl že si tě chce vzít."
,,Tobě to vadí? Že jsem s ním prostě prohodila pár slov? Nebo o co ti jde?" Zeptala jsem se se smíchem.
,,Možná. Hele prostě mi na něm něco nesedí,jo? Nemůžu ti říkat s kým se máš bavit nebo ne ale když budeš v jeho přítomnosti tak buď pozorná a hlavně opatrná. Můžeš mi slíbit aspoň tohle?"
Protočila jsem oči ale přikývla jsem.
Hlavně ať už mě nechá žít.
Najednou jsme uslyšeli praskavý zvuk, žuchnutí a tiché vykřiknutí. Otočili jsme se, a uviděli Masona, jak se nad něčím na zemi sklání. Přiběhli jsme k němu a uviděli Liama dřepět ve vykopané jámě.
,,Co to sakra blbneš?" Vyjel na něj Stiles.
,,Jo,promiň, příště ti dám vědět že padám do díry. Já za to nemůžu!" Osopil se na obranu Liam. Potom vylezl z díry a doběhli jsme Thea, který teď stál na malém dřevěném  mostě a koukal pod sebe do řeky. V rukou držel hrst bílých květin. Po pár sekundách je začal házet do vody.
,,Co to dělá?" Zeptala jsem se šeptem Stilese. Když neodpovídal, otočila jsem se na něj. Vypadal celkem ustaraně a vyhrkl: ,,Měli bychom vypadnout, přiznávám, že to byl asi fakt špatný nápad." Vzal mě za ruku, Liama za rukáv, Masonovi pokynul hlavou a táhl nás pryč.
Co to s ním je? Že by změnil názor?
,,Hej,jsi v pohodě? Co se děje?" Snažila jsem se ze Stilese vypáčit odpověď, ale on jenom sykl: ,,Pššt, jestli nás tady načapá tak to bude trapas, rozumíš?" Absolutně jsem nechápala,co to do něj najednou vjelo. Najednou před nás odněkud ze stromu seskočil Theo a tvářil se trochu nechápavě, ale i k mému údivu, trochu pobaveně.
,,Ahoj,co vy tady?" Zeptal se nás s lehkým úsměvem.
,,No,my tady...my...se jenom...jak se to říká...procházíme,jo, procházíme se a co tady děláš ty?" Odpověděl mu nervózní Stiles.
Ten kluk neumí vůbec lhát. To by poznal i hluchoněmý že tady nejsme na romantické večerní procházce při měsíčku.
,,Vy jste mě sledovali?" Došlo Theovi.
,,Jo. Vlastně ne,ne, neměli jsme tušení že jsi tady nebo že tě potkáme zrovna tady."
Jako vážně?!
,,Já vím že mi nevěříš, Stilesi. A taky vím na 90% že jste mě sledovali. Jediná otázka je, proč?" Na to, že věděl,že jsme ho sledovali, vypadal celkem dost klidně a vyrovnaně.
,,Fajn." Začal smířlivě Stiles a vytáhl papíry které dnes ráno ukazoval mně, Liamovi a Masonovi.
,,Koukni na podpisy tvého táty. Jsou úplně jiné."
,,Chceš tím říct,že můj táta není můj táta? Kdo jsem pak podle tebe já? Chceš...mi odebrat krev?"
,,Ne,to ne. Bohužel bych ji neměl s čím porovnat." Theo se nevěřícně zasmál,vrátil papíry zpět Stilesovi a řekl: ,,Můžu tě ujistit,že jsem pořád ten samý kluk ze čtvrté třídy. Jediná věc která se na mě změnila je ta,že..." Potom si uvědomil že je tam s námi i nepoučený Mason ( mimochodem, to, že je Theo taky vlkodlak, mi řekl Scott hned ten první den co jsme se s ním setkali ) , ,,...prostě jsem to já." Potom se s očekáváním v očích podíval na mě. Nevěděla jsem jak mám zareagovat, tak jsem po chvilce sklopila oči a trochu jsem se zastyděla.
,,Fajn,budu se ti snažit důvěřovat ale pořád budu na pozoru a budu tě sledovat,jasný?" Řekl Stiles.
Ten kluk si vážně nedá pokoj.
Theo se zasmál a potom se znovu podíval na mě: ,,Teda,nečekal jsem že zrovna tohle je tvůj plán na dnešní večer ale budiž,zítra mi to aspoň vynahradíš." Spiklenecky na mě mrkl. V té chvíli jsem už byla úplně rudá a ani jsem neměla odvahu podívat se na Stilese protože jsem na sobě cítila jeho naštvaný pohled,který jakoby říkal: JAK JSI MOHLA??!!
Když jsme se rozloučili s Theem a došlo k jeepu, nasedli jsme do něj a Stiles řekl: ,,Proč jsi mi to neřekla? Jako vážně s ním jdeš na rande?!" S provinilým výrazem jsem se svezla na sedadle.
Tuhle cestu asi nepřežiju.

Zdravím čtenáři,omlouvám se ale na rande s Theem si musíte počkat do zítřka jelikož by tahle kapitola byla strašně dlouhá a dnes už jsem celkem kaput. Vím že tahle kapitola byla jinak celkem nudná ale zítra se to pokusím napravit nějakou tou romantikou 😅

Wolf's Love ( Teen Wolf FF )Kde žijí příběhy. Začni objevovat