Seni Beklerken

2.5K 136 37
                                    

Sıkıntıdan elinde çevirdiği kalemiyle , önünde duran eski deftere bir çizik daha atmıştı genç adam.

"Sensiz geçen bir gün daha "

demişti titreyen sesiyle , defterin kapağına bantla tutturduğu lise yıllarından kalma o fotoğrafı incelerken.Her zaman olduğu gibi parmakları yine istemsiz bir şekilde , onun olduğu tarafa gitmiş , yüzünün üzerinde dolaşmaya başlamıştı.Ne zaman bunu yapsa gerçekten onu hissedeceğini zanneder , her defasında ise hayal kırıklığına uğrardı genç adam.

"Sana bu kadar güzel gülmemeni defalarca söylemiştim , sadece bu gülüşün bile seni özlememe sebep oluyor . "

Gerçekten özlüyordu onu Chanyeol.Herkesin düşündüğü kadar basit değildi ona karşı hissettikleri.Senelerdir onu bekliyor , bekleyipte gelmediği her gün içinse bu deftere bir çizik atıyordu.Uzaktan bakıldığında hiçbir anlam ifade etmeyen bu defter , aslında Chanyeol'un duygularını barındırıyordu.

"Geleceksin değil mi ? Seni beklememe rağmen beni yarı yolda bırakmayacaksın değil mi ? Sensizliğe dayanmanın ne kadar zor olduğunu biliyor musun ? Ne kadar acı verici olduğunu . Ben burada acı çekerken nasıl bu kadar rahat gülümseyebiliyorsun ?

Defterin üzerindeki fotoğrafla konuşmayı bırakıp kendini yatağın üzerine bırakmış ve gözlerini kapatmıştı Chanyeol.Birden aklına tanışmaları gelmişti.Yine başlıyordu , hayallerinde geçmişe yaptığı o eğlenceli yolculuk ...

***

~10 Yıl Önce ~

" Evet arkadaşlar , bugün aramıza yeni biri daha katıldı "

Sınıf öğretmenlerinin bunu demesiyle , herkes bakışlarını öğretmenin yanında dikilen uzun boylu çocuğa dikmişti.

"Önce istediğin boş bir yere otur Chanyeol"

Chanyeol başını salladıktan sonra sınıfa bir göz atmış , dikkatini ilk çeken boş yere oturmuştu.Sınıfa gelmiş olması kimsenin dikkatini çekmemiş gibiydi . Selamlayan , adını soran kimse yoktu etrafında.Bunu şu an derste olmalarına bağlasada , ilk adımı kendisinin atması gerektiğini düşündü.

"Merhaba , ben Chanyeol "

Duyduğu ses karşısında , istifini bozmamıştı genç çocuk.Kafasını çevirip ona bakma zahmetinde bile bulunmamıştı.

"Sorduğumu hatırlamıyorum ."

Kendine sıra arkadaşı olarak seçtiği çocuğun bu tavrı , şimdiden oturmak için yaptığı bu tercihten pişman olmasına sebep olmuştu.

"Adını söylemeyecek misin sende nezaketen ? "

"Hayır "

"Yeni gelenlere karşı hep böyle mi davranıyorsun ?"

" Evet "

Chanyeol, çocuğun cevapları karşısında şasırıp kalmıştı.Neden  hiç beklemediği cevaplar verip , onu zora sokuyordu ki ?

***

Yeni okuluna başlayalı 1 hafta olmuştu Chanyeol ama hiç bir şey yolunda gitmiyordu.Öğretmenleri deli , sınıf arkadaşları umursamaz , sıra arkadaşı ise farklı alemlerdeydi.Hiç bu kadar sıkıldığını hatırlamıyordu.Her şey bu kadar mı sıradan olabilirdi bu okulda ?

Bu şekilde kendi kendine söylenerek , sınıfa girdiğinde sırasına başka birinin oturduğunu görmüştü Chanyeol.Başlarda kendisi gibi yeni bir öğrencinin sınıfa geldiğini ve boş sanıp oraya oturduğunu düşünsede , oraya gidince öyle olmadığını anlamıştı

Seni Beklerken <One Shot>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin