Her şey bu lanetli eve taşınmamızla başlamıştı bu evde bişey vardı ama neydi bunu çözmem lazımdı ama bunu tek başıma nasıl becerebilirdim ki acaba bu olanları kız kardeşim Betüle anlatsam bana inanır mı ama başka çaremde yok.
Cesaretimi toplayıp Betülün yanına çıktım ve olan herşeyi tek tek anlattım ama bana hiç inanmış gibi bakmıyordu diyeceklerimi bitirdim ve derin bir nefes alarak bana yardım eder misin dedim Betül bana döndü ve dediki: -Bence bi doktora görünmelisin
Bana inanmayacağını biliyordum artık tek başıma kalmıştım aklıma çok güzel bir fikir geldi evin farklı yerlerine kamera döşedim ve elime bir fener alıp evin içinde gezmeye başladım birden fenerin ışığı yanıp yanıp sönmeye başladı ve aniden söndü ben o korkuyla evin içinde fener aramaya başladım lanet olsun ki hiç bir yerde fener yoktu o korkuyla odama nasıl çıktığımı bilemedim hemen yorganı üstüme çektim o an aklımdan bir sürü soru geçiyordu bu gidişle ben bu evde delirecektim.
Sabah olduğunda kamera kayıtlarına bakmak için bilgisayarın başına geçtim ama hiç bir şey gözükmüyor du bu olay gittikçe garip bir hâl almaya başladı.
Kafayı yiyecektim tek başıma olacak gibi değildi Betül bana yardım etse belki işler dahada kolaylaşacaktı inanmıyorki bana bu evi araştırmam lazımdı üstüm sıkıca giyinip dışarı çıktım etrafta fazla ev yoktu hava buz gibiydi etraf da sis vardı biri bana sesleniyor du ama kim korkmaya başlamıştım ses git gide yaklaşıyordu.
Ama çok tanıdık geliyordu sanki Betülün sesiydi bu koşarak yanıma geldi gözleri şişmişti ağlıyordu ne olduğunu sordum parmağıyla bir yeri işaret ederek ordalar dedi dönüp o tarafa baktım ama orda hiç bir şey yoktu ne görmüştü acaba ???